NODlijst 1 t/m 8 april 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door lotsoflove, 28 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lotsoflove

lotsoflove Actief lid

20 dec 2012
    329
    157
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Die lijkt me zeker positief trutje 89!

Mijn test is weer afgenomen. Ik baal toch dat manlief vanavond niet thuiskomt. Hoop maar dat gisteren en morgen klussen genoeg is. Voor mijn gevoel zou t vandaag de ideale dag zijn...

2. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.613
    165
    63
    Om de dag is ook goed hoor. Dat raden ze mij zelfs aan bij de fertiliteits poli.

3. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.613
    165
    63
    Owke vind het wel appart...want waarom is het dan het beste voor een man 2 tot 3 dagen onthouding hebben als het sperma word getest? Het lijkt me ook niet verkeerd hoor elke dag. Alleen of het dan een mythe is vraag ik me daarom wel af.

4. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Die ziet er goed uit!! Fijne avond :D

5. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Ik zou het echt niet weten..:) Mythe is misschien het verkeerde woord..eerder 'achterhaald'...Maar ben nu al voor de 5de keer bij dezelfde fertiliteitsarts in behandeling en ik geloof haar.. Wellicht heeft zwanger worden meer met timing en kansenspreiding te maken dan met de kwaliteit die je krijgt na 2 a 3 dagen wachten. Dit zal misschien door de jaren heen duidelijk geworden zijn. Als zij tegen mij zegt 'doe het om de dag want dat is beter' dan zou ik ook luisteren..maar dat zegt ze niet en ik hoor echt nooit iets negatiefs over haar dus ik volg haar gewoon. Iedereen hier moet het ook lekker zelf weten :) Natuurlijk kun je ook prima zwanger worden als je het om de dag doet. En er zijn dus ook artsen die een andere theorie volgen. Misschien is het net zo iets als bij progesteron..Sommige fertiliteitsartsen vinden 20 de ondergrens anderen 30. De vorige keer dat ik echt zwanger raakte (dat was aug'14) klusten we elke dag dus daar ga ik het lekker bij houden ;)

6. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.613
    165
    63
    Yeah thats true....en gewoon doen waar je je goed bij voelt. Hier voelt om de dag soms zelfs al als een verplichting....zucht...en niet dat ik een laag libido heb ofzo....maar soms ook wel is een paar dagen geen zin.

7. lotsoflove

lotsoflove Actief lid

20 dec 2012
    329
    157
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    We zullen wel zien of om de dag ook goed genoeg was. Het is niet anders voor deze ronde in elk geval! Ik vind het werk lastig dat nu de wachttijd weer is aangebroken. Waarschijnlijk is mijn NOD wel rond 31 maart nu. Maar ik wilde toch maar bij dit topic blijven wachten als dat geen probleem is...

8. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Volgens mij maakt het echt niet uit of je het elke dag doet, om de dag, of zelfs 2x per dag.
    ik insemineer bij een positieve ovu-test die avond en de volgende ochtend.
    Maar dan klus je natuurlijk niet je hele maand door, dan heb je 2 ladingen voor heel die maand.

Verder heb ik geen idee wat hij met zijn vrouw doet, maar ze houden er wel wat rekening mee dat ze deze week niet gaan lopen konijnen zeg maar haha

Maar ik weet dus niet of artsen het eens zijn met wat ik nu zeg hoor.

9. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Volgens mij maakt het ook niet zoveel uit, gewoon doen waar jullie je goed bij voelen, dit is voor iedereen dus iets anders.

Wij doen het zoals het komt en dat is op dit moment toevallig iedere dag maar bij mijn vorige twee zwangerschappen waren de intieme momenten allebei anders dus dat verschilt per keer. Het moet ook niet een moetje ook al wil je die dag niet missen..;)

10. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    mijn feestje is helaas al weer voorbij ! Werd gisteravond hartstikke beroerd dus niet geklust helaas , en dat terwijl mijn ovulatietest gister zo positief was 😞baal momentje !!

X x

11. lotsoflove

lotsoflove Actief lid

20 dec 2012
    329
    157
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Balen dat je niet lekker werd! Vanavond nog kansje wagen?

12. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    Ja echt balen ! Ik hoop dat het dan nog zin heeft hihi 😜

13. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Ah nee balen trutje! Voel je je alweer beter?
    Ben wel benieuwd waarom je jezelf trutje hebt genoemd trouwens ;) haha

14. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    haha geen idee eigenlijk soort van anoniem 😜d

15. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Balen trutje..maar vandaag nog een keertje klussen? Of is je partner er niet vandaag?

16. Loenie

Loenie Actief lid

27 okt 2014
    479
    0
    16
    Goedemorgen meiden!

Balen Trutje! Maar volgens mij maak je zeker nog wel kans als je het vandaag doet.

Jeetje, ik ben vannacht wakker geworden toen vriend thuis kwam. Ik was zo slaapdronken dat ik vanmorgen niet eens wist of we nou wat gedaan hadden. Ik weet dat ik er wel aan dacht, maar of we er nou werk van gemaakt hadden? Blijkbaar niet dus haha, aankomende nacht maar weer een poging wagen dus.

Vanmorgen weer netjes getempt en weer precies dezelfde temperatuur. Ik had het bloedheet, dus ik had het helemaal niet verwacht, vind het best bizar dat het zo gelijk blijft. Vruchtbaar slijm heb ik totaal nog niet, dus de ovulatietest zal ook wel niets zijn vandaag.

17. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    ja gelukkig gewoon samen thuis vanavond 😜!!
    Ik hoop dat het vandaag nog zin heeft haha 😉wand hij was gister avond positief en dan 24/48 uur daarna springen toch ? Dan heb ik ruim de tijd 😊hoop ik .

X x

18. Suzanneke

Suzanneke Bekend lid

14 dec 2011
    525
    1
    18
    NULL
    NULL
    Dan hoop ik dat je vanavond meer geluk hebt trutje! Veel plezier in elk geval..

Haha loenie, ik zou ook echt niet kunnen sekse als ik midden in de nacht wordt wakker gemaakt.. Ik ben groot voorstander van overdag..

Wij vrijen als t uitkomt, om de dag, iedere dag of 2x per dag.. Zaad moet in elk geval n beetje vers blijven :p..

Fijne dag!

19. Loenie

Loenie Actief lid

27 okt 2014
    479
    0
    16
    Hey Suzanneke, ik zie dat jij ook een bbz hebt gehad. Balen joh:( Hebben ze het operatief moeten verwijderen? Bij mij wel, mijn eileider was al kapot en die hebben ze weg moeten halen.

Hier zojuist weer een negatieve ovulatietest, al is het streepje wel iets donkerder dan gisteren dus ik hoop dat het op gaat lopen. Vind het wel lastig plannen met drinken en plassen hoor:$ Ik drink normaal gesproken echt veel water en thee en ben ook echt een zeikerd haha.

20. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Lijkt er op dat ik toch op april uitkom
    Adhv temperatuur gisteren 36,6
    VanDaag 36,9
    Dus vandaag ei?
    Straks nog ovutest doen