Ik schrik gewoon een beetje van de hoeveelheid groen. Ik wil jullie extra veel succes en sterkte wensen deze maand!
Bah, vind deze periode altijd het vervelendste. Ongesteld zijn tot je eisprong. Je kan niks doen dan wachten. Na je eisprong kun je iig weer hopen dat je zwanger bent. Denken dat je zwanger bent is al een stuk leuker dan zeker weten niet zwanger zijn tijdens je menstruatie. Nog 2 weken geduld ongeveer totdat we weer bezig kunnen zijn met echt 'zwanger zijn'
♥ NOD lijst 1 t/m 8 april 2015 ♥ 01 april (2): Damen, 25 jaar, 2e ronde, 1e kindje Ik87, 27 jaar, ronde 26, 1e kindje MMM 02 april (5): Lotsoflove, 33 jaar, ronde 8, 2e kindje, Trutje89, 22 jaar, ronde 7, 1e kindje Luminis, 22 jaar, ronde 3, 1e kindje SunshineM, 20 jaar, ronde 3, 1e kindje Logan, 23 jaar, ronde 32 (11 na laatste mk), 1e kindje MMM 03 april (5): Julia1979, 35 jaar, ronde 2 (na MA 14wk), 4e kindje MMM Mirte85, 29 jaar, ronde 11, 1e kindje Isele, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje Desykesie, 28 jaar, ronde 4, 3e kindje Flowerr, 23 jaar, ronde 15, 1e kindje MMM? 04 april (2): Bodien, 27 jaar, 4e ronde, 2e kindje MMM Chanan, 32 jaar, 2de ronde, 2de kindje 05 april (2): Esmeralda, 27 jaar, 8ste ronde, 1e kindje Doornstruikje, 40 jaar, 6 ronde (4e na 2x mk), 3e kindje 06 april (1): Krullie88, 26 jaar, ronde 2, 2e kindje 07 april (0): 08 april (1): 2013Mama, 25 jaar, ronde 2, 2e kindje Datumloos (3): Katrien, 30 jaar, ronde 1 (na MK), 1e kindje Fidel2012, ronde 10, 30 jaar, 2e kindje. MMM Molensteen, 31 jaar, 4e ronde, 2e kindje Totaal: (21) ♡ Zwanger (0), ♡ Ongesteld (0), MMM (6), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN, GEBRUIK QUOTE (en haal dan na je aanvullingen de quotes weg).
Grappig, ik vind ongesteld zijn ook niet leuk, maar de periode na de ongesteldheid tot aan de eisprong vind ik het leukste, dan kun je er letterlijk mee bezig zijn en invloed uitoefenen op het zwanger willen worden. De periode vanaf de eisprong tot de NOD vind ik steeds erg lang duren, gevoel dat ik dan maar zit te wachten op wat het deze maand weer gaat worden.
zo, terug van vakantie en.... meteen de koe bij de horens gevat! ha gebeld en vanmiddag geweest. verwijzing meegekregen en afspraak voor bloedprikken dus dat ga ik deze week doen. ML gaat deze week ook de verwijzing regelen en dan hebben we 19 maart de eerste afspraak staan bij de fertiliteitskliniek hier in t ziekenhuis! helemaal enthousiast haha dat je daar enthousiast over kan zijn lol. Ben gewoon blij dat er actie komt. Dat we weten of er wat aan de hand is ja of nee, gewoon wat duidelijkheid. Inderdaad veel groen hier, we gaan zien of ik me ook aan moet sluiten, maar we gaan natuurlijk voor roze!
Wat kun je lekker vlot terecht Mirthe! Ik moest bij onze eerste 6 weken wachten op de intake. Maar goed.. tegenwoordig lopen er meer fertiliteitsartsen rond Wie weet staan we samen snel op roze..ik hoop het!
Ja dat is ook wel zo haha. Vind het vooral tot aan mn vruchtbare periode vervelend dan zeg maar Want dan kun je nog niets. Daarna kun je bubbie proberen te maken en er idd actief mee bezig zijn Het daarna weer wachten is idd ook heel moeilijk, maar het idee dat ik heeeeel misschien dan zwanger ben geeft iig een beter gevoel dan ongesteld zijn
♥ NOD lijst 1 t/m 8 april 2015 ♥ 01 april (2): Damen, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje Ik87, 27 jaar, ronde 26, 1e kindje 02 april (5): Lotsoflove, 33 jaar, ronde 8, 2e kindje, Trutje89, 22 jaar, ronde 7, 1e kindje Luminis, 22 jaar, ronde 3, 1e kindje SunshineM, 20 jaar, ronde 3, 1e kindje Logan, 23 jaar, ronde 32 (11 na laatste mk), 1e kindje 03 april (5): Julia1979, 35 jaar, ronde 2 (na MA 14wk), 4e kindje Mirte85, 29 jaar, ronde 11, 1e kindje Isele, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje Desykesie, 28 jaar, ronde 4, 3e kindje Flowerr, 23 jaar, ronde 15, 1e kindje 04 april (2): Bodien, 27 jaar, ronde 4, 2e kindje Chanan, 32 jaar, ronde 2, 2e kindje 05 april (2): Esmeralda, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje Doornstruikje, 40 jaar, ronde 6 (4e na 2x mk), 3e kindje 06 april (1): Krullie88, 26 jaar, ronde 2, 2e kindje 07 april (0): 08 april (1): 2013Mama, 25 jaar, ronde 2, 2e kindje Datumloos (4): Katrien, 30 jaar, ronde 1 (na MK), 1e kindje Fidel2012, ronde 10, 30 jaar, 2e kindje Molensteen, 31 jaar, ronde 4, 2e kindje Dege, 23 jaar, ronde 5 (2e ronde met clomid), 1e kindje, Totaal: (22) ♡ Zwanger (0), ♡ Ongesteld (0), MMM (7), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN, GEBRUIK QUOTE (en haal dan na je aanvullingen de quotes weg).
Hoi dames! Ik heb mezelf op de lijst gezet. Hopelijk gaat deze ronde met clomid iets sneller en val ik dus deze binnen lijst, anders schuif ik wel weer op Veel bekende namen al, begint wel eng te worden! Want had gehoopt dat ik niet zovaak die NOD lijst nodig zou hebben. Maargoed, nog een MMM'er erbij. Hopelijk wordt deze lijst wel mooi roze!
Ik ben erg benieuwd deze maand! gebruiken jullie ovulatie testen? Ik heb jaren een cyclus van 29 dagen gehad. We hadden er bewust voor gekozen om vanaf deze maand er voor te gaan. Ik dacht dus ook dat ik exact mijn eisprong wist (dat ik hem voelde) nu kreeg ik 5 dagen voor NOD donkerbruin verlies. Ik dacht dus aan een innestelbloeding die 3 dagen voor NOD doorzette in mijn menstruatie. Nu is mijn cylcus dus ineens na 5 jaar stabiel onregelmatig!! maak me niet al te druk maar het is wel jammer dat ik nu eigenlijk geen idee heb wat mijn cyclus is! Spannend! had besloten me er rustig onder te houden maar toen ik die bloeding kreeg dacht ik JAAAAA en dat werd een nee... jammer dan toch
Ik gebruik wel ovulatietesten. Mijn cyclus is altijd al een beetje onregelmatig geweest en sinds mijn eerste dochter voel ik alles in mijn baarmoeder; het rijpen van het eitje, mn eisprong, innesteling enz. Maar de pech is dat al die dingen hetzelfde voelen; als een soort menstruatie, dus ik weet niet wanneer ik wat precies voel. Bij mijn eerste dochter zijn we gewoon verwend. Ik heb toen een ovutest gedaan om te kijken wanneer mijn eisprong was en het was toen meteen de eerste poging raak. Bij mijn tweede dochter was het poging 3 raak (wat me toen al ongeduldig maakte haha). Mijn lichaam is eigenlijk nog steeds aan het ontzwangeren na de stilgeboorte van mijn tweede dochter, waardoor mn cyclus nu nog wat rommelig verloopt. Ik ga nu de 4e ronde in....en ook deze maand ga ik weer ovutesten gebruiken. Ondanks dat proberen we het gewoon zo vaak mogelijk gezellig te maken, niet alleen rond mijn ei
Even een foutje verbeterd (iemands naam stond verkeerd in de lijst.. mijn schuld ♥ NOD lijst 1 t/m 8 april 2015 ♥ 01 april (2): Damen, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje Ik87, 27 jaar, ronde 26, 1e kindje 02 april (5): Lotsoflove, 33 jaar, ronde 8, 2e kindje, Trutje89, 22 jaar, ronde 7, 1e kindje Luminis, 22 jaar, ronde 3, 1e kindje SunshineM, 20 jaar, ronde 3, 1e kindje Logan, 23 jaar, ronde 32 (11 na laatste mk), 1e kindje 03 april (5): Julia1979, 35 jaar, ronde 2 (na MA 14wk), 4e kindje Mirte85, 29 jaar, ronde 11, 1e kindje Isele, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje Daisykesie, 28 jaar, ronde 4, 3e kindje Flowerr, 23 jaar, ronde 15, 1e kindje 04 april (2): Bodien, 27 jaar, ronde 4, 2e kindje Chanan, 32 jaar, ronde 2, 2e kindje 05 april (2): Esmeralda, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje Doornstruikje, 40 jaar, ronde 6 (4e na 2x mk), 3e kindje 06 april (1): Krullie88, 26 jaar, ronde 2, 2e kindje 07 april (0): 08 april (1): 2013Mama, 25 jaar, ronde 2, 2e kindje Datumloos (4): Katrien, 30 jaar, ronde 1 (na MK), 1e kindje Fidel2012, ronde 10, 30 jaar, 2e kindje Molensteen, 31 jaar, ronde 4, 2e kindje Dege, 23 jaar, ronde 5 (2e ronde met clomid), 1e kindje, Totaal: (22) ♡ Zwanger (0), ♡ Ongesteld (0), MMM (7), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN, GEBRUIK QUOTE (en haal dan na je aanvullingen de quotes weg).
Hoi allemaal, Ik kom me ook melden. Csi 25 jaar nod 4 april, 3e ronde, 2e kindje. Mijn cyclussen varieren ook van 28 tot 45 dagen.. met nod maar van 45 uitgegaan.. Vorige nod lijst nauwelijks roze dus k zeg heeel veeel roze deze ronde meiden!
Hallo dames, ook ik wil me weer graag aanmelden. Huclau, 32 jr, 5e ronde voor tweede kindje. Nod 4 april ik duim met jullie mee voor Veel roze!
Ik wil me hier ook weer aanmelden, Vandaag ongesteld geworden. clarajilla, 23 jaar, 1ste kindje, ronde 5, Nod 4 april
Ik mag van datumloos op 5 april gezet worden. Menstruatie is op gang gekomen, 27 dagen na mijn MK (doet 'vreugdedansje'). Katrien, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1 na MK