NODlijst 1 t/m 8 april 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door lotsoflove, 28 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Wat is er gebeurd lotsoflove?
    Ik heb begin 2010 ook een mk gehad en sinds die tijd was mn cyclus onregelmatig, maar ik dacht altijd dat t keam omdat zwanger raken een obsessie was geworden toen. Uiteindelijk pas februari 2011 weer een positieve test gehad toen.

Ik had vanmorgen een licht streep bij mn test, dus ik ga vanavond op stap. Lichtelijk omhandig met alle betrokken kids, maar we maken er wat moois van. Toevallig was ik afgelopen weekend wat spullen vergeten, dus mn dochter kan ik genoeg wijs maken hahaha
    Ze wenste vorige week al dat mama een zusje zou maken, dus die heeft genoeg opgevangen in de wandelgangen.

2. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Vandaag is dag 18 van mijn cyclus.. Weer een follikel meting gehad. Waar het dinsdag dag 16 nog een van 10 en een van 12mm was..Nu zit er eentje van 13.5mm. Mijn gyn vroeg zich af of ze misschien een ei gemist had aan de andere kant..maar gezien mijn zeer witte ovu test van maandag lijkt haar dat onwaarschijnlijk. Dinsdag (cyclusdag 23) weer een echo gepland en vanaf vandaag weer verder met ovu testjes om te kijken of er maandag bijv een piek is.
    We gaan het zien..

3. lotsoflove

lotsoflove Actief lid

20 dec 2012
    329
    157
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ach wat is er gebeurd. Ook weer niet zoveel. Ik was er te gestresst mee bezig, en we kregen onderling gedoe. Dus gezellig maken zat er niet meer in...
    Ik ging de nachtdienst in dus moest vlot daarna weg en ben nu net weer thuis maar nu is manlief al weer weg.
    Maar na een nachtje relaxed werken zie ik het nu alweer een stuk reëler allemaal. Het komt zoals het komt. En is het niet deze maand dan wel de volgende.
    Ik heb me laten opfokken en manlief ook weer door mij:)
    Niet zo slim maar ach, ook weer niet zo'n ramp... bovendien hebben we toch nog een keer op de juiste dag geklust, nl de dag van de positieve ovulatietest.

Maar goed genoeg over mij. Julia, rot zeg, die onzekerheid! Dat wachten op een eisprong lijkt me ook frustrerend!

4. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Hier ook wel es van die situaties Losoflove, vaak eindigt dat wel in goedmaak ... hihi. Maar je hebt gelijk, op naar volgende maand dan...

Julia, he dat zou rot zijn.

Hier weer temp stijging.... Dus gok dat we ook op wachtbank zitten

5. Dege

Dege Bekend lid

3 jul 2014
    853
    1
    18
    ♥ NOD lijst 1 t/m 8 april 2015 ♥

01 april (8):
    Damen, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje
    Ik87, 27 jaar, ronde 26, 1e kindje *
    Maev, 31 jaar, ronde 13 (2e ronde na mk), 2e kindje
    Nine85, 29 jaar, ronde 1 (na mk), 1e kindje
    Sana88, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje
    Disneymama, 26 jaar, ronde 1 (na mk), 2e kindje
    mamavand, 28 jaar, ronde 7, 3e kindje
    Kolibri, 39 jaar, ronde 1, 3e kindje

02 april (6):
    Lotsoflove, 33 jaar, ronde 8, 2e kindje,
    Trutje89, 22 jaar, ronde 7, 1e kindje
    Luminis, 22 jaar, ronde 3, 1e kindje
    SunshineM, 20 jaar, ronde 3, 1e kindje
    Suzanneke, 23 jaar, ronde 3 (na bbz), 2e kindje
    Dale Cooper, 30 jaar, derde ronde, 1e kindje

03 april (5):
    Julia1979, 35 jaar, ronde 2 (na MA 14wk), 4e kindje *
    Isele, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje
    Daisykesie, 28 jaar, ronde 4, 3e kindje
    Flowerr, 23 jaar, ronde 15, 1e kindje *
    Annekeruiter85, 29 jaar, ronde 4 (na mk), 2e kindje

04 april (9):
    Bodien, 27 jaar, ronde 4, 2e kindje *
    Chanan, 32 jaar, ronde 2, 2e kindje
    CSI, 25 jaar, ronde 3, 2e kindje
    Huclau, 32 jaar, ronde 5, 2e kindje
    Clarajilla, 23 jaar, ronde 5, 1e kindje
    Sahi, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje
    Dalk, 33 jaar, 6e ronde, 1e kindje
    Loenie, 27 jaar, ronde 7 na BBZ, 1e kindje
    Dege, 23 jaar, ronde 5 (2e ronde met clomid), 1e kindje *

05 april (4):
    Esmeralda, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje
    Doornstruikje, 40 jaar, ronde 6 (4e na 2x mk), 3e kindje
    Kat80, 30 jaar, ronde 1 (na MK), 1e kindje
    Appelboompje, 31 jaar, ronde 18, 1e kindje

06 april (3):
    Krullie88, 26 jaar, ronde 2, 2e kindje
    Dametje, ?? jaar, ?e ronde, 3e kindje
    Rica, ?? jaar, ronde 1, 3e kindje

07 april (1):
    Troeteloetje, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje

08 april (1):
    Bo10, ?? jaar, 1e ronde (na miskraam 22wk), 1e kindje?

Datumloos (4):
    Fidel2012, ronde 10, 30 jaar, 2e kindje *
    Molensteen, 31 jaar, ronde 4, 2e kindje
    Meisje1234, 27 jaar, ronde 3
    Cdvg, ?? jaar, ronde 2 (na 2e mk), 1e kindje

Totaal: (41)

♡ Zwanger (0), ♡ Ongesteld (0), MMM (6) *, Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN, GEBRUIK QUOTE (en haal dan na je aanvullingen de quotes weg).

6. Dege

Dege Bekend lid

3 jul 2014
    853
    1
    18
    Ik heb de lijst aangepast. Vanmorgen naar de gynaecoloog geweest en mijn eitje was rijp, dus meteen pregnyl gezet. Binnen 48 mijn eisprong, dus mijn NOD is verplaatst van 'datumloos' naar 4 april :)

7. Loenie

Loenie Actief lid

27 okt 2014
    479
    0
    16
    Spannend Dege!

Hier weer een negatieve ovulatietest. Volgens mijn app zou ik zaterdag een eisprong hebben, maar ik betwijfel het. Heb nog totaal geen vruchtbaar slijm...
    We hebben het vannacht wel alvast gezellig gehad:D Nu in ieder geval om de dag proberen en hopen dat mijn ei een beetje vlot komt.

8. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Hier nog steeds aan het wachten op mijn ei. Test blijft een licht streepje geven (nu al voor de 3e dag) maar nog geen knaller. Vorige maanden liep het wat meer op, nu blijft ie een beetje hangen Maar ik ga er vanuit dat het dit weekend moet komen. Ik zit nu op dag 17 en vorige keren had ik op dag 18, 23 en 20 de knaller ;)

9. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Snap er niks meer van

10. Suzanneke

Suzanneke Bekend lid

14 dec 2011
    525
    1
    18
    NULL
    NULL
    Spannend dames!! Hoop voor de meiden die op hun ei wachten dat ie zich snel laat vinden!

Molensteen, ik snap er ook niks van! Maar zou op de ovutest vertrouwen..

Lotsoflove, ik begrijp goed dat je je helemaal laat meeslepen in je kinderwens en dat je daar gespannen van wordt. Goed dat je er nu wat nuchterder in staat, probeer dat vast te houden!

Ik heb een vraag, maakt t iets uit als je in bad gaat of gaat zwemmen voor de sperma die in je buik is aan t wachten? Ben gister in bad geweest en nu ben ik bang dat ik alle sperma heb weggespoeld, dus vanochtend ml nogmaals aan t werk gezet.. :p

11. suzeq

suzeq Lid

19 mrt 2015
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal ik ben nieuw hier ik ben 29 jaar en heb 3 kinderen en we hebben besloten voor onze 4de te gaan mijn cyclus weet ik nog niet goed maar als ik uitga van de 28 dagen is mijn nod 7 april dus we gaan daar eerst maar van uit.

12. suzeq

suzeq Lid

19 mrt 2015
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo ik ben nieuw hier ik ben 29 jaar en mama van 3 kinderen en hebben besloten voor een vierde te gaan. Mijn cyclus weet ik nog niet maar als ik uitga van 28 dagen zou mijn nod op 7 april zijn. Dus daar gaan we eerst maar van uit. Dit is onze eerste ronde

13. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Wat spannend! De eerste deze maand die al een beetje kan gaan hopen en nagelbijten;) Maar zou best kunnen! Wanneer is je nod precies?

En ik weet niet meer wie zei dat twee keer per dag testen toch wel een goed idee is, dat kan ik inmiddels ook beamen! Eergisteravond dus toch nog extra getest en die knalde er echt uit! De teststreep was donkerder dan de controlestreep:D De volgende dag weer getest om te kijken of het afliep en dat deed ie. Als ik de avond ervoor niet gekeken had, dan had ik gedacht dat hij nog moest komen!

Vanmorgen vroeg werd ik wakker met hele felle buikpijn, de pijn waarvan ik al dacht dat het de eisprong was, maar nu weet ik het dus zeker:) Vanavond nog één keer mijn vriend verleiden en dan hop, op het wachtbankje! Spannend weer...

14. Meisje1234

Meisje1234 Actief lid

20 feb 2015
    337
    0
    16
    NULL
    NULL
    Volgens mijn cyclus zou ik vrijdag of zaterdag me eisprong moeten hebben maar als ik zo naar me ovulatietesten kijk zit dat er nog niet aan te komen.. Bovenste test is van dinsdagmorgen, dan woensdagmorgen en onderste van vanmorgen, daar zie ik al wel meer een streepje, dinsdagochtend was er geen tuurstreepje te bekennen..
    Vorige keer met cl blue had ik toch meer duidelijkheid met leeg rondje of smiley ;) afwachten nog maar...

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      18,9 KB
      Weergaven:
      7
  15. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    @meisje1234, ik had zo'n streepje twee of drie dagen voor de knaller, dus het kan snel gaan!

16. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Grappig, ik zie dat mijn banner precies klopt:) Vandaag de eisprong! Nu maar aftellen...

17. disneymama88

disneymama88 Bekend lid

6 jan 2015
    601
    0
    16
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster
    Zuid-Holland
    Wij werken (nog) niet met ovulatie testen enzo, heb gewoon een app gebruikt en heb een cyclus van 30 dagen aangehouden (al kan dit na mn miskraam natuurlijk anders zijn). Maar we hebben dinsdag geklust en ik zou woensdag dan mn ei hebben dus ben benieuwd. Mss dat we het vanavond nog gezellig maken aangezien ik morgen voor een weekendje weg ga met een vriendin en pas maandagavond weer terug ben! we zullen het wel zien zo rond de 1e april! Wel spannend allemaal!

18. wishtobe

wishtobe Niet meer actief

Hallo dames,
    Mag ik mij bij jullie aansluiten?
    Ik ben wishtobe, 27 en wij gaan voor onze eerste.
    Helaas al aardig wat jaren bezig, zitten in de MMM maar hebben even een paar maanden rust daarvan. Afgelopen ronde een bbz gehad en nu gaan we er weer voor.
    8april is nod.

19. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    @ Suzeq - Gezellig..ook voor een vierde :) ik was nog de enige tot nu toe.

@ Dale - Dat was ik.. (van dat 2x testen) Fijn dat je je ei gevonden hebt ;)

20. dalk

dalk Actief lid

10 okt 2014
    425
    0
    16
    Inderdaad, ik heb de laatste keer ook diezelfde testen gebruikt! En hij zit er echt aan te komen meisje1234 en dat kan ineens hard gaan!

Mijn eisprong wordt a.s. maandag verwacht, ik wil dus morgen of zaterdag starten met de ovulatietesten. Heb mezelf voor genomen om dit minder te doen nu....ben benieuwd of dit gaat lukken!?

Deel Deze Pagina