Gefeliciteerd miertje! Hier alleen negatieve testen gehad. Mijn NOD had 4 mei moeten zijn, maar op dit moment nog geen ongesteldheid te zien..
Weet je wanneer je ei is geweest? Mijn Cyclus is wat langer, vandaag dag 40 en nu pas zo'n duidelijke test. Dus geef de moed niet op. T kan nog! Knuff
Miertje: ja die is duidelijk!!! gefeliciteerd meid Cdvg: mooie duidelijke streep! Ik test ook donkerder met een later plasje haha. Puppytje: balen meis, hopelijk volgende ronde meer geluk!
Dank je miertje en daisy!!! Ik weet dat een donkerdere streep geen zekerheid geeft maar toch. Hier kan ik wel even mee voorruit Mooie test miertje, ik zie hem heel goed!!!
Gefeliciteerd Miertje, mooie test!! Cdvg: wat een knaller! We duimen vooral door!!! 👍🏻👍🏻👍🏻
Ik probeer een beetje 'los te komen' van het forum, maar wilde toch de nieuwe zwangeren even feliciteren!!
Om persoonlijke redenen hier een tijdje niet geweest, maar alle gelukkigen gefeliciteerd! Zelf mag ik op rood
Jammer Lexi. Ik weet niet wat je omstandigheden zijn, maar ik hoop dat het weer beter gaat en wens je succes in de volgende ronde!
Zwangere meiden allemaal gefeliciteerd! Beginnen jullie het al te bevatten? Maak je zelf niet gek met te veel testen he! Jullie zijn zwanger en dat zal niet zomaar veranderen! Krijgen we nog een upgedate lijst met een overzicht van alle zwangere? Alle andere meiden succes bij de volgende ronde!