Dit zijn de testen van de afgelopen drie dagen! Bovenste de oudste, onderste de nieuwste. Iemand hier ervaring met dit soort gedoe? Pfff, was het maar 9 maanden later en ligt er boven een baby te pitten
Hier had ik vannacht / vanochtend een enorme temperatuursdaling op 9dpo. Van 37.02 naar 36.57 Nou hoop ik maar dat het iets positiefs betekend en dat mijn temperatuur morgen weer hoger is...ik ben nog niet ongesteld geworden, 4 april mijn NOD dus nog even afwachten. Ik voel me een stuk beter dan vorige week, minder krampen Enzo. Alleen zit mn broek daar beneden een beetje strak en heb ik gevoelige borsten en wat hoofdpijn maar verder voel ik me super. Beetje contrasterend omdat ik niet wet wat die daling gaat doen vanaf morgen. Hoop dat hij weer omhoog gaat. Misschien een beetje van slag door de zomertijd? Hadden meer meiden hier last van? En zijn er ook vrouwen die niks van de innesteling merken, mocht dat plaatsgevonden hebben? Heb geen steken gehad en geen bloedverlies. Wel de nacht daarvoor ( van zaterdag op zondag) wakker geworden van hele erge steken. Balen die onzekerheid !!!
Ziet er goed uit! hier vanochtend getest ..kon mij ook nie inhouden. Veel te vroeg natuurlijk maar zie wel wat alleen dezee testen geven vaker valse lichte strepen. ..heb er nog 2 en dan komen ze er hier niet meer in.
Wat een schok moest dat zijn dale Cooper, ik durf er niet teveel over te zeggen behalve dat je het vaker hoort en niet direct een slecht teken hoeft te zijn. Je testen zien er prachtig uit en ze lopen goed op!
DaleCooper, ieks dat klinkt niet leuk! Wat een onzekerheid! Ik denk dat je inderdaad beter je nod even af kunt wachten en dan je vk bellen. Veel sterkte! En zolang de lijn donkerder blijft worden lijkt het me dat t wel goed komt.
@Dale het kan innestelingsbloeding zijn of een adertje dat gesprongen is. Dat je kwaaltjes afnemen en weer toenemen hoor je vaker, daar zou ik me niet al te druk om maken. Maar zou het zeker afwachten tot je nod en dan nog lekker een x testen en de verloskundige bellen!
Ik heb helaas geen ervaring met temperaturen, wilde dit eigenlijk komende cyclus gaan doen als ik nu niet zwanger blijk te zijn. Maar die steken kunnen de innesteling zijn. De ene vrouw voelt het wel en de ander niet, net als je eisprong! Maar succes ermee!
Ik heb vanochtend ook getest. Kan me ogen niet geloven maar zie echt duidelijk een 2e streep Hoe kan ik een foto plaatsen?
Anoniempje, wanneer was je pregnyl spuit? Is dat al helemaal uit je lijf? Spannend hoor! Benieuwd naar je foto
Wat is dit toch een heerlijk forum en jullie zijn ook heerlijk Fijn om zo openhartig over al deze dingen te kunnen praten! Kan thuis ook wel, maar mijn vriend heeft geen baarmoeder. Disney, als ik niet zo overdreven vroeg had getest, zou dat precies zijn waar ik op zou hopen, een innestelingsbloeding! Maar ik heb nu al dagen een positieve test, die komen toch pas na de innesteling, niet daarvoor? Of heb ik het helemaal mis?
Anoniempje, dan moet dit een goed teken zijn Hoop dat het je nog lukt met foto uploaden. Mooi om te zien dat zoveel dames op roze gaan op deze lijst.
Jaa ben zo blij. hoop en gun het jullie allemaal. Dus veel hsg hormonen naar jullie allen toe 😁 Zal het vanavond via de tablet proberen want op de ene of ander manier pakt ie de foto niet
Weet je wel dat je nadat je de foto hebt geslecteerd..je ook nog op uploaden moet klikken? Anders doet ie nog niets. Daarna zie je hem in de popup als bijlage staan en kun je die popup sluiten. Hij zit dan ook bij je bericht.
Ja dat is een goede! Dat durf ik niet te zeggen! En anders mss toch een adertje dat gesprongen is. Er waren op t zwanger forum ook veel vrouwen die een bloeding hadden en nu nog steeds zwanger zijn! Dus zolang het niet doorzet zal ik me er nu niet te druk om maken (ik weet t, makkelijker gezegd dan gedaan!)
Dale Cooper, bij mijn meisje Delilah* had ik de dag voor mijn nod een lichte bloeding, dus ik dacht zeker te weten dat ik ongesteld werd. De volgende ochtend voor de zekerheid een testje gedaan en die was positief!! Bij de echo met 6 weken was te zien dat er een bloedvaatje was geknapt en er zat nog steeds een beetje bloed wat ik nog kon verliezen. Dus zelfs na 6 weken had ik dan nog een onschuldig bloedverlies gehad. Ik hoop dat het ook zoiets is voor jou!!! Iik ga duimen! Hier een beetje kramp in mn buik en het gevoel alsof 'er iets uitdrupt' de hele tijd (klinkt heel goor, sorry haha). Ik zit nu pas op 7 dpo, dus hopen dat het gewoon innesteling ofzo is
Ja maar hij komt niet bij de selectie te staan Klik zeg dan op de foto om hem up te loaden maar kom er gewoon niet tussen