Ik had de testen van toen met me zoontje net ook bekeken en zag dat kruidvat toen ook echt knaller was vergeleken met action Wacht het nog paar dagen af en ga dan met die van de kruidvat testen
Bodien, wat vreemd!!! Hopelijk heb je gewoon nog net niet genoeg hcg in je lijf voor de cb test. Ik ga duimen voor je!!
♥ NOD lijst 1 t/m 8 april 2015 ♥ 01 april (11): Damen, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje Ik87, 27 jaar, ronde 26, 1e kindje * Maev, 31 jaar, ronde 13 (2e ronde na mk), 2e kindje Nine85, 29 jaar, ronde 1 (na mk), 1e kindje Sana88, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje Disneymama, 26 jaar, ronde 1 (na mk), 2e kindje mamavand, 28 jaar, ronde 7, 3e kindje Kolibri, 39 jaar, ronde 1, 3e kindje Anoniempje25, 28 jaar, 1e ronde gonal f & pregnyl, 2e kindje Cdvg, 28 jaar, ronde 2 (na 2e mk), 1e kindje Oummi, 24 jaar, ronde 5, 1e kindje Meisje26, 34 jaar, 1e ronde, 3e kindje 02 april (9): Lotsoflove, 33 jaar, ronde 8, 2e kindje Trutje89, 22 jaar, ronde 7, 1e kindje SunshineM, 20 jaar, ronde 3, 1e kindje Suzanneke, 23 jaar, ronde 3 (na bbz), 2e kindje Dale Cooper, 30 jaar, derde ronde, 1e kindje Laurazoey, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje Scarlett1985, ?, ronde 8, 1e kindje Lace, ?? jaar, ronde ??, 1e kindje Dide, 25 jaar, ronde 5, 1e kindje 03 april (5): Isele, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje Flowerr, 23 jaar, ronde 15, 1e kindje * Annekeruiter85, 29 jaar, ronde 4 (na mk), 2e kindje Molensteen, 31 jaar, ronde 4, 2e kindje Conejita, 36 jaar, ronde 2 (na mk), 2e kindje 04 april (11): Bodien, 27 jaar, ronde 4, 2e kindje * CSI, 25 jaar, ronde 3, 2e kindje Huclau, 32 jaar, ronde 5, 2e kindje Clarajilla, 23 jaar, ronde 5, 1e kindje Sahi, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Dalk, 33 jaar, 6e ronde, 1e kindje Loenie, 27 jaar, ronde 7 na BBZ, 1e kindje Dege, 23 jaar, ronde 5 (2e ronde met clomid), 1e kindje * Meisje1234, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje Kat80, 30 jaar, ronde 1 (na MK), 1e kindje Rianne2985, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje 05 april (5): Esmeralda, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje Doornstruikje, 40 jaar, ronde 6 (4e na 2x mk), 3e kindje Appelboompje, 31 jaar, ronde 18, 1e kindje Chanan, 32 jaar, ronde 2, 2e kindje Noa86, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje 06 april (5): Krullie88, 26 jaar, ronde 2, 2e kindje Dametje, ?? jaar, ?e ronde, 3e kindje Rica, ?? jaar, ronde 1, 3e kindje Daisykesie, 28 jaar, ronde 4, 3e kindje Repeltje, 20 jaar, ronde 6, 1e kindje 07 april (3): Troeteloetje, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje Suzeq, 29 jaar, 1e ronde, 4e kindje Biianccc, 23 jaar, 1e ronde, 1e kindje 08 april (5): Bo10, ?? jaar, 1e ronde (na miskraam 22wk), 1e kindje? Wishtobe, 27 jaar, 1e ronde (na bbz), 1e kindje * Essie87, 27 jaar, 8e ronde, 1e kindje Julia1979, 35 jaar, ronde 2 (na MA 14wk), 4e kindje * Mayo89, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje Datumloos (3): Fidel2012, ronde 10, 30 jaar, 2e kindje * blijevrouw21, 24 jaar, ronde 4, 2e kindje 2moekes, ? jaar, 1e ronde na miskraam Totaal: (56) ♡ Zwanger (3), ♡ Ongesteld (1), MMM (7) *, Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN, GEBRUIK QUOTE (en haal dan na je aanvullingen de quotes weg).
Volgens mij heb ik dan éindelijk mijn ei gevonden Van een nauwelijks waarneembaar streepje gisteren nu ineens dit Ik voelde eergisteren dat ik wat meer slijm had en gisteren had ik ineens enorm veel zin haha. Ik zei nog tegen mijn vriend, zou mijn ei onderweg zijn? Denk dat die bloeding dan toch een soort minimenstruatie was ofzo. Val nu wel buiten het lijstje, maar ik blijf hier nog wel even rondhangen als jullie het goed vinden.
jeej Loenie! Tuurlijk mag je hier bij blijven hangen! Gezellig juist! Ben benieuwd hoe het verder loopt, dus hou ons op de hoogte!
Rianne, we hebben het vanmorgen al gezellig gemaakt Ik was niet te houden haha, dus eigenlijk verbaasd deze posi test me niet eens zo heel erg Toch leuk, we zijn vandaag 11 jaar samen. Hopelijk brengt het ons wat moois
Wat leuk! gefeliciteerd met jullie 'verjaardag' alleszins zou idd mooi zijn dit bezegeld te zien met een positieve zw-test binnen 2 weken. Hier blij dat ik morgen weer aan de slag kan. Ik word echt gek van het wachten...Sorry voor het geleuter daar over maar vind het deze keer extra spannend omdat het onze eerste ronde is na de MK...
Bodien hoop dat de test t mis heeft wanneer had je die positieve test? Als dat al.paar dagen geleden is weet ik t nie De testen branden mij in de lade grrrr
Wat goed Loenie!! En lekker mee blijven kletsen als jij dat wil hoor, gezellig! Kom ik weer hoor, met mn kwaaltjes (sorry hihi); ik voel rechtsonderin van mn buik speldenprikjes, mn baarmoeder voelt een beetje beurs en ik heb veel slijmverlies. Vandaag 6 dpo, hopelijk is het een innesteling!!
Laat ik nou net last hebben van kriebelhoest elke keer moet ik mijn knieën naar me toebrengen anders krijg ik pijnlijke steken onderin mijn buik.. Herkenbaar bij iemand? Dit ken ik zelf niet maar ja nou hoest ik ook normaal niet zoveel
Toch leuk dat we met zen allen tegen mekaar op kunnen zeuren Ik herken het slijmverlies ook wel en misselijk met vlagen...pff...
Ben ik ook weer Bodien wat een schrik! Hopelijk heeft de cb test het gewoon mis! Loenie eindelijk een ei! Natuurlijk mag je blijven hangen Nu jullie over acne beginnen; dat heb ik deze keer niet, had ik vorige ronde we. Zou het dan toch...? Heb ook al dagen geen koffie op (ben een echte addict), gewoon geen trek in, jakkes... Morgen op werk krijg ik het waarschijnlijk automatisch voorgeschoteld, kijken of het me wel smaakt. Mn boobs lijken ook wel wat gevoelig... Maar alles kan ik me ook gewoon inbeelden denk ik dan steeds. Nog een paar daagjes wachen!! Wat een weer trouwens he? Ik woon op 8 hoog, t klinkt behoorlijk spannend allemaal! Dat wordt vast met dochterlief in 1 bed, want die is nu al bang...
Zeker, wat een slecht weer! Wij zitten met een lekkage op de slaapkamer...ook leuk emmers en handdoeken op de grond..pff! Ik zit nu op 6dpo en last van acne in mijn gezicht, zere borsten, afscheiding en soms steekjes aan de linkerkant...we wachten af?! Heeft het nu nog zien om met tarwekiemolie te starten op 6dpo?
Het gaat hier ook enorm tekeer. Mannetje is net de tuindraad weer gaan vastmaken, ging een eigen leven leiden Wat een vrouw lijden kan ook eh...jeetje mina
Ik krijg normaliter ook meer acne als ik ongi moet worden, maar nu wordt het juist minder Heb al maanden veel last van pukkeltjes op mijn rug, net een krentenbol. Maar vanmorgen onder de douche merkte ik dat het bijna weggetrokken is... Lijkt me niet echt een kwaaltje, maar het is wel iets wat me opvalt
Een pregnancy glow Tijdens de zwangerschap neemt de hoeveelheid bloed in je huid toe. Bij sommige vrouwen resulteert dit in een prachtige blos, bij andere met minder gunstig gezinde bloedvaten in rode vlekken. Tot overmaat van ramp ontstaan er bij die vrouwen vaak kleine rode sterretjes in. Bovenstaande stond in een blog en als je op Internet zoekt naar zwanger en puistjes, zie je ook heel veel verschillende kanten. Maar een kwaaltje is het dus wel .
Ik heb dus juist puistjes op weg naar mijn ei..nu niet meer. De puistjes op je rug ken ik ook. Das iets dat aan mijn pcos gerelateerd is.
Vl is hier overtuigd dat ik zwanger ben, hij ziet/voelt iets en in combi met dat ik misselijk ben en wordt van geurtjes (afwas, was, koken, etc) en het steeds erger wordt, mijn boobies pijnlijk zijn en aanzienlijk groter en ik toch echt een opgezette onderbuik heb. Nu nog een test die het bewijst
Ooooh dat zou geweldig zijn Maev!! Mijn moeder heeft ook een voorgevoel Dochterlief is namelijk superdruk en dwars...al de hele week haha. Dus ik zei tegen mn moeder dat ik me afvraag waardoor ze nou ineens weer zo is. En mn moeder zei 'Misschien voelt ze iets aan' met een knipoog erachter (was via whatsapp haha). Ze had ook gedroomd over twee babymeisjes....