Duurt lang hè Bodien. Ik vond eerst alleen de wachtweken irritant, nu begint het gedonder al vlak na mijn menstruatie omdat ik op mijn ei aan het wachten ben.
Molensteen, volgens mij stijgt je temp als je ei al gesprongen is. Maar heb er niet veel ervaring mee.. Loenie, ik heb iets soortgelijks meegemaakt en dus ook een eileider minder. Het frustrerende is vind ik dat je niet weet of je uberhaupt kans maakt een bepaalde ronde. Moet ook zeggen fat ik sinds de operatie veel voel gebeuren in mn buik, wat ik eerder niet had. Herken je dat? Ik heb geen idee wanneer mn ei is.. Geen testen en temp niet.. Gewoon flink knuffelen.. Ik heb ook t gevoel dat iedere dag een eeuwigheid duurt... Ben er echt te veel mee bezig..
Haha ik vind het wachten ook steeds langer duren. Gelukkig zit ik nu net op het wachtbankje en heb ik er alweer 22 dagen wachten op ei opzitten. Terwijl ik uitging van 14/15 dagen, dan duurt het voor mijn gevoel nog langer. Ben er misschien wel teveel mee bezig maar ja zou niet weten hoe ik er minder mee bezig zou kunnen zijn... Heb geen ervaring met tempen molensteen, kan ik dus niets nuttigs over vertellen. Misschien bij twijfel een ov test doen? Trutje, ik zou het idd gewoon nog gezellig maken, je test voor je eisprong positief, dus als dat gisteren was heb je vandaag nog een kans. Ik wordt ook wel eens wakker gemaakt voor sex, geen problemen mee haha!
Suzanneke, ik heb het in het begin gevoeld als ik mijn eisprong aan de 'verkeerde' kant had. Dat deed echt zeer en dat had ik voorheen nooit. Ik had het ook niet iedere maand, het wisselde af. Het verhaal dat de overgebleven eileider op een gegeven moment eitjes op gaat vangen uit je andere eierstok geloof ik wel, alleen geloof ik niet dat het gelijk goed gaat. Dus het voelde iedere keer wel als een verloren ronde, niet leuk Nu voel ik niets meer, dus de boel zal nu wel goed genezen zijn. Ik ben nu voor het eerst gestart met ovulatietesten en temperaturen, want zoals je aan mijn handtekening kunt zien loopt het nog niet helemaal lekker met mijn cyclus. Voor mijn bbz was het hartstikke regelmatig, dus ik vind dit zo knudde. Ik vind zwanger proberen te worden echt niet leuk meer, maar ja, je kan het niet afdwingen dus ik probeer maar wat geduld te hebben. cdvg, irritant hè? Mensen die ik hoor zeggen dat je er niet zoveel mee bezig moet zijn kan ik wel schieten haha. Ik heb nog steeds geen knop gevonden die ik uit kan zetten:x
Ik zou denken dat je eisprong dan gisteren is geweest, gezien jou temperatuurstijging van 0,3 vanochtend. Het nadeel van tempen is dat je vaak pas naderhand definitief weet of je eisprong is geweest. Na je eisprong stijgt je temperatuur namelijk met tenminste 0,2. Even afwachten wat morgen je temperatuur is!
Jaaa vind ik ook hoor, hier is ook geen knop te vinden Mijn cyclus is na mijn twee miskramen ook ineens onregelmatig, heel vreemd. Hiervoor altijd 28 a 29 dagen en na de tweede miskraam was dit ook het geval dus was blij maar deze ronde ineens 38 Stom he!! Hebben meer hier last van???
Waarom temp je eigenlijk, molensteen, als ik vragen mag? Zijn ovulatietesten dan niet veel handiger? Dat wachten duurt lang. Ik ben er ook wel wat teveel mee bezig. Maar ja, dat komt ook wel door die testen. Maar dat vergroot de kans op een zwangerschap wel. Vanavond is mijn vent weer thuis, nog een keertje klussen en dan weer op het wachtbankje...
Ik wil es kijken of ik echt me ei heb wanneer ik dat ook vermoed. Soms kan dat wel es verschillen. We zijn pas 4 rondes verder, maar door onregelmatigheid wil ik dmv ovutesten en temp inzicht krijgen. En door onregelmatigheid wil ik straks na 6 rondes even ingesprek met huisarts. Mocht het zover komen. En we hebben nu een zoontje, mochten we na een jaar nog niet zwanger zijn, wil partner niet de mmm in. Dus wil er alles aan gedaan hebben voor die tijd....
Normaal moet ik pas volgende week ongesteld worden, sinds zondag heb ik wat bloedverlies( rood-bruin) vaak enkel als ik naar het toilet ga.. Normaal gezien zou ik pas volgende week ongesteld moeten worden... Zou dit mss innesteling kunnen zijn? Kheb veel last van branden maagzuur en vaak een opgeblazen gevoel...
Nu begrijp ik het molensteen. Hopelijk ben je ruim binnen het jaar zwanger! mmm lijkt mij ook heftig. Ik weet ook niet of ik dat zou willen nu weer al een prachtkind hebben. Hoe lang duurde het bij de eerste? Hier derde ronde raak voor nummer 1 ,maar nu lijkt het niet zo vlot te willen lukken. meliske, volgens mij kun je beter een topic openen onder 'zwanger worden'. Maar duidelijkheid krijg je pas als je kunt testen...
Volgens mijn huisarts ga je bij een 2e of meerdere kindje pas na 2 jaar in de mmm :O Dus in principe heb je dan misschien 2 jaar om alles te proberen Al hoop ik natuurlijk dat je veeeeeel eerder zwanger bent! Deze ronde gewoon al
Vrienden van ons na een jaar, die hebben er al 2 Ze willen nu weten hoe zijn zaad is, of zij geen nasleep heeft van ooit verkeerd geplaatst spiraal.. En als duidelijk is en lukt niet, willen ze stoppen, geen ivf icsi etc Nu enkel echo's om eisprong te herkennen
Kan wel janken. Kluspoging zojuist mislukt.... voelt echt rot. Had zo gehoopt dat deze maand optimaal zou zijn.... Nu zijn we weer een maand verder...
Ik wil ook graag op het lijstje: Kolibri, 39 jaar, 1e ronde voor mijn 3e kind Nod op 1 april Erg spannend of het nog een keertje gaat lukken...
Hoezo? Wat is er gebeurd? Kun je morgenochtend of avond geen poging meer doen??? @kolibri, welkom en succes! Spannend hoor. Hier slapeloze nacht.. Pffffff