Nee bij mij meestal ook maar 2 dagen naar nu wisselt het zich constant af. Het is net alsof ik elke x ongesteld word, 1 dag rood en dan weer bruin. Dan vervolgens weer rood en zo verder.
Heb echt mijn stinkende best gedaan om de lijst te updaten en me door pa-gi-na's gekletst heen geworsteld. Toch denk ik dat sommige mensen er niet goed op staan. Laat even weten als dit zo is, of kopieer de lijst zelf even.
Ja kan wel iets te vroeg getest hebben, maar ik dacht zelf mn ei 24 april te hebben dus dan zou ik vrijdag mn nod hebben,dus dat is dan 2 dagen voor nod maar ik ga van het weekend nog eens testen als ik vrijdag nog niet ongesteld ben.
Dat zal heel wat geworstel zijn geweest TheDoctor , wat een rood he! Hoe voel jij je? @Kelly: wat jammer dat je vandaag geen echo kunt krijgen! @Disneymama: ik zou inderdaad nog even wachten en dan van het weekend testen.
Mijn gevoel zat toch weer goed dames!!!! Zo lief dat jullie meedenken!!!! Zoo blij maar tegelijk ook weer angstig, zal het deze keer wel goed gaan. Ik hoop het zo na 3 keer een vroege mk... Het moet toch een keer goed gaan zou je denken?! Ben nu 1 a 2 dagen voor nod! Uitgaande van een stipt op tijd ei
Mijn menstruatie neemt niet echt toe. Ik had verwacht dat het toe zou nemen. Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken..
Ooh meid! Jij voelt het toch altijd goed aan ! Wat een goed nieuws! Is er nu een afspraak met de gynaecoloog dat je bijvoorbeeld eerder langs kunt/moet komen? Ik ga voor: 4 x is scheepsrecht! En voorzichtig gefeliciteerd!
@docter zo dat is en werk geweest doe lijst Thanks. @cd nou die is duidelijk! Gefeliciteerd hopen op een goede plakker wat Lace zegt 4× is scheepsrecht!!
Dank jullie!!! Wij hopen dit ook. Ben altijd al beetje anders geweest dus 4x scheepsrecht past goed bij ons vrijdag test ik ook pas weer.. We zien het wel. Probeer er deze keer iets meer van te genieten.. De uitkomst kan ik toch niet voorspellen... Al die stress is ook niet goed voor mij, ons bedrijfs, etc...
Whoehoeoeoe! Goedzo! Nou lekker blijven plakken. Doe het rustig aan meid! Met mij gaat het prima, Lace. Ik voel me niet echt anders dan normaal, alleen en beetje moe. Ik hoop dat het voor jou ook snel raak is.
Flowerr en VroegeLente jullie ook gefeliciteerd hoor!! En natuurlijk cdvg GEFELICITEERD Wat gun ik het jou zeg! Ik hoop echt dat het deze keer goed mag blijven gaan. Knuffel!
Goh meid, wat super! En wat een mooie streep voor je nod! Ik hoop van harte dat het deze keer goed gaat, echt waar! Je hebt genoeg verdriet gehad, hopelijk mag je nu écht gaan genieten!
Wow! Cdvg, wat is deze overduidelijk! Het zal zeker een blijver zijn!! Zo vroeg al zo duidelijk! Gefeliciteerd!
Ooh dames wat zijn jullie allemaal lief zeg!!! Doet mij goed!!! Ik ga ook heel hard duimen voor jullie!!!!
Cdvg, mag ik nu misschien eens een heel vreemde vraag stellen? Als je liever niet antwoord, geen probleem hé! Maar hoe lang ben jij nu eigenlijk al bezig met zwanger worden? Ik bedoel dan hoeveel rondes in het totaal? Want al bij al lijk jij wel heel snel zwanger te worden, ondanks alle mk natuurlijk
Tuurlijk mag dat... Van de 5 cyclussen heb ik 1 keer een enorme cyste gehad waardoor wij die ronde hebben overgeslagen en de overige 4 keren was/is het dus raak (geweest). Dit in een tijdsbestek van nu 6 maanden. Het zwanger worden is het probleem niet, en daar zijn wij ook erg dankbaar voor aangezien dit ook heel anders had kunnen zijn. Ik krijg soms het idee dat dit niet leuk gevonden wordt maar ik kan er nu eenmaal niets aan doen en ik zou veel liever 6 maanden ongesteld zijn geworden en dat het dan één keer goed raak zit dan dit telkens mee te moeten maken maar goed, dat ben ik... Echter het zwanger blijven is blijkbaar een enorme opgave. vandaar ook de onderzoeken... Mag ik dan ook vragen waarom je dit wilde vragen?
Ik was eigenlijk gewoon benieuwd... Omdat het dan inderdaad 4 van de 6 keer 'raak' was, maar dat het toch dikwijls fout liep... Je lijkt wel super-vruchtbaar ofzo Ik vind het niet erg hoor (het kan alleen maar goed zijn dat je zo snel weer terug zwanger bent!), begrijp zeker wel dat je liever had gehad dat het wat langer duurde en in 1 keer goed ging... Ben gewoon blij voor je dat het toch meteen weer lukt en hopelijk loopt het deze keer wel goed! Probeer je niet teveel zorgen te maken, rustig aan te doen en alles wat af te wachten... Niet teveel stress en niet te snel panikeren... Probeer ervan te genieten en het komt wel goed! Ik blijf duimen!