NODlijst 1 t/m 7 mei 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Dayna, 24 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lace

Lace Bekend lid

23 mrt 2015
    684
    3
    18
    NULL
    NULL
    Voor alle meiden die nog gaan testen: veel succes! Kleur de lijst nog maar mooi roze! :D

2. TheDoctor

TheDoctor Niet meer actief

Haha, Miertje, is geen schande hoor. Die mannen altijd maar doen alsof ze zo nuchter en cool zijn, maar ondertussen!

Er is hoop. Ik duim met je mee!

3. disneymama88

disneymama88 Bekend lid

6 jan 2015
    601
    0
    16
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster
    Zuid-Holland
    Ik heb vanochtend getest. Nog steeds omo wit. Dus ga er maar vanuit dat dit geen moederdag cadeautje wordt :).

4. Miertje84

Miertje84 Bekend lid

6 nov 2011
    776
    1
    16
    Utrecht
    Hij zegt dat ie het pas geloofd als er een duidelijke streep staan. Haha. Maar ik heb hoop idd...

Hoe gaat het met jou?

5. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Spannend miertje
    @ disneymama balen dat ie wit is
    @ puppy spannend heb je getest?

6. TheDoctor

#1166 TheDoctor, 8 mei 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 mei 2015
    Miertje, het geloven als er een duidelijke streep staat is wel verstandig, voor mijn man moet de test 'met uitslag in woorden' dus 'zwanger' weergeven en anders is het nog niet zo. ;)

Hier gaat het goed. Testjes zijn mooi opgelopen. Ik merk alleen nog helemaal niks. Ik voel me gewoon, niet anders dan normaal.

disneymama, jammer hoor. Hopelijk volgende keer beter.

EDIT: Net een eitje gebakken voor de lunch. Ieieiew! Misschien toch niet helemaal normaal, want normaal ruikt een gebakken ei echt niet zo intens smerig...

7. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    van t weekend doe ik nog 1 poging en anders laat ik het afwachten hoor.. of ik wordt gwn niet ong dit x..

8. Miertje84

Miertje84 Bekend lid

6 nov 2011
    776
    1
    16
    Utrecht
    Ik ga zondag weer testen. Heb nu eigen merk van de etos ipv action. Miss scheelt dat ook wat. Weet niet of action goeie testen zijn? Iemand ervaring?

Heb er ook nog 1 van kruidvat. Als zondag de streep beter zichtbaar is ga ik clearblue kopen. Krengen zijn best duur zeg :$

Fijn om te horen dat ze mooi oplopen!

Ik heb regelmatig zeurende buikpijn onderin. En grotere borsten volgens m'n vriendin. (Dat dacht ik ook al) en mega moe!!! Ben jank om alles. Jank sowieso altijd al snel met dingen op tv ofzo maar is nu echt erg. Maar miss zag ik alleen maar een streep omdat ik dat zo graag wilde... En wordt ik nog ongie. Ben zo onzeker haha! Duurt lang voordat t zondag is... :D

9. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Ik had de eerste paar dagen ook steken in mn buik! Vandaag een week geleden voor het eerst getest en dat is nu zo'n 2-3 dagen over ;) Ik vind die van de Action niet zo geweldig. Blijf toch gewoon kruidvat fan haha. Die geven een mooie duidelijke streep en ook gewoon binnen de aangegeven tijd.
    En idd, pas na nod durfde ik de CB te gebruiken, ze zijn zo duur :O En eigenlijk stellen ze niks voor, want het is niet zo dat dat 'zwanger' scherpje voor altijd zichtbaar blijft. Na 1 dag was het beeldschermpje weer leeg, dus bewaren doe je ze ook niet (ik heb namelijk van beide meiden 2 testen bewaard in hun geboorte-memory-doosje ;) )

10. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Wat spannend miertje!!! Ik heb er helemaal overheen gelezen!!!
    Spannend hoor. Hopelijk is hij zondag mooi opgelopen.. :)

Ik test morgen weer...

11. Miertje84

Miertje84 Bekend lid

6 nov 2011
    776
    1
    16
    Utrecht
    Wat zijn jullie ervaringen met testen van de action? Zijn niet zo gevoelig lees ik? Miss kan ik dat morgen vast testen met kruidvat? :$:D;)

Ik ben echt Zo onzeker. Op de foto zie je echt helemaal niks... Heb hem ook al weggegooid... Miss zagen we wat we wilde zien? Maar als we allebei iets denken te zien? Pff word gek van mezelf. En jullie ws ook van mij. Haha.

Laat je t morgen en weten cdvg? Hoop dat ie mooi opgelopen is.

12. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb niet zo'n vast cycles vandaag weer ongesteld geworden. Een cyclus van 36 dagen deze maand. balen na drie weken om de dag klussen. Ik heb snap je angst maar het moet deze keer toch wel goed gaan. Succes met je zwangerschap en ik hoop je bij de volgende maanden niet meer te zien;)

13. TheDoctor

Zeker balen trotsema. Poe hey, drie weken? Dat is echt een uitdaging om er dan nog iets gezellig van te maken. Hopelijk is het ook voor jullie gauw raak. Ik wens jullie lots of love & candles ;) .

14. puppytje

puppytje Actief lid

4 mei 2015
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

ik heb nog altijd niet getest, de test ligt klaar op het toilet maar ik durf niet goed hihi :p

15. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Test Wederom neg.
    Ik test niet meer.. wacht nu gwn op mn ong.

16. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

pfff waardeloos bella :(

Spannend, puppytje!

17. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Ik heb op het forum gelezen dat sommigen 's avonds beter testen dan 's ochtends. Ik heb de proef op de som genomen en getest om 00 :00. En wat blijkt ik ben ook een avond tester. Zie hier mijn test. Dit geeft in ieder geval weer hoop. Slaap lekker allemaal

Linker is van vanochtend, rechter van zonet

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      12,5 KB
      Weergaven:
      4
  18. Miertje84

Miertje84 Bekend lid

6 nov 2011
    776
    1
    16
    Utrecht
    Wat een knaller!! Gefeliciteerd! Ziet er goed uit. Hoop echt dat deze blijft plakken! Het is je echt gegund.

19. puppytje

puppytje Actief lid

4 mei 2015
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi,

Ik heb een test gedaan en hij was negatief! Vanmorgen is ook mijn menstruatie begonnen , dus nu ben ik heel zeker. Jammer, maar dan gaan we voor een februaribabytje proberen te gaan hè, een watermannetje hihi :) .

Ik heb me wel voorgenomen om deze maand echt extreem gezond te eten, en begin al foliumzuur te pakken. Wie weet helpt het.

xxx

20. Miertje84

Miertje84 Bekend lid

6 nov 2011
    776
    1
    16
    Utrecht
    #1180 Miertje84, 9 mei 2015
    Laatst bewerkt: 9 mei 2015
    image.jpg Vanochtend weer getest. Kruidvat 2v5.

Echt een streep te zien nu!!

Deel Deze Pagina