Daar ben ik weer De onderste test is van vanavond en de test er boven van vanmorgen.. Al best een verschil hè.. Volgens mijn cyclus zou dus vandaag mijn eisprong moeten zijn maar zal deze test al aangeven dat ie nu binnen de 24 à 48 uur zal springen..wij hebben gisteravond geklust, is het raadzaam om vanavond weer te klussen of zal morgenavond ook goed zijn zal morgenochtend sowieso nog even een testje doen om te kijken of ie dan weer afloopt of juist donkerder is geworden... Ik mag dan wel van datumloos naar 4 April denk ik
♥ NOD lijst 1 t/m 8 april 2015 ♥ 01 april (11): Damen, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje Ik87, 27 jaar, ronde 26, 1e kindje * Maev, 31 jaar, ronde 13 (2e ronde na mk), 2e kindje Nine85, 29 jaar, ronde 1 (na mk), 1e kindje Sana88, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje Disneymama, 26 jaar, ronde 1 (na mk), 2e kindje mamavand, 28 jaar, ronde 7, 3e kindje Kolibri, 39 jaar, ronde 1, 3e kindje Anoniempje25, ? jaar, ?e ronde, 2e kindje Cdvg, 28 jaar, ronde 2 (na 2e mk), 1e kindje Oummi, 24 jaar, ronde 5, 1e kindje 02 april (6): Lotsoflove, 33 jaar, ronde 8, 2e kindje, Trutje89, 22 jaar, ronde 7, 1e kindje SunshineM, 20 jaar, ronde 3, 1e kindje Suzanneke, 23 jaar, ronde 3 (na bbz), 2e kindje Dale Cooper, 30 jaar, derde ronde, 1e kindje Laurazoey, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje 03 april (8): Julia1979, 35 jaar, ronde 2 (na MA 14wk), 4e kindje * Isele, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje Daisykesie, 28 jaar, ronde 4, 3e kindje Flowerr, 23 jaar, ronde 15, 1e kindje * Annekeruiter85, 29 jaar, ronde 4 (na mk), 2e kindje Molensteen, 31 jaar, ronde 4, 2e kindje Conejita, 36 jaar, ronde 2 (na mk), 2e kindje Meisje1234, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje? 04 april (9): Bodien, 27 jaar, ronde 4, 2e kindje * Chanan, 32 jaar, ronde 2, 2e kindje CSI, 25 jaar, ronde 3, 2e kindje Huclau, 32 jaar, ronde 5, 2e kindje Clarajilla, 23 jaar, ronde 5, 1e kindje Sahi, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Dalk, 33 jaar, 6e ronde, 1e kindje Loenie, 27 jaar, ronde 7 na BBZ, 1e kindje Dege, 23 jaar, ronde 5 (2e ronde met clomid), 1e kindje * 05 april (4): Esmeralda, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje Doornstruikje, 40 jaar, ronde 6 (4e na 2x mk), 3e kindje Kat80, 30 jaar, ronde 1 (na MK), 1e kindje Appelboompje, 31 jaar, ronde 18, 1e kindje 06 april (3): Krullie88, 26 jaar, ronde 2, 2e kindje Dametje, ?? jaar, ?e ronde, 3e kindje Rica, ?? jaar, ronde 1, 3e kindje 07 april (2): Troeteloetje, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje Suzeq, 29 jaar, 1e ronde, 4e kindje 08 april (3): Bo10, ?? jaar, 1e ronde (na miskraam 22wk), 1e kindje? Wishtobe, 27 jaar, 1e ronde (na bbz), 1e kindje * Essie87, 27 jaar, 8e ronde, 1e kindje Datumloos (1): Fidel2012, ronde 10, 30 jaar, 2e kindje * Totaal: (47) ♡ Zwanger (0), ♡ Ongesteld (0), MMM (7) *, Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN, GEBRUIK QUOTE (en haal dan na je aanvullingen de quotes weg).
Alle nieuwe dames welkom! @ iedereen - hoop dat de lijst zo goed is.. @ meisje1234 - ik zou vanavond nog klussen @ Trutje89 - sterkte meid! @ cdvg - tis voor mekaar hoor
Jaa dat is verwarrend hè, dan heb je de knaller gehad en dan is "de regel" dat ie binnen 24 à 48 uur springt.. Dus denk ik dat je er ook goed aan doet om het vanavond nog even gezellig te maken haha. Succes meid
Ik denk dat de test nog meer kan knallen, dus ik zou voor morgenochtend of morgenavond gaan! Dat van gisterenavond is ook nog wel ergens te vinden
Ja ik wil er ook niet meer over praten met mensen in mijn omgeving want allen zeggen ze hetzelfde "komt wel je bent nog jong" grrr das zo lastig!! Ik had 2 dagen een duidelijke ovulatiestreep en dan gisteren nog een lichte streep... nu vraag ik mij eig af welke dag mijn eisprong was haha.. Keispannend nu dat afwachten... Vorige maand voelde ik vanalles en was dus superongelukkig toen het niets bleek... op de duur houd mn lichaam me voor de gek Ik wens het allesinds iedereen toe hier.. ik lees supergraag alles mee mr moet nog mijn weg wat zoeken dus sorry als ik wat laat reageer soms
Vind het maar vreemd, zo snel alweer een witte ovulatietest Normaal blijft ie wat langer positief haha. Maarja, als ie vanochtend bijna even donker als de teststreep was en nu bijna onzichtbaar, zal mijn ei dus nu zo'n beetje springen gok ik. Dus dan zou mn nod 3-4 april zijn. Hij staat nu op 3 april, dus ik laat het maar zo haha. Morgen voor de zekerheid nog een keer testen. We hebben het in ieder geval net al gezellig gemaakt hahaha
werken jullie allemaal met ovulatie testen? Ik heb daar zelf geen ervaring mee. Wij doen "het" meer op de gok maar omdat we er allebei erg van genieten doen we het zoiezo wel om de dag of elke dag. Ik denk dat ik dan geen ovulatie test nodig heb? Hoor en lees er zoveel over.. Hmz misschien als we er echt lang over doen dat het iets is voor de toekomst.
Nou als jullie het zo regelmatig doen dan kun je je eisprong haast niet missen denk ik hahah.. Wij waren voorheen meer van de weekend romances haha. Dus vandaar onze keus om wel met ovulatietesten te gaan werken.. En ook beetje de onzekerheid met dat het nooit " per ongeluk" is raak geschoten met de methode voor het zingen de kerk uit gaan
Dat dacht ik inderdaad ook, maar toch haha ik wil het zo graag "goed" doen om er niet achteraf achter te komen dat ik er compleet naast zit ofzo. Maar als niet expert vind ik toch dat jouw ovulatie testen elkaar mooi opvolgen. Ik weet niet hoe het eruit ziet als die knal is, maar ik denk dat jullie er geen verkeerd aan doen om er vanavond even voor te gaan. Vrijdag telt ook wel n beetje als weekend
Hahah sinds we er echt voor gaan doen we het ook om de dag in de vruchtbare week maar toevallig valt dit keer me vruchtbaarste dag in het weekend hahah, hebben wij even geluk
Nee ik check mijn slijm, bij doorzichtig en dat je tussen je vingers draden kunt maken ben je vruchtbaar, meestal is dat bij mij 2dagen en heb ik ook veel meer zin. Ov testen knallen bij mij helemaal niet dus geven extra stress wanneer moeten we nou.. En verder omdat mijn cyclus wat wisseld doen we t tussen dag 12 en dag 24 ongeveer om de dag, vind vl erg vervelend Dat gezegd over slijm we moeten sowieso aan de bak vanavond
Ja daar heb ik ook veel over gelezen maar volgens mij werkt dat dan weer niet omdat het zaad van mn vriend er dan ook regelmatig doorheen zit? Maar ik merk soms wel dat t meer is dan anders alleen dan voel ik niet of ik er draadjes mee kan trekken. Maar ik heb een regelmatige cyclus en we hebben regelmatig geboeg sex om in de vruchtbare periode te knallen. Ik hou alles verder heel zorgvuldig bij. Wanneer ben ik ongesteld, hoelang duurt het en hoelang duurde kijn cyclus. Dan reken ik het uit wanneer mn ei ongeveer moet zijn om er zeker van te zijn dat we rond die periode zoiezo sex hebben. Ik hou bij wat ik voel als er een menstruatie doorbreekt om mezelf niet voor de gek te houden dat het wat anders is.
Ik ben hier beetje aan het volgen en ik vraag me nu af .. ik had dinsdag een positieve ovulatietest en woensdag ook.. donderdag was hij al superlicht en vandaag is het wit.. dan was toch woensdag mijn eisprong toch? Hahaha
Ik had zondag helder slijm, dinsdag dip in temp en daarna 2 dagen stijging, maar donderdag en vrijdag ( vandaag) dikke positieve ovulatietesten... Maar geen helder slijm, wel veel wit....wel weer forse temp daling Dus beetje vd leg hier
Heb je temperatuurmetingen ergens in een grafiek staan of niet? Dan kunnen we even mee kijken anders...
Ok dus zondag 15 maart helder slijm, Verwachtte ook maandag of dinsdag 16/17 maart ei nav vorige cyclussen. Dinsdag ovutest gedaan, licht streepje, zo ook woensdag, Donderdag en vandaag dus dikke streep op de ovutest (do middag en avond en vrij middag) Vanaf donderdag veel slijm, maar niet helder. Wel randje helder... Ik zit vandaag op cd 22 Normaal op cd 18/19 ei
Ehh heb je ehm ook met datums Anders op Fertility Friend - Fertility Tracker, Ovulation Calendar and Fertility Chart invullen ?