NODlijst 1 t/m 8 april 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door lotsoflove, 28 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dalk

dalk Actief lid

10 okt 2014
    425
    0
    16
    Heeft iemand nog advies over mijn bovenstaande vraag...please?
    Is vanavond van cruciaal belang of is er morgenochtend ook nog met zekerheid kans?

2. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Persoonlijk zou ik het vanavond al doen. Geen idee of dat ook echt nodig is, maar ik had vandaag ook mn knaller. Heb vanochtend nog geklust en ga het morgenochtend of avond nogmaals doen :p

3. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Ik zou sowieso nog een babydansje wagen. Zoals eerder gezegd beter keertje teveel dan te weinig. Geef nou toe, blijft toch altijd leuk, ook al is het 'zonder doel' ;)

4. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Ik zou het inderdaad vanavond nog even doen ;)
    En van die 3 testjes vond ik de middelste het duidelijkst, daarna begon het denk ik al af te nemen.

5. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Hoop de mijne hier ook warm te krijgen nog voor vanaaf en morgen en dinsdag en dan laat ik hem met rust tot donderdag, kan ie ff bekomen :) arm schaap :)

6. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.614
    165
    63
    Hier de afgelopen dagen met vlagen misselijk. Weet niet waar het van komt....ben benieuwd wat het einde v.d maand brengt.

7. dalk

dalk Actief lid

10 okt 2014
    425
    0
    16
    Uh, heb je het nu over die testjes van mij?

8. Meisje1234

Meisje1234 Actief lid

20 feb 2015
    337
    0
    16
    NULL
    NULL
    Als je de regel zou nemen van om de dag vrijen is het beste, dan zou je ook goed zitten als je morgenochtend klust, aangezien je gisterochtend ook hebt geklust..en zaadcellen wel 2-3dagen of soms langer blijft leven..

Dus denk ik niet dat het van cruciaal belang is maar voor je eigen misschien toch wel een prettig idee omdat je anders bang bent dat het niet vaak genoeg is..

9. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Ja dalk had het over jou hihi. Ik ka al die namen niet bijhouden hoor haha sorry!

10. dalk

dalk Actief lid

10 okt 2014
    425
    0
    16
    Daarom vroeg ik het nog een keer voor de zekerheid, want bij mij is het toch echt niet de middelste die het duidelijkst is hoor. Want het loopt alleen maar op en de onderste is toch echt de knaller. Toch?

11. Meisje1234

Meisje1234 Actief lid

20 feb 2015
    337
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dit zijn mijn ovulatietesten Dalk..
    De onderste is van vanmorgen en die daarboven van gisteravond 18:00 en die daarboven van gisterochtend 8:00.. Dus gister waren ze beide knallend.. Wij hebben gisterochtend geklust en zullen vanavond nog even klussen.. Maar kan natuurlijk zijn dat ie vandaag echt al gesprongen is.. Maar ga er vanuit dat het van gisterochtend nog wel ergens rond zwemt :D ;)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      18,5 KB
      Weergaven:
      4
  12. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw

Dit was voor jou bedoeld dalk

13. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    WoW wat is er veel gekletst :D heb een erg druk weekend gehad en direct meer dan 15 pagina's haha. Teveel om allemaal terug te lezen maar ik zie dat er weer een paar op bankje zitten, welkom!!! ;)

14. Suzanneke

Suzanneke Bekend lid

14 dec 2011
    525
    1
    18
    NULL
    NULL
    Dalk nog gezellig gehad?

Meisje1234, dat zou idd toch voldoende moeten zijn...

Hopelijk heeft iedereen een heel fijn weekend geha en zijn er heel wat eitjes gevonden!

Ik heb al vanaf vanmiddag pijnlijke krampen in de regio van mn baarmoeder en ook wat bloed verloren, vanavond met ml geknuffeld en het voelde heel onprettig als hij iets dieper kwam en daarna ook lange tijd last gehad.. Wat kan het zijn?!!

15. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    #375 conejita, 23 mrt 2015
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2015
    Suzanneke, dat van dat bloed en krampen herken ik niet maar ik voel dat ook tijdens deseks. Sommige posities doet zelfs pijn! Is echt alleen tijdens deze dagen altijd.
    Ik had donderdag en vrijdag een posi test. Omdat ikvrijdag echt mijn eisprong voelde heb ikdaarna niet meer getest. Wel seks gehad;). Zondag dan die pijn bij hetvrijen. Eventjes maar gelukkig. Wanneer heb ik dan mijn ei gehad? Zaterdag of zo?
    Indien ja, is mijn nod zaterdag 4 April ipv 3 april.

Gister druk dagje gehad en wat gaat de tijd dan snel! Veel afleiding zoeken dus (of al die rottige klusjes doen die al weken op je to do lijstje staan!
    Want door stress verlaag je je kans op zwanger worden dus vooral ontspannen meiden! Waar het lukt dan ;). We blijven ten slotte vrouwen :D.
    Wie doet er mee?!

Ps hierook de testjes al in huis want ik bestel ze via Internet. En ik mag van mezelf eerder testen omdat ik op mijn nod naar Nederlandvlieg en ik nog medicatie e.v. moet halen mocht iik zwanger zijn.

liefs C

16. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Hier ook sinds gisteravond ovulatiepijn dus gisteren ook nog ff gezellig gemaakt 😊
    Nu wou ik mannetje vandaag rust gunnen maar ovu testjes lopen stilletjes af. Zou ik hem overtuigen om vnv nog ff gezelli te maken of gun ik hem vandaag zen rust en maak ik morgen ook nog kans? Het leek mij iig een zeer vruchtbaar weekend 😉

17. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ze zijn bij zw en kids gratis als je ovutesten besteld.
    en zowieso
    bij zw en kids de ultra gevoelige dipsticks 3 voor 1.99
    dus tip...

18. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Kat80 wat is het Geworden? Hahaha ik zou gisteravond gedaan hebben als.ik joi was.
    hier genoeg geklust.... nu afwachten haha

19. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Het was gisteren 2x 😊😊😊

20. Oummi

Oummi Lid

20 mrt 2015
    60
    0
    0
    Als ik jullie ovulatietesten bekijk stel ik me vragen bij de mijn..
    Ik test echt blanco wit tot op de dag dat er een streep staat 2dagen lang en dan terug blanco of hangt dit af van merk?

Xx

Deel Deze Pagina