Jeee weer wat roze erbij vroegelente Gefeliciteerd @ dames op rood. Super balen hopelijk volgende ronde meer geluk @cd spannend hoor snap dat je ergens wilt wachten met testen maar inderdaad het veranderd ook niks aan het verloop van je zwangerschap. Je testen iedere keer vrij vroeg positief toch? Dan zou ik morgen een testje wagen gaan er nog meer testen morgen?
Ik heb toch zo iets vreemds voor mijn gevoel. Ik had vanmiddag een klein beetje licht roze bij het afvegen. inlegkruisje gebruikt voor de zekerheid. Minimaal bruin verlies. Maar bij het afvegen een vreemde rode kleur. Net iets meer rood maar bijna niets bij het afvegen. Ik heb nu voor de zekerheid toch maar een nachtverband geplakt voor het geval het toch doorbreekt. Wat denken jullie??
Ik weet het niet. Ik had dat ook alleen met flinke menstruatiepijn.. het is hier nog niet doorgebroken dus aan mij heb je wat dat betreft niks
Ik heb geen menstruatiepijn. Wel het idee dat mijn onderbuik iets bol staat maar verder niets. Ik wil zekerheid..
He dames op rood bagger Dames met positieve test, hoera! Gefeliciteerd Hier al aan de klus Had vanmiddag zoveel stekende pijn dat ik ovu tst deed en deze nog net niet positief is.... Dus de start van klustijd is gemaakt
Dat is lekker snel molensteen Veel plezier Haha @vlindertje geen idee kan vanalles zijn als het bij mij was zou ik denken dat ik ongi werd
Gelukkig weer een paar rose erbij! Gefeliciteerd! Lentevogel en anderen! Ik mag helaas op rood, maandag kwam het doorzetten! En prompt, net die dag een nieuwe topper, erdoorheen gelekt! Kan mijzelf wel voor de kop slaan!
Wat jammer meiden Dat is al snel Molensteen Veel plezier gewenst! De andere testers...jullie maken het spannend hoor!
Balen Dames op rood! .. Hier nog steeds geen duidelijkheid... ook geen veegje rood bruin of roze! Snap er geen snars meer van.. test was negatief!
Balen dames op rood. Dames op blauw, hopelijk verandert het in roze! Meiden die vandaag gaan/gingen testen: spannend!! Hopelijk goed nieuws Hier vandaag mn laatste testje gedaan Had maandag namelijk nog een k2v5 gekocht en had toen de eerste gedaan. Vandaag dus de tweede en hij is supermooi opgelopen, nu is het zo goed als een knaller Zo, en nu ben ik klaar met testen haha. Het is duidelijk genoeg, testjes lopen ook op en verder kan ik het toch niet meer beinvloeden
Ik zou vandaag mijn menstruatie moeten krijgen, tot nu toe nog geen teken . Ik hoop dat het deze keer prijs is, heb anders genoeg ondersteboven gehangen haha ! xxx
Goed om te horen!! @Disneymama: jammer, maar test je ook niet wat vroeg? Je moet nog 4 dagen tot je NOD? @Bella28: misschien te vroeg getest? Of is je cyclus wisselend? @Molensteen: veel succes ! @cdvg: ben benieuwd of je hebt getest! En wat daar natuurlijk uit is gekomen!
Mijn menstruatie vind ik deze x erg kort! Eerste 2 dagen rood bloed en nu is het al zo goed als over. Alleen met afvegen nog wat bruin.. Gelukkig worden me darmkrampen ook wat minder! Heb toch besloten om nu geen tarwekiemolie meer te slikken, kijken of mijn cyclus weer 27 dagen word! En mooi dat je testen oplopen!
Trouwens, welke dag tellen jullie als laatste menstruatiedag? Dat je echt geen bruinverlies meet hebt of tot het rode stopt. Hier al 2 dagen bruine afscheiding en nu ineens weer dun helder rood. ik kan haas vandaag niet naar het zkh voor een echo omdat ik tussendoor niet weg mag van mijn werk. tot na het weekend wachten helaas.
Ik tel de laatste dag van me menstruatie als het bruine ook weg is, naar dat duurt bij mij niet extreem lang ik denk max 2 dagen.
♥ NOD lijst 1 t/m 7 Mei 2015 ♥ 1: (9) Luminis, 22 jaar, 4e ronde, 1e kindje Appelboompje, 31 jaar, 19e ronde, 1e kindje Kolibri, 39 jaar, 2e ronde, 3e kindje Kyra77, 38 jaar, 4e ronde, 2e kindje Emib, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje Besjes, 28 jaar, 4e ronde, 2e kindje silvana81, 33 jaar, 2e ronde IVF cryo, 2e kindje * lotsoflove, 33 jaar, 10e ronde, 2e kindje Molensteen, ? jaar, 5e ronde, 2e kindje 2: (10) Danielle1987, 27jaar, 4e ronde, 1e kindje Dege, 23 jaar, 6e ronde, 1e kindje * Flowerr, 23 jaar, 16e ronde, 1e kindje Clarajilla, 23 jaar, 6e ronde, 1e kindje Pinniewinnie, 26 jaar, 3e ronde na mk, 1e kindje DDara, 29 jaar, 1e ronde, 1e kindje Lkb, 27 jaar, 1e ronde, 1e kindje ik87, 27 jaar, 27e ronde, 1e kindje wishmom, 31 jaar, x ronde, 1e kindje TheDoctor, 29 jaar, 1e ronde, 2e kindje 3: (5) Dora26, 27 jaar, 4e ronde, 1e kindje Miepkip, 20 jaar, 1e ronde na mk, 2e kindje Mackwek, 2e ronde, 1e kindje Bella28, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje Kellyy, 25 jaar, 2e ronde, 1e kindje 4: (5) Lace, 28 jaar, 3e ronde, 1e kindje Jozefien85, 30 jaar, 2e ronde, 2e kindje xxirisxxx, 21 jaar, 1e ronde, 1e kindje Itsmie, 27 jaar, 2e ronde, 2e kindje BabyBunny86, 29 jaar, 1e ronde, 3e kindje 5: (6) Kat80, 30 jaar, 2e ronde na mk, 1e kindje Daisykesie, 28 jaar, 5e ronde, 3e kindje Doetie, 29 jaar, 4e ronde, 2e kindje Zeemeerminnetje, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje Maaike55, ? jaar, 3e ronde, 2e kindje VroegeLente, ? jaar, 3e ronde, 1e kindje 6 : (6) Mitty, 40 jaar, 16e ronde, 3e kindje Miertje84, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje Essie 87, 27 jaar, 9e ronde, 1e kindje lexi, 29 jaar, 3e ronde (1e na bbz), 1e kindje Loolaa, 39 jaar, 8e of 9e ronde, 1e kindje troeteloetje, 24 jaar, 5e ronde, ? kindje 7: (5) Milou1990, 1e ronde, 1e kindje evy3000, 30 jaar, 5e ronde, 3e kindje romyatilla, 21 jaar, 8e ronde, 1e kindje cdvg, 28 jaar, 1e ronde na 3e mk, 1e kindje j010, 30 jaar, 5e ronde, 1e kindje Datumloos: (4) Disneymama, 26 jaar, 1e ronde na mk, 2e kindje Laurazoey, 27 jaar, 3e ronde Vlinder73, 41 jaar, x ronde, 3e kindje Trotsema, 33 jaar, 4e ronde, 3e kindje Totaal: 50 Zwanger (7), Ongesteld (25), MMM (2*), Negatieve Test (9), Twijfel-/Tuurtest (0). WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. DE LIJST NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!