Spannend suzanneke, ik duim voor mooie oplopende testjes Oummi, klopt hoor probeer het ook wel zoveel mogelijk los te laten, gaat me wel steeds makkelijker af. Maar twijfel wel wanneer ik nu het beste kan testen, als maandag mijn nod is dan wil ik eigenlijk zondag testen (meer tijd en kunnen we samen genieten) maar als donderdag mijn nod is wacht ik liever tot het weekend.
Naar mijn idee kan je het beste testen als je zeker bent dat je over tijd bent. Dan kan een teleurstelling voorkomen worden en scheelt weer het geld van de test. Vooraf testen kan, maar ze kunnen vals negatief zijn als je te vroeg bent en positief zijn terwijl het nog mis gaat. Maar goed daar zijn de meningen uiteraard ook over verdeeld. Ik denk dat je moet testen wanneer jij voelt dat je een test wil doen.
Spannend Suzanneke!! Mijn nod is pas 6 april...en ik ga echt mn reuze best doen om dan pas te testen Ik heb 6 testjes in huis waarvan 4 vroege, dus eerder is heel verleidelijk. Maar ik wil niet teleurgesteld worden omdat ik te vroeg zou testen Ben wel al ontzettend misselijk, 3 dpo, is natuurlijk veels te vroeg, maar ik ben echt nooit misselijk. Alleen als ik zwanger ben of flink ziek. Nou, ik voel me niet ziek, dus hopelijk is het dat eerste wat aan het gebeuren is Gisteravond ook een pijnlijke baarmoeder wanneer ik ging hoesten...écht, ik ga me allemaal dingen inbeelden hoor haha
echt Dais? misselijk ?? hoop het ZO voor je! zou ook leuk zijn als we samen... ... maar ik durf niet te veel te hopen. bang voor teleurstelling. en we hebben al genoeg op ons bordje .
Ook dat is helaas niet alles (testen op of na nod) Ik heb 2x een biochemische zwangerschap gehad. Dan heb je wel een bevruchting maar geen (goede) innesteling. Bij 5 weken ging ik dan alsnog bloeden. t waren wel eens waar nooit heel dikke strepen, maar wel CB 1-2.. en dan nog mis dus. Maar goed..na mijn MA met 14 weken ga ik zowieso geen vreugdedansjes meer doen.. Ben wel een vroegtester hoor.. hopen is altijd leuk.
I know... het kan altijd misgaan. Maar de kans dat het voor je nod misgaat is groter. Zoals ik aangaf kan je het beste testen wanneer het goed voor jou voelt.
Ik ga het inderdaad aankaarten bij de huisarts maandag. Mijn menstruatie kwam ook na 8 weken op gang, volgens mij is dat helemaal niet zo lang toch? Kraamvloed duurde al 6 weken!
Ja precies, ik durf daarom nergens iets van te denken. Maar alsnog ga ik op alles letten Ik heb deze maand ook voor het eerst totaal geen vermoeden. Vorige maanden wist ik zeker dat het wel of niet gelukt was (ook al zat ik er dan naast), maar dit keer sta ik er heel neutraal in. Misschien een soort zelfbescherming...
@bodien, ik ben nu 9dpo maar heb vanmorgen snel mijn plasje doorgespoeld. Ben bang voor een teleurstelling dus durf niet goed. De verleiding is er wel heeeeeel erg. Behalve wat meer vloed en een paar steekjes onderin buik net boven schaambeen heb ik nergens last van volgens mij. Dit kan ook wijzen op een aankomende menstruatie helaas. Wat naar je dat je zo misselijk bent, hopelijk gaat dat snel weer over. @rianne, ja dat klopt hoor, ik wist de dag voor mijn eisprong niet dat hij er nog aankwam en daarom ben ik hier gaan meeschrijven echter kwam hij plots toch opzetten dus ben ik bij allebei blijven mee schrijven aangezien mijn nod of de 31 ste is of 1 april haha. Gelukkig heb jij je ei alsnog gevonden en ben je nog steeds in de race hihi. Ik wil wachten tot ik ga menstrueren of niet maar of ik dit kan volhouden??? @conejita, ja ik las het ergens maar wist het niet zeker hoor. Gek hè dat je van alles denkt te voelen maar dat het dan gewoon niet het geval is. Raar vrouwenlichaam ook @suzanneke, wat spannend zeg!! Ik duim voor je. Zo spannend allemaal dames het komt steeds dichterbij
@cdvg Haha ja gelukkig mn ei nog gevonden, de 22e pas. Dus lange cyclus van 36 dagen ongeveer. Ik kan me ook bijna niet inhouden om te testen hoor. En nu duurt het nog langer haha... Vandaag ontzettend misselijk met vlagen en krampen daar beneden. Daarnaast ook last van mn darmen En vanochtend had ik een hele felle steek achter mijn linker tepel, weet niet goed hoe ik het moet uitleggen haha. Tepels ook erg gevoelig. Mn borsten zijn ook aardig opgezet en soort spierpijn gevoel vanuit mn oksel, langs de zijkanten naar beneden. Nu zegt dat natuurlijk niet zoveel maar je focust nu natuurlijk op ieder in jouw ogen afwijkende pijntjes en ongemakkelijkheden. Ik wel iig haha! Nog even duimen draaien
@rianne2985: ik heb echt precies dezelfde 'klachten'! Mijn pos ovutest was op de 22e. Hopelijk betekent het iets goeds
Ik heb maar drie weken gebloed na de bevalling. En ben altijd wel vlotjes met alles dus ik vond 2 mnd best lang. Maar tis heel normaal idd Laat ons weten hoe het was bij ha? Xx
Spannend, dan lopen we bijna gelijk! Leuk om elkaar op de hoogte te houden zo. Wel zo gezellig tijdens het lijdzaam wachten
@rianne: ik herken die spierpijn vanuit je oksel ook heel erg. En ik loop ook heel de dag te boeren. Al 3 dagen heel levendige dromen...ik haat wachten
@kat80 Inderdaad!! Ik ook haha. Ja echt vervelend dat wachten maar samen met z'n allen lukt het vast!!
Leuk om te lezen dat jullie wat voelen dames. Hoop dat er daarbinnen een mooi ei innesteling ☺ Ik voel af en toe wat krampjes maar meer ook niets. Nou weet ik dat t met me zoontje ook zo was dus maak ik me niet druk als ik niets voel hihi Hebben jullie ook nog kinderen?