♥ NOD lijst 1 t/m 8 april 2015 ♥ 01 april (11): Damen, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje Ik87, 27 jaar, ronde 26, 1e kindje * Maev, 31 jaar, ronde 13 (2e ronde na mk), 2e kindje Nine85, 29 jaar, ronde 1 (na mk), 1e kindje Sana88, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje Disneymama, 26 jaar, ronde 1 (na mk), 2e kindje mamavand, 28 jaar, ronde 7, 3e kindje Kolibri, 39 jaar, ronde 1, 3e kindje Anoniempje25, 28 jaar, 1e ronde gonal f & pregnyl, 2e kindje Cdvg, 28 jaar, ronde 2 (na 2e mk), 1e kindje Oummi, 24 jaar, ronde 5, 1e kindje 02 april (7): Lotsoflove, 33 jaar, ronde 8, 2e kindje, Trutje89, 22 jaar, ronde 7, 1e kindje SunshineM, 20 jaar, ronde 3, 1e kindje Suzanneke, 23 jaar, ronde 3 (na bbz), 2e kindje Dale Cooper, 30 jaar, derde ronde, 1e kindje Laurazoey, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje Scarlett1985, ?, ronde 8, 1e kindje 03 april (6): Julia1979, 35 jaar, ronde 2 (na MA 14wk), 4e kindje * Isele, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje Flowerr, 23 jaar, ronde 15, 1e kindje * Annekeruiter85, 29 jaar, ronde 4 (na mk), 2e kindje Molensteen, 31 jaar, ronde 4, 2e kindje Conejita, 36 jaar, ronde 2 (na mk), 2e kindje 04 april (10): Bodien, 27 jaar, ronde 4, 2e kindje * Chanan, 32 jaar, ronde 2, 2e kindje CSI, 25 jaar, ronde 3, 2e kindje Huclau, 32 jaar, ronde 5, 2e kindje Clarajilla, 23 jaar, ronde 5, 1e kindje Sahi, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Dalk, 33 jaar, 6e ronde, 1e kindje Loenie, 27 jaar, ronde 7 na BBZ, 1e kindje Dege, 23 jaar, ronde 5 (2e ronde met clomid), 1e kindje * Meisje1234, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje 05 april (4): Esmeralda, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje Doornstruikje, 40 jaar, ronde 6 (4e na 2x mk), 3e kindje Kat80, 30 jaar, ronde 1 (na MK), 1e kindje Appelboompje, 31 jaar, ronde 18, 1e kindje 06 april (4): Krullie88, 26 jaar, ronde 2, 2e kindje Dametje, ?? jaar, ?e ronde, 3e kindje Rica, ?? jaar, ronde 1, 3e kindje Daisykesie, 28 jaar, ronde 4, 3e kindje 07 april (2): Troeteloetje, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje Suzeq, 29 jaar, 1e ronde, 4e kindje 08 april (3): Bo10, ?? jaar, 1e ronde (na miskraam 22wk), 1e kindje? Wishtobe, 27 jaar, 1e ronde (na bbz), 1e kindje * Essie87, 27 jaar, 8e ronde, 1e kindje Datumloos (1): Fidel2012, ronde 10, 30 jaar, 2e kindje * Totaal: (48) ♡ Zwanger (0), ♡ Ongesteld (0), MMM (7) *, Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN, GEBRUIK QUOTE (en haal dan na je aanvullingen de quotes weg).
Ik heb hem al aangepast, en ook gelijk de aantallen van totaal en de aantallen per datum Begin er handigheid in te krijgen haha
Haha Rica! Jij bent echt aan het stoken! Ik heb er geen meer en ik mag van mezelf pas volgende week pas weer aanschaffen. Zojuist wel even naar sensitest.nl afgedwaald maar mezelf ingehouden.. Maar ga deze ronde indien nodig voor action of kv.. Denk dat als het deze ronde weer mis is ik aan de ovulatietesten ga en dan alles ineens bestel.. Goed voor mn testfetisj.. Jij al een en ander in huis?
Hoi dames, Zou ik me nog aan mogen melden voor de lijst? Ik ben 31 jaar en zit in ronde 3 voor ons 2e kindje. verwachte NOD 3 april. En ja, ik heb al testen in huis. Die had ik meteen maar een setje gehaald toen we besloten voor een 2e te gaan. Dat we maar snel een roze lijst hebben!!
Wist je dat... Je alle mogelijke dingen die je kunt hebben/voelen en dat samen met zwangerschap in google tikt je de gekste verhalen krijgt en alles een teken zou kunnen zijn van een beginnende zwangerschap! Haha! Zojuist ineens een bloedneus gehad en dat ingetikt in google samen met zwangerschap en natuurlijk ook dat is een teken van een zwangerschap, het is ten eerste heel grappig maar het maakt me tegelijkertijd ook helemaal gek.. De zondagen duren bij mij altijd het langst dl en ml liggen op bed en ik zit beneden stil te zijn en het forum vol te spammen..
Nou, ik ben heel benieuwd wat er hier gaat gebeuren. Ik zit nu op dag 14 van mijn cyclus, temp is stabiel, ik had een streep op de ovulatietest (maar nog zeker geen knaller) en net wat bloed bij het afvegen. Wie het weet mag het zeggen, maar ik kan er geen chocola van maken. Als ik nu weer ongesteld word ga ik de huisarts bellen, want cyclussen van twee weken zijn natuurlijk niet normaal.
Ja dat is helaas niet alleen met zwangerschap. Google is gevaarlijk vraagt t liever aan de experst hier haha
Ik had vorig jaar precies hetzelfde! Heb toen ook de huisarts gebeld, want ik was de 3 maanden daarvoor telkens over tijd zonder een pos test en toen ineens een cyclus van 2 weken. Hij dacht dat ik misschien een hele vroege miskraam had gehad en dat mijn baarmoeder nu aan het resetten was. De poging na die cyclus was ik zwanger
Hier ook de testen al in huis Ook allemaal extra vroege testen haha. Mijn nod is nu op 6 april (2e paasdag), maar ik denk dat ik op goede vrijdag al ga testen. Kijken of het écht een goede vrijdag is Maar aan de andere kant wil ik het volhouden tot 6 april, dus ik ga nog even dubben.
Dit is heel herkenbaar inderdaad, valt mij ook altijd meteen op! Er is altijd wel iets te speuren.....
Nou, een reset zou fijn zijn, want sinds mijn bbz is het maar een rommeltje... Met zulke korte cyclussen is de kans op zwangerschap 0. Pfff, wat een gedoe toch weer, ben het zoooo zat:x
Nou ik heb mijn ei ook gevonden denk, zoals verwacht zojuist positief getest of zou hij nog meer kunnen knallen? Gisterenochtend hebben we het al gezellig gemaakt! Wat is jullie advies nu? Zou morgenochtend (heel vroeg) nog gewoon optijd zijn of zou het perse vanavond moeten? Altijd lastig hé die overweging...2x is echt to much... En 's ochtends is mijn vriend altijd beter in the mood!
Ik heb/ had dit weekend me ei. Ik dacht dat gisteren me ovulatietest had maar vanmorgen weer. Weten jullie wanneer die nu echt positief was?
Ik vind dat ook lastig wanneer je het nou het beste gezellig kunt maken na een knaller. Vooral omdat ik niet van te voren weet wanneer die het meest gaan knallen Ik dacht eerst dat hij vrijdagochtend knalde en 's avonds hebben we nog geklust. Gister weer positief, dus vanochtend weer geklust. Maar iets later in de ochtend vandaag had ik dus mijn ECHTE knaller haha. Nu gaan we het morgenochtend of avond nog gezellig maken. Dan is het wel de volgende dag alweer, maar ach...als we zin hebben doen we dat gewoon De vorige twee keren werd ik bij de 1e en 3e poging zwanger en toen wist ik nog niks van om de dag klussen @clarajilla: gister knalde die meer dan vandaag zo te zien. Dus vannacht had je je piek dan als het goed is.
Je ei kan binnen 48 uur springen, dus stel hij springt vanavond dan heb je ongeveer 12 uur de tijd.... Maar zaadcellen kunnen ook 2-5 dagen overleven.... Dus morgenvroeg kan best als je gisteren ook al gezellig hebt gemaakt Veel plezier
We hebben donderdag avond geklust en afgelopen nacht om 1 uur. Vanavond voor de zekerheid ook maar even doen hah. Dan weet ik zeker dat we niet onze kans gemist hebben
Heb ook wel eens gehoord dat als de ovuluatietest 2 goede strepen blijft aangeven dat je dan zwanger bent heb hier zelf geen ervaring mee dus weet niet zeker of het waar is En als je zwanger wilt worden ga he op elk dingentje letten en vindt je altijd dingen wat symptomen zijn van een zwangerschap en maak je jezelf alleen maar gek. Vertrouw op je eigen geboel en vooral veel geduld hebben. Heb geen testen in huis weet ook dat mijn cyclus soms 6 weken kan duren dus ga ook de 7de niet testen maar wacht tot 2 weken erna voor de zekerheid en met 7 weken zwangerschap begin ik meestal last van de kwaaltjes te krijgen dus hier veel moeite doen om het geduld te hebben
Een ovu kan best 2 dagen posi zijn. Dat heb ik zo vaak. Dan moet het afnemen. Maar strepen hou je altijd. Lh zit zelfs in mannelijk lichaam. alleen aan het einde van je cyclus kan hij reageren op hcg. En positief (lees echt positief, dus streep minstens net zo duidelijk als de controle streep) uitslaan. Ik had het vorige zwangerschappen ook. Ze knalden de pan uit en voeldr t al, zwanger Haha