Waaauw ik zie bij beide een streepje hoor, annoniempje en clarajilla! Super hoot, ik hoop dat hij mooi oploopt! Bodien, hoe is het nu dan? Heb je al een andere test gedaan, gewoon een kV of andere? Dale cooper, wat schrikken meid? Hopelijk is het gewoonten vaatje en is er niets anders. Daar gaan we namelijk gewoon vanuit! Blijven positief!! Hier ook lichtelijk onzeker, test is niet donkerder dan gisteren. Gelukkig ook niet lichter maar toch maakt het mij direct onzeker.. Stom he!! Morgen doe ik de lAaste in de reeks en s afsluiter een cb en dan niet meer en bel ik de dokter voor wat eventuele onderzoeken ivm eerdere miskramen.
@anoniempje.- die is duidelijk hoor! @clarajila.- ik zie hem zonder turen @cdvg. - misschien was je urine net vandaag ietsje minder?
Ik ga morgen weer een testje doen hopelijk lopen ze mooi op! Cdvg: misschien is de streep morgen weer duidelijker? Misschien is je hcg niet zo heel veel gestegen nu en dat je morgen een duidelijkere streep hebt
Wauw, ik zie ineens allemaal streepjes haha! @cdvg, voorzichtig gefeliciteerd! Probeer je niet teveel zorgen te maken. Wat Julia zegt, als je urine net iets minder geconcentreerd kan dat al een verschil geven. Bovendien verdubbeld je HCG toch iedere 2 dagen? Dus dan kan het heel goed dat je hem ff niet op ziet lopen. Best grappig, ik denk dat mijn ei dus vandaag springt (temp was nog laag vanmorgen) en jullie testen gewoon al Dat worden 2 lange weken voor mij en dan heb ik ook nog eens vakantie, dus weinig afleiding
Ik heb net alvast een digitale test van cb erbij gehaald Ik weet precies hoe ik ben; dan ga ik 1e paasdag testen en stel dat hij positief is, dan wil ik meteen verschillende merken gebruiken om het zeker te weten haha! Ik heb van zwanger en kids en van sensitest, maar dat zijn wel allemaal dipsticks. Dus een digitale zou dan ideaal zijn om het zeker te weten. Bij ons zijn er geen winkels open in de buurt met pasen, dus dan zou ik pas dinsdag weer kunnen testen....en dat zou ik dan echt niet trekken hahahaha
Dank je meiden. Ik ben heel goed in mijzelf onzeker maken hoor. Helemaal na afgelopen keren! Dus bedankt voor jullie lieve reacties. Probeer positief te blijven inderdaad maar dat is best lastig. Je bent tegelijkertijd al bezig met het voorkomen van een teleurstelling door je gevoelens in te houden. Nog gestest vandaag dan loenie? Ik tesste rond ei iedere dag zodat ik wist wanneer hij afliep en ei dus gesprongen was Haha begrijpelijk daisy, ik heb ook een cb in huis voor het definitieve resultaat
Nee, niet meer getest, kan geen ovulatietest meer zien haha We maken het gewoon gezellig hier en ik temperatuur ook, dus ik zie vanzelf wanneer hij gesprongen is.
Haha ik begrijp het!! En ach je hebt ook al een positieve test gehad dus je weet waar je aan toe bent
Zo wa ee geklets hier! En wat een hoop streepjes! Joepie!, Alleen na 30 minuten, die test, dat weet ik niet zo goed hoor, je mag na 30 minuten niet meer aflezen vanwege een indroogstreep die dan ontstaat. Zou morgen ofzo nog eens proberen. Ik denk steeds kwalen te hebben, maar ik ga me echt minimaal tot woensdag of donderdag inhouden, pfff Punt is dat je die kwalen meestal pas vanaf 6 weken heel sterk krijgt, tot die tijd is er maar weinig van te zeggen hahaha Cdvg spannend zeg, hopen dat t vals alarm is! Hcg gaat pas na innesteling aangemaakt worden, dus dat kan het niet zijn. Dit is helaas het nadeel van zo vroeg testen he... Ik duim voor je hoor!
@ sahi, Daar zat ik ook aan te denken heb hem zo straks door gespoeld met water en het streepje staat er nog steeds. Dan zou een indroog streepje toch moeten weg gaan of niet? Ik test zoiezo morgen nog een keer! En ik heb geen asperges gegeten die lust ik ook niet haha! We zullen zien,nog een paar dagen tot me nod als ik dan nog steeds een tweede streepje heb durf ik het pas echt te geloven!
Spannend clarjila, geen asperges dus Ik zag een héél licht streepje maar moest wel goed kijken maar dat heb ik altijd bij de foto's hier hoor. Ben volgens mij kippig Anoniempje: joehoe! Wat een roze lijst krijgen we joh. Hoop dat het bij allemaal goed blijft gaan. Ik zit 10 dpo en moet echt hard mijn best doen om morgenochtend niet te gaan testen! Waardeloos forum dit slechte invloed hebben jullie Ik lees nog lekker mee, onszelf lekker gek maken.
Haha erg he!!! Anders gewoon snel doorspoelen! Sahi ik ga vanuit dat het gewoon goed zit maar het maakt je wel direct onzeker!! Morgen de lAaste test dan is namelijk mijn nod!!!
Gewoon onthouden dat woensdag de kans op 2 streepjes groter is dan morgen haha (ik moet het ook tegen mezelf zeggen, anders ga ik ook eerder testen hahahahaha) Nog maar 1 dagje niet testen en dan mag je!!
Wat een mooie testen komen er al voorbij!! Voor de meiden met een tweede streepje gefeliciteerd! Wordt wel steeds spannender nu.. Is echt de week van het testen.. Hoop nog veel van zulke mooie testjes voorbij te zien komen aankomende dagen!! @cvdg, idd wat al eerder is gezegd het word per 42-72 uur verdubbeld dus misschien niet zo gek dat ie vanmorgen net zo donker was als gister.. Maar snap natuurlijk je angst..blijven duimen! Knuffel
Ooh spannend iedereen maar wat leuk nieuws van sommige.. Ik heb nog steeds niets getest heb nu witverlies en weet dat dit teken is van ms dus ik ga er al vanuit dat het niks is al hoop ik nog steeds van wel! Wel een superdroge mond mr of dat iets betekend? Hahaha
Zijn er dames die ook klachten hebben? Ik kreeg vanmiddag om 14.00 opeens enorme krampen en last van mijn darmen. Zijn nog steeds aan het rommelen. Ondertussen zoveel last van dat ik misselijk ben geworden. Had dag 14 een positieve ovulatietest. Zit nu op dag 21 dus moet nog even wachten met testen.
Mayo89, hier weliswaar geen krampen maar wel misselijk. Was even bij een tuincentrum. Werd door al die geuren zoooo misselijk. Nog niet echt weg getrokken. Hoe is het nu met je darmen en misselijkheid mayo?
Hoi Clarajilla, Ik zie dat jij deze ronde tarwekiemolie hebt gebruikt, en dat je al een keer positief hebt getest. Gefeliciteerd! Nu vroeg ik me af vanaf wanneer je de tarwekiem moet innemen en welk merk je gebruikt? Ik ben van plan dit volgende ronde ook te gebruiken om een innesteling te bevorderen. Denk je dat de tarwekiem jou deze maand heeft geholpen? En start je vanaf dag 1 van de cyclus of pas na je eisprong? Alvast bedankt voor alle informatie! En hopelijk over een paar dagen nog een donkerdere streep voor jou!