Lief van je Dora... Eigenlijk is het nog "erger" 4 keer echt geprobeerd en 4 keer raak. Dus je kunt het inderdaad wel Supervruchtbaar noemen.. Mijn moeder en zus waren ook zo snel dus hoopte er al stiekem op maar hun hebben geen miskramen gehad dus dat was schrikken. Eigenlijk niemand in mijn Fam voor zo ver iedereen er eerlijk over is.. Ik ben er deze keer vrij rustig onder, misschien gewenning maar toch is er ook angst hoor! Het zou zo zwaar k*t zijn als het weer mis gaat!!! We genieten ervan zolang het duurt... Bedankt dames!!!!
Cdvg ik hoop ook dat deze dit keer 9 mnd blijft plakken.. Ik weet hoe het is als het telkens weer fout gaat. Heb het 10x meegemaakt. Waarvan 1x bij 13w en 1d. Ik duim dat deze blijft plakken. Ik heb een hele vreemde menstruatie, verlies voor mijn doe heel weinig bloed. Geen stolsels. Ik merk dat ik ergens toch hoop dat ik toch zwanger ben.. Ik weet het ik hou mezelf voor de gek
Yeaaah cdvg gefeliciteerd! Ik duim voor je! wat apart dat je gevoel zo goed zat! Kan je dat gevoel ook niet ff op mij loslaten haha! Vlinder dat heb ik dus ook. De menstruatie is over maar de krampen niet.
Haha dank je Kelly, in stuur je wat toe 😉 Ooh vlinder, 10 keer??? Wat een verschrikking... Is er bij jou een oorzaak gevonden? En lees ik nu goed dat je uiteindelijk wel een kindje heb mogen krijgen?
Ja 10x en de oorzak hebben ze in NL niet gevonden. Het was vreselijk, met name die van 13w en 1d. Ontsteking in het vruchtwater, waarschijnlijk ergens een gaatje. We hebben heel veel verdriet te verwerken gehad. Legde de schuld bij mezelf. in DD hebben ze toen mijn bloed geprikt op vitamines. Ik had een te lage waarde vd vit D en omega. Die moest ik in hoge dosis slikken voordat ik een tp zou krijgen. Na 8 w moest ik bellen om n afspr voor een tp te maken. Maar ik ben toen spontaan zwanger geworden. En die is gelukkig blijven plakken. En heb nu een heerlijke krullenbol rondlopen. Ze zeggen dat alles zo zijn redenen heeft, maar dat zie je niet op dat moment.
Wat een ellende en verdriet Vlinder73. Begrijp ik nou goed dat die te lage waarden miskramen (deels) kunnen veroorzaken?
De innestelling ging telkens verkeerd. In DD hanteren ze een hogere waarde in de vit D dan hier in NL. Wij zelf zijn ervan overtuigd dat het daadwerkelijk door die verhoogde inname van de vit d en omega (500) is gekomen dat ik uiteindelijk spontaan zwanger ben geworden en gebleven toen. Het protacol in DD is anders dan hier in NL. Hier willen ze eerst het wiel opnieuw uitvinden. Wij zijn ervan overtuigd dat het in NL om het geld ipv om stelletjes te helpen hun wens in vervulling te laten gaan.
Hoi meiden, Mijn excuses dat ik hier al een tijd niet ben geweest... ik zat even in een 'dipje'. Maar cdvg, wat zie ik nou??? GEFELICITEERD!!! Je verdient het! Ik hoop op een plakker! Andere zwangeren: jullie ook gefeliciteerd! Mede meiden in het rood: we gaan er weer voor met z'n allen! Wie weet wordt deze maand onze geluksmaand!
Ik heb er geen verstand van Vlinder, maar als het er niks mee te maken heeft is het wel heeeeel toevallig. Heb er nooit eerder iemand over gehoord.
* breek even in* cvdg wat lees ik nu? Van harte gefeliciteerd wat fijn. Ik duim voor een plakker! *breek weer uit*
Bah vlinder, dat het zo lang heeft moeten duren alvorens je hier achterkomt. Wat vreselijk, specifiek idd die mk van 13 weken. Ik ben zelf al begonnen met extra vitamine b, d en omega omdat ik wist dat ze hier in nl niets mee doen.. Hopelijk helpt mij dit ook. Tevens heb ik morgen contact met mijn gyn en ga ik die vitamineonderzoeken proberen af te dwingen!!! Meisje1977, wat ontzettend lief!! Dank je!! Hopelijk gaat het deze (alweer) eer wel goed... Jij ook bedankt luminus, erg blij dat het zo snel mij weer gegund is... Balen bella, hopelijk is geen bloed geen moed...
@cdvg Lief van je. Het is mij opgevallen dat ze in NL andere waardes hanteren dan bijv in DD. Mijn ha en gyn vonden de dosis vrij hoog en dat zouden zij zelf nooit voorschrijven. Het is mij opgevallen dat de achterliggende gedachte vd medische wereld in NL met name gaat om het geld.. In DD ging het hun meer om ons te helpen. Daarom werd er meteen na de 1e mislukte tp een bloedtest gedaan. Het kan toeval zijn maar na 8w hoge dosis vit d en normale dosis omega raakte wij spontaan zwanger.