NODlijst 1 t/m 7 mei 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Dayna, 24 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL

Heb je ook wel goed.. even wat ontspannends / tijd voor jezelf!

2. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Ik verwacht mijn ei pas over 1.5 week ongeveer, maar voel nu al flinke steken. Had ik vorige 2 maanden ook en toen een heel licht streepje op de ovutest (nog geen knaller dus), dus ik gok dat ik het eitje weer voel rijpen :p Sinds mn bevalling voel ik echt zo veel gebeuren daarbinnen :p

3. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Verwacht mijn ei eigenlijk ook pas over een goede week, normaal voel ik het een 2-tal dagen voordien, maar nu ook al regelmatig pijntjes... geen idee of dat al kan.
    Ovulatietest gaf al een heel licht streepje aan, heb ik normaal gezien nooit!
    Toch maar even in het oog houden de komende dagen, misschien wel eens een vroeger eitje deze keer. Toch maar eens wat meer testjes doen, geloof ik!

Succes allemaal meiden, op naar gezonde eitjes, een vruchtbare ronde en een roze lijst!

4. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    @ Bella28: geen probleem! Heel veel succes deze eerste ronde! :) Bedankt trouwens. Jij ook een fijn weekend toegewenst!

@ besjes: er zitten 5 ovu-testen ijn zo'n pakje... haal meestal 3 pakjes. :p

@ cdvg: sterkte! Ik heb je een bericht gestuurd.

@ hier: ik voel mijn ei o.i.d. helemaal niet! Grappig dat sommige meiden dat wel (denken te) voelen! Ben echt ongeduldig momenteel... zoals het ernaar uitziet duurt het nog wel even voor mijn ei komt... vanmorgen een heel licht streepje, dus zal helaas moeten wachten! ;) Hoe is het verder met jullie? Kunnen jullie nog een beetje wachten op je ei?

5. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ik ga pas over een paar dagen weer beginnen met me ovulatietesten. Tot me ei is het wachten geen probleem maar als mijn ei geweest is word ik toch wel wat ongeduldiger!
    Hoef dan toevallig ook niet zo heel veel te werken dus dan lijkt het allemaal juist nog langer te duren!

6. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Ze zeggen dat je meestal je ei niet voelt, maar wel de rijping van je eitjes...

En als ik het in de gaten hou, dan voel ik ook mijn ei niet...
    Maar een 2-3 dagen voor mijn eisprong heb ik eigenlijk altijd wel een enorm stekende pijn in mijn buik, zo pijnlijk dat ik er echt krom van moet gaan staan...

Als ik dan een telling opmaak, zit ik inderdaad een 2-3 dagen voor mijn eisprong en test ik meestal eens met een ovu-testje, 9/10 is dat dan een knaller of nog net niet... Dus wel degelijk de rijping van het eitje dat ik voel.

Ik heb me er nooit bewust van geweest vanwaar die maandelijkse enorme buikpijn van kwam, maar nu, met er mee bezig te zijn en voor een kindje ga, heb ik door hoe mijn cyclus in elkaar zit en vanwaar die pijn komt! :)

Bij mij duurt het precies lang tot mijn ei (of ik heb toch het idee), normaal ben ik altijd heel rustig en op mijn gemak tot mijn ei komt... Na de eisprong duurt het allemaal veel te lang, gewoon moeten afwachten tot je nod is verschrikkelijk!
    Ik had eigenlijk verwacht toch redelijk snel zwanger te zijn (of gehoopt) en nu begint het in ronde 4 voor mijn ei al zo lang te duren :) Gewoon ongeduldig om een kleine beeb te verwelkomen denk ik!

7. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Och meiden wat zijn jullie allemaal weer lief!! Het was idd even weer schrikken maar eigenlijk als ik echt goed nadenk, voelde ik het 3 dagen na het testen alweer aankomen. Heel gek gevoel maar goed. Verdriet is er niet minder om maar kan het beter accepteren deze keer. Aankomende donderdag een gesprek met de gyn, ben benieuwd wat hier van gaat komen. Wij willen eigenlijk niet stoppen met proberen tussen de onderzoeken door maar of dit mag? Geen idee, donderdag maar even vragen? ;)

Ik zou het erg leuk vinden als ik hier ook mee mag kletsen, dan maar op ei onbekend. Wie weet komt ie wel eerder? Cdvg, 28, 1e kindje, 1e ronde na 3e mk

Spannend dat sommige al dicht bij hun ei zijn zeg!! Testen weer in de aanslag ;) Hier voel ik mij ei ook echt aankomen (de sprong haha) zelf weet ik niet maar ik heb altijd 1 dag zeurende buikpijn en als ik dan test heb ik altijd een donkere streep! Maar wie weet voel ik dit nu niet meer dus begin gewoon ergens middenin met testen vd action en die zijn niet zo duur. Hebben jullie andere goede testen die ik online kan bestellen?

8. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Ben blij dat je erbij komt Cdvg! Kom maar lekker mee kletsen!
    Heb zelf geen idee of je tussen de onderzoeken zelf mag blijven verder proberen, toch maar best even navragen misschien!
    Hopelijk krijg je wat duidelijkheid en kan je het nu ook weer een plekje geven, veel sterkte nog hoor!

9. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @luminis oooh dat is inderdaad niet duur Ik voel trouwens niks van mijn ei ofzo, ja ik voel van alles als ik er op let maar geen idee wat het allemaal is haha
    @pinniewinnie oh bij je vriendin ook gezellig, veel plezier met je man :)
    @appelboom doe je goed wat voor jezelf doen!
    @cd Gezellig dat je mee komt kletsen :D volgens mij mag je gewoon blijven proberen maar ben geen gyn dus weer het niet heel zeker. Ben benieuwd of je wat wijzer word donderdag.
    Ik heb mijn testen online bij zwanger en kids besteld maar die van action zijn goedkoper
    @wachten op ei, tja ik hou het aardig vol duurt alleen wel erg lang. Lijkt deze ronde wel langer te duren dan normaal. Ach kan er toch niets aan veranderen

10. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik voel mijn ei ook nooit (wat klinkt dat gek :p) .. Ik geloof dat ik toendertijd de testen van sensitest had besteld..
    dit keer eerst maar eens zonder proberen..

11. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Kom nog even bijlezen hoor vandaag :)

Grappig. Ik voel ook echt de rijping van het eitje. Veel steken, krampen...de eisprong voel ik dan weer net niet.
    Maar zeurt vaak nog wel een paar daagjes door.

Luminies, ik ben net als Clarajilla en Dora wachten op de eisprong is het probleem niet echt, maar die weken erna....Pfff ik heb opgegeven dat ik daar ooit nog een x een beetje ontspannen mee om kan gaan. Bij alles wat ik voel groeit de hoop, en hoe vaker ik tegen mezelf zeg dat ik het hoofd koel moet houden, hoe erger dat mislukt. Hahaha

Dora als je binnen het half jaar zwanger wordt mag dat gezien worden als "snel" hoor. Ik snap dat iedere ronde lastig is, maar als je nu zwanger zou worden is dat echt nog best snel. Het is je absoluut gegund

cdvg ik vind je echt heel moedig meid. En verdriet moet ook zeer zeker een plekje krijgen. Ik hoop heel erg dat het nu eens voor je blijft zitten en dat je een zwangerschap zal uit kunnen dragen. *knuffel*
    Gezellig dat je blijft mee kletsen.
    Wat betreft die onderzoeken ... ik zou het echt niet durven zeggen. Inderdaad donderdag maar even navragen dan. Ben benieuwd

Vandaag op kraambezoek geweest. Ik moet zeggen dat het mij steeds moeilijker afgaat.. Lege armen hebben veel te dragen las ik laatst. :( Dat ging vandaag wel op.
    Hoewel ik het onze vrienden absoluut enorm gun. Voelt toch wel een beetje leeg toen we weer weggingen

12. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Hé Appelboompje,

Dankjewel. Ik besef ook goed dat ik nog helemaal niet lang bezig ben en dat als ik binnen het half jaar zwanger ben, dat het ook 'snel' genoemd mag worden...
    Maar het is natuurlijk zo dat eens je de stap zet en eraan begint, dat je het ook liefst zo snel mogelijk wil hé ;) Zal nog wel komen, we wachten onze tijd af!

Ik zie dat jij ook al even bezig bent :$ Goh! En alles is toch in orde? Zijn jullie nog gewoon aan het proberen of overwegen jullie andere stappen? Ik gun het jou nu toch eerder dan mezelf hoor, 19 rondes...dat is lang wachten :( Hopelijk heb je snel een positieve test in handen!

En wat je daar zegt over met lege handen thuis komen, na 19 rondes kan ik er zeker in komen dat dat pijn wordt doen... Dikke knuf!

13. Miertje84

Miertje84 Bekend lid

6 nov 2011
    776
    1
    16
    Utrecht
    Zo ik ben weer bij gelezen.

@cd hele dikke knuffel! Wat vind ik t rot voor je. Hou je sterk meid!

Ik ga deze maand geen ovu testen gebruiken. Als m'n cyclus weer 36 dagen is zijn m'n vruchtbare dagen rond 22 april. Weekend ervoor gaan we weekend weg dis zijn we lekker ontspannen. Dat helpt miss. Probeer het positief te zien, als deze ronde niet raak is kan ik volgende maand op vakantie gewoon m'n wijntje drinken. ;)

14. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Dora; dat begrijp ik maar al te goed. Het liefste zou je natuurlijk gelijk ronde 1 met een positieve test in je handen willen zitten. We zijn in het ziekenhuis geweest om alles te onderzoeken in febr. Alles was goed en we zijn met de mededeling naar huis gestuurd om het nog maar een jaar te gaan proberen. Natuurlijk heel fijn dat alles goed is, maar soms voelt dat juist ook wel dubbel frustrerend en een jaar is best wel heel erg lang. Er is voor ons evenveel kans als voor een stel wat vandaag zou gaan beginnen met proberen.
    Maar ben wel op het punt gekomen dat ik het ons nu ook wel heel erg gun. (begrijp me niet verkeerd; gun het absoluut iedereen, maar mag ook wel een keer onze beurt zijn nu ;) )
    Bedankt voor je lieve woorden en je knuffel. Is soms fijn even erkent te worden in dat het ook wel eens pijn kan doen. maar ik denk dat het op zich niet zoveel uitmaakt of je nu 4 rondes bezig bent of 19. We willen het immers allemaal even graag!

Miertje; lekker vooruitzicht een weekendje weg.
    En hoop dat je dat wijntje volgende maand kan laten staan vanwege iets moois ;)

15. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL

Ik kan me dat goed indenken.. dat je je zelf dat ook gewoon gunt en dat is voor n ander geen misgunnen maar je wilt zelf ook graag positief testen..
    Ik hoop mee dat jullie het geluk snel mogen vinden!

16. disneymama88

disneymama88 Bekend lid

6 jan 2015
    601
    0
    16
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster
    Zuid-Holland
    Ik ben gisteren eindelijk ongesteld geworden! Ik verwacht alleen dat ik dus een lijst opschuif. Ten minste ik hoop nu gewoon een cyclus van 30 dagen te hebben en niet van 40...

17. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Natuurlijk willen we het allemaal even graag...
    Maar als ik zie hoe lang jullie al aan het proberen zijn, dan gun ik het jou toch net iets sneller dan mezelf. Bijna 2 jaar dat jullie bezig zijn, ik kan begrijpen dat je het jezelf nu ook wel eens gunt hoor, daar heb je gelijk in!
    Wel gek dat ze je na een jaar proberen toch nog zeggen: 'ga het nog maar eens een jaar proberen'... Moet toch zwaar geweest zijn! Alle succes gewenst!

18. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @ disneymama fijn ongesteld hopelijk niet al te lanen cyclus nu
    @appelboom tuurlijk gun je het jezelf vooral nu dat wel niet zeggen dat je het een ander niet gunt. Ik hoop het ook voor jullie jullie zijn al zo lang bezig Ik ben al die rondes nu al zat

ik heb vandaag babyshower voor mijn zusje gedaan. Ze vond het erg leuk.

19. Lace

Lace Bekend lid

23 mrt 2015
    684
    3
    18
    NULL
    NULL
    Jeetje @appelboom, dat ze je gewoon nog een jaar laten proberen. Dat vind ik best lang! Gelukkig is alles wel goed! Dat is wel een geruststelling denk ik?

@disneymama: 'fijn' dat je ongesteld bent geworden, ben je in ieder geval van de onzekerheid af! Hopelijk nu een kortere cyclus!

@besjes: klinkt leuk, een babyshower! Nog met een bepaald thema? Wanneer is je zusje uitgerekend?

Hier schijnt het zonnetje, heerlijk!

20. disneymama88

disneymama88 Bekend lid

6 jan 2015
    601
    0
    16
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster
    Zuid-Holland
    Thanks besjes en Lace! Ja zeker 'fijn'! Nu ga ik gewoon weer van de 30 dagen uit, maar wil wel gaan temperen. Maar neem aan dat je dat doet zodra je menstruatie stopt? Ik heb het nog nooit gedaan, dus ga ik me nog ff in verdiepen.

Deel Deze Pagina