Precies wat jij zegt, zenuwslopend. Leef echt van dag tot dag! Ik probeer het los te laten maar ben zo bang voor weer een herhaling en lege handen... Moeilijk hoor!!! De dagen kruipen voorbij op deze manier!!! Hopelijk ben ik dit over een paar weken vergeten omdat het zo goed gaat
Ik wilde heel graag meedoen met MvM. Maar helaas ben ik niet geschikt omdat ik na m'n bevalling een bloed transfusie heb gehad... (Bijna 2liter bloed verloren toen) Vind het zo jammer dat t niet mag! Hoe gaat het verder hier?
@Miertje: Denk dat iedereen doorgeschoven is naar ofwel een ander NOD topic of ofwel in de 'ik ben zwanger' club zit Ik ben iig begonnen met ovu testjes weer. Denk na het weekend mijn knaltest in handen te hebben. Jij nogmaals gefeliciteerd he meid
Hoi! Ik kom net terug uit italie, helaas onderweg ongesteld geworden. Ik zit weer op het wachtbankje nu.. Gefeliciteerd voor iedereen die zwanger zijn geraakt! Geniet van deze mooie tijd! Voor de andere, succes! Deze maand weer nieuwe kansen!
Hoi! Ik ben inmiddels ongesteld geworden.. mijn cyclus deze maand duurde 49 dagen.. dus als t goed is is mijn NOD half juli pas weer.. Alle zwangeren gefeliciteerd! En aan alle andere veel succes