tot nog toe voel ik nog niks maar zit nu op 4 dpo.. Dus zal miss ook wel vroeg zijn maar heb zelf een voorgevoel dat het niet raak is.. Vorige ronde voelde ik al snel steekjes in me lies en vagina en toen was er wel een zwangerschap..en ik voelde me ook echt anders, maar nu voel ik niks van dat alles.. Maaarr we blijven positief @anoniempje, wij hebben nog geen kinderen dus het is allemaal nieuw voor me/ons
@anoniempje: nope, nog geen kindjes maar kijk heel hard uit naar onze eerste spruit. Heb al wat kunnen 'oefenen' met het kindje van men zusje. Die is gewoon te schattig voor woorden... Ik hoop iig snel weer zwanger te mogen zijn en dat het een plakkeblijvertje is deze keer! Wat ik uiteraard hoop voor ons allemaal hier!
Ik heb twee dochtertjes (waarvan 1 dus stil geboren afgelopen november ). Maar bij beiden voelde het compleet anders toen ik net zwanger was. Bij mijn tweede meisje dacht ik nog ongesteld te zijn geworden, want ik had 's avonds voor nod een beetje bloedverlies. Dus de volgende ochtend maar voor de zekerheid een testje gedaan zodat ik mezelf niet kon kwellen met de gedachte tóch zwanger te zijn. En die test was ineens positief!! Zo gek Maar voelde me toen ook nog helemaal niet zwanger, geen kwaaltjes niks. Die kwamen pas met 6 weken zwangerschap. Terwijl ik bij mijn eerste al voor de nod kwaaltjes had
Kom net thuis en de testjes zijn binnen.. Ik heb ze meteen opgeborgen maar ze roepen me..! Help. Het heeft totaal geen zin om nu te testen maar het is zo verleidelijk...
Nou, ik kom net thuis, zitten er geen zwangerschapstesten bij mijn bestelling Gloeiende gloeiende, die wilde ik nu juist hebben:x
Waar bestellen jullie je testen? Ik had ze van zwanger en kids altijd een dag later al in huis. Ze zijn ook aan het gillen hier Mn temperatuur gaat nog de goeie kant op tot nu toe dus ok blijf hopen. Houden jullie ook je temperatuur bij? En wie gebruikt er ook de app Fertility Friend (FF)? Misschien leuk om temperatuurkaartjes te vergelijken of mag dat niet op dit NOD forum?
Ik gebruik niks van app maar kan dat mss wel eens gaan doen. Ik temp ook niet maar moest ik naar de volgende ronde gaan, wil ik het zeker wel proberen. Ik kijk geregeld op marktplaats of er niemand toevallig wat van zen testjes aanbied, anders koop ik ze via sensitest of ga naar de Kv
We kunnen ook een Whatsapp groepje maken als er meerdere dat willen. Indien je dit wil kun je me een privé berichtje sturen. Gaat ff makkelijker met kletsen
Heb zelf wel een mbk app, mijn biologische klok app, die heb ik de eerste maand trouw gebruikt en vorige ronde en deze ronde toch maar ovulatietesten gebruikt en zie je toch dat het zeker wel 2 dagen verschilt met de werkelijke eisprong als de app had aangegeven.. Dus werk liever met ovulatietesten nu.. Temperaturen is nog niet zo bij me op gekomen omdat het voor mijzelf me niks lijkt..
De testjes zijn idd van zwanger en kids. Ik heb geen ovu testen, geen temperatuur kaartje, weet niet eens mn cyclus echt maar heb alsnog testdrang. Misschien plast mijn lichaam graag over een staafje heen, is weer eens wat anders dan normaal
Ik voel steekjes in mn buik zowel links als rechts en ook vlak boven mn schede zeg maar grrr en ook doen soms mn borsten niet pijn maar spannen ze wat samen zeg maar.. mr dit had ik vorige maand ook en heb uiteindelijk mijn ms gekregen dusjah...
Ik gebruik ook FF Gebruikte eerst een andere app maar toen temperatuurde ik nog niet en heb nu 2 maanden zowel FF als mamaapps gebruikt maar vond FF het fijnste, wordt ik in ieder geval ook niet onnodig gespamd Volgens mij mag je gewoon je kaartjes spammen hier hoor is zelfs een apart sub forum voor. Die van mij vind ik deze maand erg vaag. Eerst ga hij mijn eisprong aan op vorige week maandag en nu ineens op donderdag?
Ik vind temperaturen juist heel fijn, verteld je veel over je cyclus. Als enige nadeel kan ik noemen dat je pas achteraf kunt zien of je je ei hebt gehad. Maar regelmatig klussen en evt ovulatietesten ernaast houden kan goed helpen. Ik temperatuur elke ochtend om 5 uur als mij wekker gaat, gaap!!!
ik heb ook steekjes in me buik vooral bij het plassen (doe ik nu erg vaak) en met het lopen voel ik het .. lijkt wel op een blaasontsteking.