Ik gebruik altijd die van sensitest. Ben ook niet geneigd om verschillende merken uit te testen omwille dan van de onzekerheid. Maar ik testte zaterdagochtend ook maar heel licht en gisterenmorgen had ik al een knaller dus het kan echt snel gaan. Maar ik ga iig niet van een knaller naar een Omo witte test op 1 dag
Ne..de streep moet echt net zo donker zijn als de controle streep. staat wel op de verpakking ook. welke gebruik je? Zou dan persoonlijk een ander merk doen.
Voor zekerheid kun je ander merk proberen Maar elk lichaam is anders, sommige hebben 1 knaller sommige 2-3 knallers... Ligt ook aan het lh gehalte
Ik verlies nog steeds bloed. Het is nog niet veel, maar ik denk dat ik toch ongesteld ga worden, pfffff.....
Loenie, dat is ook vlug! Alweer zo'n korte cyclus.. Als ik jouw was en het zet door zou ik toch echt even naar de ha. Veel sterkte meid! Gun het je zo!
Ik ga eerst even kijken of het vandaag doorzet en zo ja dan ga ik morgen bellen. Zou namelijk betekenen dat deze cyclus maar 13 dagen is
Kan het ook een innestelingsbloeding zijn? misschien wel vroeg op dag 13... We zijn wel echt de omgekeerde wereld..ik zit op dag 22 en nog te wachten op ei..morgen weer echo..
Ja, daar heb ik ook nog heel even aan gedacht, maar ik denk niet dat het kan. Een eicel heeft geloof ik 8 dagen nodig om te rijpen, ik ben vorige week maandag begonnen met ovulatietesten (dag 8 van de cyclus). Zou wel heel toevallig zijn als ik die dag net mijn eisprong had. Ik ben die maandag ook pas begonnen met tempen, dus daar kan ik ook niets aan aflezen. Temp was overigens vanmorgen gewoon stabiel, dus geen stijging of dip. Ik ga straks voor de zekerheid nog een ovulatietest doen, kijken wat die zegt. Gisteren had ik voor het eerst een redelijk duidelijk streepje.
ik moet altijd stiekem zo lachen die "arme" mannen moeten altijd maar op comando ze moesten eens weten dat we hier met elkaar zelfs de klusmomenten bespreken
Haha! Die van mij zou t niet zo leuk vinden denk ik .. Maar nu hebben we afgesproken dat we ook tussen de klusweek door wat vaker seks hebben, anders voelt ie zich zo gebruikt..
Haha, arme mannen! Aan de andere kant grote onzin, ze moeten juist blij zijn dat ze een bubbie mogen proberen te maken hahaha. Maar zo zal het niet altijd voelen voor ze, bij de mijne ook niet hoor Hier idd ook gewoon klussen wanneer ik niet vruchtbaar ben...dan weet ie dat ik ook gewoon wil klussen om het klussen zelf whaha @Loenie: ben benieuwd wat je ovutest zegt meid! Had je vorige maand nou ook zo'n korte cyclus?
Daisy, vorige maand was het ook kort ja, 16 dagen toen. Maar ik had toen een flinke buikgriep, dus ik dacht dat het misschien daardoor kwam. Het bloeden zet nog niet echt door en van de ovulatietest word ik ook nog niet veel wijzer. Wel een streep, maar het is geen knaller.
Die zien dr wel veel belovend uit hoor..ik zou even 2x per dag testen een paar dagen..kijken of hij toch komt..die streep. Je hoeft ook niet persee een tempdip te krijgen voor ovu..wel een stijging na..
Misschien wel handig inderdaad om twee keer per dag te testen nu. Met mijn temp gebeurd nog vrij weinig. Geen stijging, geen daling. Vlak voor een menstruatie moet ie dalen toch? Maar ja, als ik geen eisprong heb gehad heb ik ook geen stijging gehad dus valt er weinig te dalen. Jeetje, wat verwarrend dit