Dankjewel dames voor de felicitaties. Tot nu toe was ik meer bezig met informatie opzoeken over eisprong innesteling e.d. Maar heb net even uitgerekende datum berekend, staat er je bent 4 weken zwanger. Eerste 2 weken krijg je gratis erbij, wist ik niet ;p.
Ik heb een zeurende gevoel in mijn schaamstreek. Net heel licht roze bij afvegen, dus ik wachtaf wanneer het door gaat zetten. Gefeliciteerd meiden met een posi test. Dames met een nega test ik zie jullie in de topic juni
Logisch dat het zo spannend is en dat je nog voorzichtig bent. Je bent hier toch wel anoniem en dat is fijn. Ja hopelijk is het hier ook snel raak. Wist niet dat de wens zo groot kon zijn
Gefeliciteerd flower en vroegelente! Fijn dat de lijst toch wat meer roze kleurt. Ik ben heel benieuwd morgen of ze wat zien op de echo. Haha stiekem hoop ik dat er ineens een beebje tevoorschijn komt haha maar dat weet ik haast wel zeker van niet.
Hier vlagen met buikpijn verwacht gewoon ongesteld te worden. Twee maanden op tien dpo ongesteld nu layer. wad blij met een beetje ritme. yeah weer twee mensen op roze, gefeliciteerd dames. Ik had vandaag een klodder slijm, het was een soort ballet je raar.
Wat denk je wel te zien Kelly, of hoop je?? Hier komt de twijfel of ik niet morgen moet testen? Ik voel het toch al zo duidelijk, kan ik net zo goed testen toch?
Zelf zou ik testen cdvg, je zit dicht bij je nod toch? (sorry hoor weet ff niet waar die lijst staat)
Thedoctor, donderdag of vrijdag is nod! Trotsema, ik had ze nog van de vorige mk! Toen had ik er meer gehaald om te kijken of ze opliepen! Heb er nog twee!!
Vanmorgen schreef ik nog dat ik dacht dat ik ongesteld was geworden maar nu heb ik al de heledag geen ob ofzo in heel klejn veetje bruinafscheiding maar kan niet zeggen woow.. zou ik toch nog kunnen hopen denk namelijk dat mn nod donderdag of vrijdag moet zijn
Meiden op roze, gefeliciteerd. Ik ga vrijdag testen. Vanochtend getest maar negatief. Aangezien ik hopelijk afgelopen donderdag mm innestelingsbloeding heb gehad was vandaag ook wel erg vroeg. Bij mijn zoontje duurde het ook erg lang voordat ik positief testte. Blijkbaar maak ik langzaam dat hormoon aan. Nod is als het goed is as donderdag. Morgen nog testers?
Balen meiden op rood! cdvg, ik zou ook morgen testen...maar ik zou zelf dan ook te nieuwsgierig zijn Ik testte 3 dagen voor nod positief, dus hij zou het al aan kunnen geven
cdvg ik zou zeggen morgen maar als ik het zo zeker zou weten had ik het NU gedaan! maar ik zou zo vang zijn dat ie negatief zou zij terwijl je haast overtuigd was. Dames op rood, wat balen! volgende maand hopelijk beter nieuws. Ik hoop een zwangerschap.. maar ik heb geen idee, ik heb ook echt het gevoel maar na die testem is die kans zoooo klein dat ik daarom eerder niks denk, of misschien toch een vleesboom? ik heb ook darmklachten, heb ik af en toe maar duurt nu al wat langer. De krampen zijn wel goed te onderscheiden van darmen en de zeurderige buik/baarmmoederpijn is bijna constant. Ahg we zien het hopelijk morgen.
Balen dames!!! Hopelijk toch voor jullie snel goed nieuws!! Haha dames door jullie wil ik helemaal morgen testen. Vorige keer getest op 10dpo en toen een lichte streep! Ik ben zo bang dat het weer mis gaat. Dat houdt mij een beetje tegen, ben zo bang voor een 4e mk. Maarja aan de andere kant dat heeft met de test natuurlijk niets te maken. Ik denk er nog even over 😉