Oh dat zou natuurlijk ook het opstandige van zl nog kunnen verklaren... Helemaal niet bij stil gestaan. Is je dochter ook extra knuffelig? Dat doet zl wel namelijk, weet dat eigenlijk aan het overlijden van mijn oudoom vorige week (daar had hij een enorme band mee)
Niet knuffeliger dan normaal hihi. En ach, nog gecondoleerd met je oudoom. Daar zal hij vast ook wel wat van meegekregen hebben. maar wie weet is er wel nog een reden dat hij zo druk is
Morgen dag van de waarheid... Bloed of geen bloed, als er geen bloed is natuurlijk weer testen en als de test weer zo gek is mss een bloedtest bij de ha? Maev, klinkt veelbelovend! Wanneer ga je testen? Daisykesie, ook heel spannend! Loenie, wat fijn dat je je ei dan eindelijk hebt kunnen vinden! Hoop ook dat je eindelijk s een positieve test mag krijgen! En dat klagen, puffen, zuchten en kreunen daar is t forum toch voor?!
Oooh nee bodien wat ontzettend naar zeg!!! Dat is niet wat je hoopt te gebeuren!! Dikke knuffel voor jou! Wat goed loenie, veel plezier Loopt mooi op Dale cooper! Dames op rood, wat balen weer! Dames op bankje, wachten duurt lang he!!!! Ik duim voor jullie Dit was vanmiddag (vanmorgen vergeten) foto op de kop! Hopelijk is hij morgen 1 dag voor nod nog donkerder
Cdvg: ze lopen mooi op! Vanmiddag broodjes uit de oven gegeten en dat is het enige van vandaag zit de hele dag al zo vol.. Als me vriend begon over patat eten of pizza etc werd ik al misselijk bij het idee.. Hopelijk is het een 'goed' teken, duurt nog zo lang voor het vrijdag is!
Ziet er goed uit cdvg! Ik twijfel of ik morgen toch een testje zal wagen (2 april nod)... Heb zo'n earlytest van de Kruidvat. Maar weet niet of het heel verstandig is... Ik word beetje gek van de onzekerheid...
Clarajilla dat heb ik ook n paar dagen gehad. Maar is nu wel weer voorbij. Voorbij in de zin dat ik weer eet maar zit veel sneller vol. Weet helaas niet of het iets betekent
Suzanneke; zou nog niet op nod bij een negatieve test om een bloedtest vragen hoor. Ik was een keer 3 weken overtijd en toch echt niet zwanger, toen waren we nog bezog voor mijn dochter. Eigenlijk vond de ha het niet zo nodig om er drukte van te maken, hij dacht juist dat t door alle stress weg bleef. Maar laten we hopen op een positieve test tuurlijk!, Maev: dat zou mooi zijn! Mijn donor voelt/ziet ook dingen aan en die zei al in de eerste ronde dat hij dacht dat t 2e ronde zou lukken, nu dus. Ben erg benieuwd! Ik heb t idee dat mn boobs wat in de weg zitten, maar ben dus nog steeds bang om mezelf gek te maken, hihi Gelukkig kan ik t hier op t forum lekker kwijt haha
Ja ziet er hoopvol uit toch?! Maar heb al zo vaak gelezen dat het alsnog misgaat. Stomme nadeel van voor nod testen!! Nog twee nachtjes en dan stop ik 😉 haha! Spannend he al dat wachten, je begint zo te twijfelen aan jezelf!! En in mijn gemval dan test je positief en dan is het nog niet genoeg haha! Lastig hoor! Als je wilt testen zoubik toch wachten tot je 4 dagen volt nod bent en iig niet eerder!! IK duim iig mee voor jullie!!
Goeiemorgen meiden Ik mag voorzichtig op roze. Nod is 2 april en vanmorgen op 11 dpo een licht positieve test in handen. Zo begon het de vorige keer ook.. Hoop dat hij mooi oploopt.. Zo spannend!
Foto vd test. In het echt is hij wel duidelijker.. maar dat is inmiddels bekend.. Nu hopen dat hij mooi op loopt!
@cdvg ik vind het mooie testen hoor! Het rare is dat cb plus gisteren bij mij nog wel een vage streep gaf. Ik ga vandaag met ochtend urine gewoon weer van de kruidvat doen en vergelijken. Dit zijn de laatste testen die ik deze ronde ga kopen.
Ik zie ook wel wat, voorzichtig gefeliciteerd! Hier heb ik verschrikkelijk het gevoel van ongi te moeten worden maar tot nu toe nog niks gespot. Gelukkig vandaag weer aan de slag en hopen dat de dagen snel vooruitgaan! Zijn er nog testende dames vandaag?
Hey ik hoorde dat ik er zo goed uitzag dit weekend! Een blos inderdaad en of ik uitgeslapen was (not). Gister met vrijen beetje steek in de lies (zelfde gevoel als na/rond eisprong. Verder niks. Denk toch ook niet dat het raak is. Mijn man kwam gister al heel lief naar me toe om me te zeggen dat ik niet te veel moet hopen, dat ik anders weer teleurgesteld ben (en dat ie er wel voor me zal zijn als ik dat toch ben, lief!) en dat het komt wanneer het komt. Zo sta ik er ook echt in. We hebben het zo druk met drie bedrijfjes en gaan nu de derde verkopen. Veel afleiding dus! Maar door jullie geklets ga ik wel op dingen letten haha Loenie, blij met jou ei! Wat fijn meid! Bodien, wat schrikken ... Hoop vals alarm. Cdvg, you go girl! Anneke, gefeliciteerd, hoop dat het goed blijft gaan! Ik zit 10 dpo maar ga pas woe testen. Heb ook niet zoveel testen in huis dat ik elke dag kan blijven testen en in geval v lichte test. Dus woe moet m worden. Ik lees en leef mee meiden!