NODlijst 1 t/m 7 mei 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Dayna, 24 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. disneymama88

disneymama88 Bekend lid

6 jan 2015
    601
    0
    16
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster
    Zuid-Holland
    Jammer dames op rood en gefeliciteerd dames op roze! Vraagje voor de dames die veel van slijm weten! Ik moest net naar de wc en bij het afvegen had ik weer een klodder (sorry!) dik wit dradentrekkerig slijm! Maar als het goed is moet ik mn ei al gehad hebben (heb t niet met ovulatie testen of temp gemeten, maar had wel bruine afscheiding die hoogstwaarschijnlijk van mn ei was). Dus wat kan dat zijn??

2. Kellyy

Kellyy Actief lid

27 apr 2013
    280
    104
    43
    NULL
    NULL
    Dat slijm kan ook van alles zijn en heb ook wel eens gehoord dat je bij een zwangerschap ook dradentrekkerig slijm kan hebben. Maar dat is zo jammer aan het hele gebeuren, werkelijk alles kan! Haha.
    hier nog steeds buikpijn en af en toe stopt het bloeden. Tampon is elke x maar een kwart gevuld. momenteel is het donkerrode afscheiding ipv bloed. Mijn schoonmoeder werkt in het ziekenhuis en morgen gaat ze kijken of ik tussendoor even langs kan komen voor een echo. Ze werkt niet op de gynaecologie maar dat maakt dan niet zo veel uit. Ik heb een dokter die me gewoon nooit serieus neemt dus dan maar zo.

3. disneymama88

disneymama88 Bekend lid

6 jan 2015
    601
    0
    16
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster
    Zuid-Holland
    Oh dat is heel fijn maar niet heus... ik had ook zo'n doler tot ik ging trouwen en verhuizen naar t dorp hiernaast en ben toen gelijk overgestapt van huisarts!
    Wel vervelend hè dat alle "kwaaltjes" van alles kunnen betekenen!!

4. VroegeLente

VroegeLente Actief lid

3 mei 2015
    347
    146
    43
    Hallo dames,

Vandaag zou mijn NOD moeten zijn, maar kan natuurlijk enkele dagen schelen. Ik heb vanochtend wel een testje gewaagd ik zie een super licht roze streepje maar kan me natuurlijk inbeelden zien jullie het ook?

(hopelijk is het gelukt om de foto hier in te krijgen :) )

Mijn leeftijd is 25, evt ter aanpassing van de lijst.

Bijgevoegde bestanden:

5. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Ik mag op rood. Gister avond is m'n menstruatie doorgebroken. 1,5 dag vroeger dan gedacht. Scheelt dus weer wachten. Op naar de volgende ronde. Alle dames op rood, succes en zie je in het topic van juni. Alle roze dames, gefeliciteerd en geniet vd zwangerschap.

6. Kellyy

Kellyy Actief lid

27 apr 2013
    280
    104
    43
    NULL
    NULL
    Ik zie wel wat maar kan niet goed zien of die roze is. Zowel, gefeliciteerd!

Disneymama, ja is echt verschrikkelijk. Ik krijg altijd maar gewoon pijnstilling maar zij zoekt nooit naar de oorzaak, voor wat ik ook ga. Ja ik heb normaal altijd gevoeligere borsten na ovulatie en het is dan weg bij menstruatie. Nu is het begonnen vlak voor menstruatie en word nu erger. Snap niks meer van mijn lichaam!

7. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

@VroegeLente: ik zie helaas niks, maar de foto is ook een beetje donker, dat maakt 'm onduidelijk misschien

8. Flowerr

Flowerr Bekend lid

20 feb 2014
    670
    124
    43
    Vrouw
    Even egoïstisch doen, heb de hele maand niet meegekletst maar ik denk dat ik op roze mag!! In het echt is een stuk donkerder
    1430817429685.jpg

9. VroegeLente

VroegeLente Actief lid

3 mei 2015
    347
    146
    43
    @Daisykesie, klopt het is een donkere foto geworden moest mijn scherm ook super helder instellen hihi: ) Afgelopen maanden had ik telkens omo-wit resultaat. Deze is anders, maar ik ga t toch negatief verklaren om teleurstellingen te voorkomen.

Voor alle roze-dames gefeliciteerd!

10. Itsmie

Itsmie Lid

28 jul 2012
    71
    0
    6
    Vanmorgen getest... Negatief. Ook nog geen teken van ongesteldheid.. Hmm afwachten dan maar.. ;)

11. VroegeLente

VroegeLente Actief lid

3 mei 2015
    347
    146
    43
    Na vanochtend getest te hebben heb ik zojuist weer getest met kruidvat merk. Kan dit betekenen dat ik zwanger ben? Ik kan mijn ogen haast niet geloven en moest een aantal traantjes laten gaan.

Bijgevoegde bestanden:

12. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Vroegelente, ik zie een mooie streep. Super hoor. Voorzichtig gefeliciteerd.. Jij ook Flowers, ook een streep...

Dames op rood, jammer hoor!!!! Echt balen...

Disneymama, dat slijm kan twee kanten op, bij mij is het de goede kant op :D hopelijk in jouw geval ook..

Hier nog niet getest, probeer te wachten maaaaaaaar het is zoooo moeilijk!!

13. disneymama88

disneymama88 Bekend lid

6 jan 2015
    601
    0
    16
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster
    Zuid-Holland
    Ik zie hem ook Vroegelente!! Gefeliciteerd!

@cdvg dat hoop ik ook ;)! Hoop dat het bij jou ook gauw raak is en blijft!!

14. BabyBunny86

17 jun 2013
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie weer een aantal streepjes!
    Gefeliciteerd dames!!

Dames op rood, ik duim voor volgende ronde!

En degene die me gefeliciteerd hebben : thx!

15. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Klinkt gek maar ik weet bijna wel weer zeker dat het raak is! Ik heb dat 'gevoel' weer. Dit heb ik drie keer eerder gehad en klopte telkens. Maaaar ik durf deze keer niet te testen ivm verleden en niet oplopende testen en stress van een lichte test!! Probeer nu te wachten tot nod!! Hopelijk bespaar ik mijzelf zo een hoop stress! :D

16. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nog steeds niet ongesteld... frustrerend

17. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Ik zie inderdaad ook 2 streepjes! Voorzichtig gefeliciteerd dames, blij dat jullie de lijst hier weer wat meer kleur geven (roos dan toch) ;)

Bella had jij al getest? Of wacht je nog af... Sorry als ik het gemist heb, maar het was zo druk de laatste dagen op het forum :(
    Hopelijk komt er nog iets uit! Mag wel na 3 dagen overtijd, die onzekerheid is niet leuk!

18. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Ja, nu zie ik wel 2 streepjes! Superfijn :D

19. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Frustrerend bella!! Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid!!

20. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL

Hey! Ja wit getest en nog steeds niet ongesteld.
    Heb nu wel vocht uit mn tepels :S
    Lichaam is een raar ding!

Deel Deze Pagina