Ik weet niet wat er niet goed is aan teunisbloemolie na de eisprong, maar heb wel gelezen dat je dit het beste niet kan slikken daarna... als je geen ovu-testen gebruikt zou ik het ook niet snel doen! En visolie is natuurlijk altijd goed! Zowel voor je kindje als voor jezelf. Ik slik het sinds de eerste ronde.
♥ NOD lijst 1 t/m 7 Mei 2015 ♥ 1: (5) Luminis, 22 jaar, 4e ronde, 1e kindje trotsema, 33 jaar, 4e ronde, 3e kindje appelboompje, 31 jaar, 19e ronde, 1e kindje kolibri, 39 jaar, 2e ronde, 3e kindje Kyra77, 38 jaar, 4e ronde, 2e kindje 2: (6) Danielle1987, 27jaar?, 4e ronde, 1e kindje Dege, 23 jaar, 6e ronde, 1e kindje * Flowerr, 23 jaar, 16e ronde, 1e kindje clarajilla, 23 jaar, 6e ronde, 1e kindje pinniewinnie, 26 jaar, 3e ronde na mk, 1e kindje DDara, 29 jaar, 1e ronde, 1e kindje 3: (6) Dayna, 28jaar, 2e ronde, 2e kindje Mom2be21, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje Dora26, 27 jaar, 4de ronde, 1ste kindje miepkip, 20 jaar, 1e ronde na mk, 2e kindje Mackwek, ? jaar, 2e ronde, 1e kindje Bella28, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje 4: (1) Lace, 28 jaar, 3e ronde, 1e kindje 5: (1) kat80, 30 jaar, 2e ronde na mk, 1e kindje 6 : (4) Mitty, 40 jaar, 16de ronde, 3de kindje Miertje84, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje Daisykesie, 28 jaar, 5e ronde, 3e kindje essie 87, 27 jaar, 9e ronde, eerste kindje 7: (2) Besjes, 28 jaar, 4e ronde, 2e kindje Milou1990, ? jaar, 1e ronde, 1e kindje Datumloos: (2) Disneymama, 26 jaar, 1e ronde na mk, 2e kindje laurazoey, 27 jaar, 3e ronde, ? kindje Buiten de lijst: Totaal: 27 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Ik heb trouwens hetzelfde probleem als besjes met ovu-testen. Ik krijg altijd wel streepjes. Daarom begin ik ook altijd vrij vroeg met testen en test ik door tot ik hem vind. Soms gaan er echt veel ovu-testen doorheen... Tijdens mijn vorige cyclus had ik hem bijna gemist. Toen kwam hij ineens veel eerder dan normaal. Stiekem hoop ik daar weer op.
Ik hoop met je mee ik hoop het stiekem zelf ook hihi toevallig vandaag eerste keer getest maar streepje is Nog wel heel licht
Bij jou is het ook (licht) onregelmatig, zie ik... laten we er dan maar allebei op hopen! Zou natuurlijk fijn zijn. Vind het ook zolang duren elke keer. Je moet zolang wachten. Ik heb vandaag trouwens ook voor de eerste keer getest... hier ook een heel licht streepje. Welke ovu-testen gebruik jij?
Ja klopt licht onregelmatig. Ik geef Nog steeds borstvoeding maar al minder heb aldoor het gevoel dat het daarvoor ineens korter kan worden ofzo hihi Ik had hiervoor van sensitest nu van zwanger en kids besteld die zijn stuk goedkoper. Welke gebruik jij? En inderdaad duurt laaaaaang
Haha, nou, wie weet! Ik gebruik de ovu-testen van de Action... zijn iets van 2 euro per pakje. Is maar goed ook, want soms gaan er wel 2 tot 3 pakken doorheen. Werken ook prima gelukkig. Nog even geduld hebben...
Oooo jullie schrijven allemaal gezellig hier en ik heb geen idee wanneer mij ei zal zijn!! Ben datumloos. Maar als ik van mijn laatste cyclus uitga is dat over 19 dagen!! Zou dan een week later zijn helaas!! Ik houd jullie in de gaten meiden...😊
oh ik zie op een jouw naam er tussen staan, is het toch mis gegaan. Heel veel sterkte met het verlies en hoop snel dat er eentje blijft pakken.
Hé Cdvg, Je onderschrift zegt genoeg Zoveel verdriet op korte termijn, komop meid, kopje niet laten hangen, jouw dag komt zeker nog! Dikke knuf!
Hoe gaat ie nu cdvg? Hier nog lekker onbezonnen, we doen niet aan testen en temperaturen !. Volgens mijn app zijn 18-19-20 april mijn vruchtbare dagen. Toch heb ik zelf vaak paar dagen eerder stekende pijn, zelf denk ik dan vaak toch aan ovulatiepijn. Voor de zekerheid alle dagen maar in ogenschouw nemen
Goedemiddag op deze zonnige middag! Beetje late reactie, maar ben nu weer lekker thuis! Dora 26, ik neem lekker veel jus d;orange voornamelijk voor de vitaminen. Ik krijg anders niet zoveel vitaminen binnen Maar, ik vind het vooral ook heerlijk! Cdvg, sterkte! Erg veel allemaal! Fijn weekend allemaal! Nog een week te gaan!
@cd super rot meid hopelijk deze ronde en goede plakker! Had je niet binnenkort gesprek bij de gyn? Anders kom je toch gewoon gezellig hier kletsen onder datum onbekend @luminis hoeveel zitten er in zo een pakje? @pinniewinnie je was en weekendje weg geweest toch? Hoe was het? . Of vergis ik me nu compleet :-d
Besjes, lief dat je eraan denkt, maar wij verhuren ons huis, dus was van de week bij een vriendin, vandaar. Morgenochtend vroeg 6.00 neem ik de trein richting de Veluwe, om daar mijn man te bezoeken voor het eerst, sinds zijn nieuwe job daar! Wat anders als de zee...mmm!
Oo wat naar! Vorige ronde zaten we ook in dezelfde NOD lijst en was er zoveel blijdschap. Jeetje, wat zal dit even slikken zijn! Sterkte!!
Pfff wat heftig meid. Ik weet niet goed wat te zeggen; maar wil je wel even een hart onder de riem steken. Sterkte! En wat Besje zegt helemaal mee eens; als je het gezellig vind kom dan maar gewoon mee kletsen hier hoor op datumloos Ik heb met mezelf afgesproken om minimaal 2 keer per week iets ontspannends voor mezelf te doen. Stond een beetje op het punt om een beetje depri te gaan worden. Vandaag heerlijk in de tuin gewroet, lekker met het zonnetje en de vogeltjes fluitend om me heen. Was geen straf.