Meisje1234, ik heb ons toegevoegd. Ik weet alleen niet voor het hoeveelste kindje je gaat? Ik gebruik ook ovulatietesten trouwens. Ik heb geen idee van mijn cyclus en gemiddeld zou ik op 1 april uit moeten komen. Vandaar dat ik me daar neer gezet heb. Mijn ovulatietest was gisteren al best donker, dus wie weet...
Zo vanmorgen bij de fertiliteitkliniek geweest. Mijn eierstokken zagen er goed uit! Een groot ei en wat kleinere aan iedere kant. Waarbij de groten waarschijnlijk goed gaan doorgroeien. Vooralsnog geen hulp. Volgende cyclus moet op dag 3 bloed geprikt worden. Dan gaan ze kijken hoe het met mijn waardes gaat in mijn bloed. Zolang mijn cyclus onder de 35 blijft is het goed. Zodra ik er boven kom krijg ik "hulp". 13 april weer een afspraak om te kijken wat mijn bloedwaarden zijn. Ik ben blij!!!!
♥ NOD lijst 1 t/m 8 april 2015 ♥ 01 april (5): Damen, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje Ik87, 27 jaar, ronde 26, 1e kindje * Maev, 31 jaar, ronde 13 (2e ronde na mk), 2e kindje Nine85, 29 jaar, ronde 1 (na mk), 1e kindje Sana88, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje 02 april (6): Lotsoflove, 33 jaar, ronde 8, 2e kindje, Trutje89, 22 jaar, ronde 7, 1e kindje Luminis, 22 jaar, ronde 3, 1e kindje SunshineM, 20 jaar, ronde 3, 1e kindje Logan, 23 jaar, ronde 32 (11 na laatste mk), 1e kindje Suzanneke, 23 jaar, ronde 3 (na bbz), 2e kindje 03 april (6): Julia1979, 35 jaar, ronde 2 (na MA 14wk), 4e kindje * Mirte85, 29 jaar, ronde 11, 1e kindje Isele, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje Daisykesie, 28 jaar, ronde 4, 3e kindje Flowerr, 23 jaar, ronde 15, 1e kindje * Annekeruiter85, 29 jaar, ronde 4 (na mk), 2e kindje 04 april (6): Bodien, 27 jaar, ronde 4, 2e kindje * Chanan, 32 jaar, ronde 2, 2e kindje CSI, 25 jaar, ronde 3, 2e kindje Huclau, 32 jaar, ronde 5, 2e kindje Clarajilla, 23 jaar, ronde 5, 1e kindje Sahi, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje 05 april (4): Esmeralda, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje Doornstruikje, 40 jaar, ronde 6 (4e na 2x mk), 3e kindje Kat80, 30 jaar, ronde 1 (na MK), 1e kindje Appelboompje, 31 jaar, ronde 18, 1e kindje 06 april (1): Krullie88, 26 jaar, ronde 2, 2e kindje 07 april (1): Troeteloetje, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje 08 april (1): 2013Mama, 25 jaar, ronde 2, 2e kindje Datumloos (3): Fidel2012, ronde 10, 30 jaar, 2e kindje * Molensteen, 31 jaar, ronde 4, 2e kindje Dege, 23 jaar, ronde 5 (2e ronde met clomid), 1e kindje * Meisje1234, 27 jaar, ronde 3 Totaal: (33) ♡ Zwanger (0), ♡ Ongesteld (0), MMM (6) *, Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN, GEBRUIK QUOTE (en haal dan na je aanvullingen de quotes weg).
Ik heb zojuist weer een ovulatietest gedaan. Gisteren en eergisteren was hij heel donker. Vandaag weer heel licht... Ik zal vanavond proberen een foto te plaatsen. Naar mijn idee was het nog niet donker genoeg...
Ik heb vandaag ook weer voor het eerst ovulatietest gedaan. Hij was nog spierwit. Nog even geduld voor mij.... Maar Nine, als jouw test donker is geweest en nu weer licht dan moet je je kans grijpen denk ik...
Hallo Sana88. Ik zie aan je banner dat je je kindje met bijna 22 weken bent verloren. Wat verdrietig. Ik zie geen andere berichtjes van je dus wellicht ben je nieuw op dit forum. Hartelijk welkom en hopelijk ben je snel weer zwanger!
Hi Julia1979, ik ben inderdaad nieuw hier op het forum. Lees sinds januari wel hier en daar mee maar nu we voor de 2e gaan heb ik me toch maar aangemeld. Bedankt voor je welkom. Ik zie dat je zelf helaas ook verdrietige dingen hebt meegemaakt. Ik hoop dat we allemaal gauw (weer) zwanger zijn.
Hier had ik ineens vandaag vruchtbaar slijm dus ovu test gedaan en knal positief.. helaas manlief niet thuis vandaag en morgen ik baal.. maar denk dus dat ik naar de andere nod lijst moet..
@CSI, das inderdaad balen zeg... Waarom nou precies nu... @lotsoflove, mijn vriend is nu niet thuis. We hebben gisteren en de dagen daarvoor wel onze kans gegrepen Hopenlijk was het inderdaad mijn eisprong en was het goed genoeg...
Die van 10 maart was wel het donkerste. Ongeveer net zo donker als de controle streep, maar niet ontzettend donker idd. Hoop dat je succes hebt!
@nine85 ik vind die van 10 maart er ook redelijk positief uit zien , zou wel nog doortesten als ik jou was !! X x
Ja de 10e ziet er het beste uit, als hij daarna afzwakt, was toen je ei geweest denk ik. Ik moet zelf nog ruim een week wachten...
En de zoektocht is weer begonnen!! Nine85, 10-3 ziet er inderdaad goed uit! Hopelijk heb je je eitje gehad en waren er genoeg zaadjes.. Kun jij al op het wachtbankje! Maar val je dan wel binnen deze lijst, niet verkeerd bedoelt, maar heb je zo'n lange lf? Sahi, ik probeerde op je link te klikken van je facebookpagina maar volgens mij doet de link het niet. Ben benieuwd wat je maakt.. Hier verwacht ik mn eitje pas volgende week een keer, een hele week om de dag seksen dan is het altijd goed. Ik gebruik geen ovulatietesten en ik temp ook niet. Voel sinds de operatie door de bbz eigenlijk alles (pijnlijk), dus daar vertrouw ik maar op. Over 3 weken precies is alweer mijn NOD! Hihi.. Hoop het echt, zou zo leuk zijn met pasen!
Bedankt voor jullie reacties, ik blijf inderdaad nog even door testen. Ik heb echt geen idee van mijn cyclus. Ik ben in oktober vorig jaar gestopt met de pil. Ik ben toen gelijk zwanger geworden, maar helaas een MA gehad. Dat was in december. Ik ben pas 2 weken geleden voor het eerst weer ongesteld geworden. Ik heb mijn gegevens ingevoerd in een app. Op basis van gemiddelden zou mijn nod 1 april zijn. Vandaar dat ik me heb aangemeld bij dit topic. Ik denk inderdaad dat ik dan erg vroeg zit. Misschien toch ook eens in een andere kijken... Een lf is vrij vast toch? 14 dagen?
Vandaag dag 11 van Ronde 2 met Clomid. Vanmorgen weer een bezoekje gebracht aan mijn fertiliteitsarts. Onder andere om te bespreken dat ik weer een biochemische zwangerschap heb gehad in ronde 1 en of we daar niet iets aan kunnen doen. Volgens haar is het gewoon een beetje pech dat mijn 'lichaam' bepaalde eitjes toestaat bevrucht te worden terwijl ze eigenlijk niet geschikt zijn. Doordat de selectie iets te ruimhartig is vind er snel een bevruchting plaats. Maar doordat het toch niet zo'n goed eitje was vind er geen goede innesteling plaats. Dat is gewoon heel vervelend zei ze want je krijgt steeds een beetje hoop.. maar t was gewoon geen geschikt eitje. Goed.. aan de andere kant was het wel mooi dat ik dus snel bevrucht raakt en mag ik naar de positieve kant van dat verhaal kijken Het gebrek aan innesteling vorige ronde had verder niets te maken met mijn baarmoederslijmvlies. Die was in orde zei ze en ook mijn progesteron waardes. Extra medicijnen in de vorm van bijv utrogestan of duphaston of wat dan ook heb ik nu gewoon niet nodig. Verder kreeg ik vandaag ook de uitslag van mijn andere onderzoeken. De homocysteine en anti-fosfolipide-antistoffen.. En alles is helemaal in orde. En de chromosomen waren al in orde.. dus is er verder geen oorzaak aan te wijzen voor de MA van 14 weken afgelopen november. Ergens maakt me dat wel verdrietig. Geen oorzaak.. kortom.. t kan zo weer gebeuren. Aan de andere kant ben ik dus gezond! Mijn baarmoederslijmvlies zag er super uit en mijn fertiliteitsarts heeft er gewoon weer een goed bij. (Vorige maand was mijn baarmoederslijmvlies niet helemaal top.. maar toen was ik vrij laat begonnen met clomid) Er waren vandaag nog geen follikels die er tussen uit schoten.. maar dat is bij mij wel te verwachten op dag 11. Mijn ei springt meestal pas op dag 19/20. Dinsdag weer een echo en dan zien we wel verder. Goed.. tot zover deze update..dan gaan we maar weer gewoon met goede hoop de komende week in