Eerlijk gezegd is het de eerste keer dat ik merk dat het slijmverlies zo lang duurt maar ik ga nog niet hopen want dan maak ik mezelf compleet gek. 😔😕
Kan te vroeg zijn. Soms testen vrouwen pas op of na nod posi. Maar ik denk dat dat bij mij het geval niet is... Bij mij was wel middagplas. Geen ochtend. Jij? Ja Dais. Maar het komt door dit verdraaide topic en al die meiden die hier al zo vroeg testen! Ik was mijn handen in onschuld Maar alle gekheid. Heb wel al wat traantjes gelaten hoor. Het is pas mijn tweede ronde weer maar na Noa* wel al 9 mnd . En ik wacht al zo lang. Nou ik ga maar weer aflediding zoeken. Knuffels!
Ach meid je wordt ook zo snel aangestoken hier he!! De een is de ander niet dus kan nog gewoon hoor. Bij mij was de eerste keer 4 dagen voor nod en de tweede keer dag voor nod nog negatief dus dat zegt niets!! Ik hoop dat je vd week alsnog goed nieuws komt delen!! Knuffel.....😘 Welkom Kelly! Andere dames, (het gaat soms zo snel hier) haha, succes nog met wachten en hopelijk wordt dit gewoon de eerste lijst waar meer roze dan rood gespot wordt! Ik ga morgen de laatste test doen (op nod) en ben enorm aan het duimen! Hopelijk staat er het verlossende woordje dat ik zo graag wil lezen!!!
Ja als het echt niet gelukt is is het ook zo verdraaide rot!!! (even netjes gezegd). Hopelijk kom je de komende dagen ene beetje door en gelukkig eind van de week lekker naar je vriendinnen Knuffel!! Wat betreft slijmverlies: ik had juist gelezen dat je eerst een droog gevoel krijgt als je ongesteld wordt, omdat al het slijm dan naar je baarmoeder gaat om die vervolgens schoon te kunnen spoelen? Maar geen idee of dat bij iedereen zo werkt eigenlijk...
Ik dacht 14 dpo maar negatieve test en geen bloed dus denk dat mn ei toch wat later is geweest... Jij?
Ik wil ook wel op de lijst! NOD 8 april, 29 jaar, 1e ronde 1e kindje. En met die 8 april ga ik er vanuit dat ik net als eerder toen ik stopte met de pil direct weer op m'n cyclus van 23 dagen zit...
Wat een spannende week breekt er nu aan he! Maar laat je niet gek maken door al die streepjes, want het is nu gewoon nog super vroeg om posi te testen hoor! Ik las een nega tester met 7dpo, innestelling alleen al gebeurt tussen dag 5 en 10, dus dat kan allemaal echt nog niet :* Ik ben wat dat betreft vrij nuchter, hoe klote ik t ook ga vinden als t niet is gelukt. Zelf heb ik een enorm opgeblazen buik, geen idee of dat goed of slecht is. Ik merk wel dat het zwanger worden/zijn echt continu in mn hoofd zit, echt bij bijna alles heel irritant... Donderdag ben ik 14dpo, maar zaterdag pas cyclusdag 28, dus even zien hoe de week loopt. Morgen even langs kruidvat rijden
♥ NOD lijst 1 t/m 8 april 2015 ♥ 01 april (12): Damen, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje Ik87, 27 jaar, ronde 26, 1e kindje * Maev, 31 jaar, ronde 13 (2e ronde na mk), 2e kindje Nine85, 29 jaar, ronde 1 (na mk), 1e kindje Sana88, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje Disneymama, 26 jaar, ronde 1 (na mk), 2e kindje mamavand, 28 jaar, ronde 7, 3e kindje Kolibri, 39 jaar, ronde 1, 3e kindje Anoniempje25, 28 jaar, 1e ronde gonal f & pregnyl, 2e kindje Cdvg, 28 jaar, ronde 2 (na 2e mk), 1e kindje Oummi, 24 jaar, ronde 5, 1e kindje Meisje26, 34 jaar, 1e ronde, 3e kindje 02 april (10): Lotsoflove, 33 jaar, ronde 8, 2e kindje Trutje89, 22 jaar, ronde 7, 1e kindje SunshineM, 20 jaar, ronde 3, 1e kindje Suzanneke, 23 jaar, ronde 3 (na bbz), 2e kindje Dale Cooper, 30 jaar, derde ronde, 1e kindje Laurazoey, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje Scarlett1985, ?, ronde 8, 1e kindje Lace, ?? jaar, ronde ??, 1e kindje Dide, 25 jaar, ronde 5, 1e kindje Kellyy, ?? Jaar, ronde 1, ?? kindje 03 april (5): Isele, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje Flowerr, 23 jaar, ronde 15, 1e kindje * Annekeruiter85, 29 jaar, ronde 4 (na mk), 2e kindje Molensteen, 31 jaar, ronde 4, 2e kindje Conejita, 36 jaar, ronde 2 (na mk), 2e kindje 04 april (11): Bodien, 27 jaar, ronde 4, 2e kindje * CSI, 25 jaar, ronde 3, 2e kindje Huclau, 32 jaar, ronde 5, 2e kindje Clarajilla, 23 jaar, ronde 5, 1e kindje Sahi, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Dalk, 33 jaar, 6e ronde, 1e kindje Loenie, 27 jaar, ronde 7 na BBZ, 1e kindje Dege, 23 jaar, ronde 5 (2e ronde met clomid), 1e kindje * Meisje1234, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje Kat80, 30 jaar, ronde 1 (na MK), 1e kindje Rianne2985, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje 05 april (5): Esmeralda, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje Doornstruikje, 40 jaar, ronde 6 (4e na 2x mk), 3e kindje Appelboompje, 31 jaar, ronde 18, 1e kindje Chanan, 32 jaar, ronde 2, 2e kindje Noa86, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje 06 april (5): Krullie88, 26 jaar, ronde 2, 2e kindje Dametje, ?? jaar, ?e ronde, 3e kindje Rica, ?? jaar, ronde 1, 3e kindje Daisykesie, 28 jaar, ronde 4, 3e kindje Repeltje, 20 jaar, ronde 6, 1e kindje 07 april (3): Troeteloetje, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje Suzeq, 29 jaar, 1e ronde, 4e kindje Biianccc, 23 jaar, 1e ronde, 1e kindje 08 april (6): Bo10, ?? jaar, 1e ronde (na miskraam 22wk), 1e kindje? Wishtobe, 27 jaar, 1e ronde (na bbz), 1e kindje * Essie87, 27 jaar, 8e ronde, 1e kindje Julia1979, 35 jaar, ronde 2 (na MA 14wk), 4e kindje * Mayo89, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje Amertje, 29 jaar, 1e ronde, 1e kindje Datumloos (3): Fidel2012, ronde 10, 30 jaar, 2e kindje * blijevrouw21, 24 jaar, ronde 4, 2e kindje 2moekes, ? jaar, 1e ronde na miskraam Totaal: (60) ♡ Zwanger (5), ♡ Ongesteld (1), MMM (7) *, Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN, GEBRUIK QUOTE (en haal dan na je aanvullingen de quotes weg). Kellyy ik zou graag nog je leeftijd willen weten en hoeveelste kindje. Je mag de lijst uiteraard ook zelf aanpassen!
Ik heb t idee dat ik iemand vergeten ben op de lijst, al dan niet met tuurtest of positieve test of gewoon erop zetten, kunnen jullie allemaal ff checken of het klopt, zo niet zelf even aanpassen of doorgeven ! Enne sorry als ik het dus niet heb aangepast/toegevoegd !
Pfff, voor diegene die ook een lagere temp hadden na de klok verzetten is hij bij jullie alweer bij getrokken? Hier geen rood, wel kwaaltjes FF heeft mijn eisprong weer terug gezet op maandag?! En een lage temp. Wel gisteren en zaterdag echt een tuurtestje gehad die ik als negatief beschouw. Heb overigens totaal niet het idee dat ik ongie moet worden.
Hier ook nog een flinke temperatuur daling er achteraan Ook nog niet het idee dat ik ongi ga worden, maar heb er een hard hoofd in eerlijk gezegd... Als ik van het weekend nog niet ongi ben dan nog maar een keer testen, maar ik denk dat ik helaas deze ronde ga passeren
Ik zit ook al 2 dagen op een temp van 36.4, dat is lager dan de voorgaande 2 weken. Al mag ik de meting van net niet helemaal mee rekenen denk ik... Lag om 1 uur op bed en sinds 3 uur ben ik echt klaar wakker Wat een drama zeg, wordt gestoord van die wind, moest er om 5 uur uit om mijn konijnen te 'redden' (hok open gewaaid, vaag voorgevoel dat er iets niet klopte), toen moest ik weer piesen, had ik honger, ging de wekker van mijn vriend (vergeten uit de zetten) en er klappert iets in de tuin maar ik weet niet wat. Om gek van te worden, dit heb ik echt nooit, ook niet met een storm... Slaap altijd goed en overal doorheen haha. Volgens mij zit er een ei dwars Nu maar ff het nieuws kijken en zo weer een poging wagen, ik heb natuurlijk geen vakantie om om 7 uur al beneden te zitten
Ik lees net je verhaal! Ik zit 2 dagen voor nod en ben al sinds 05:52 klaar wakker kan niet meer slapen. Slaap al paar dagen onrustig en droom heel veel. Nou doe ik dat normaal ook wel maar dat ik zo licht slaap is nieuw voor mij! Heb vandaag minn vrije dag dus wilde lekker uitslapen!!
Spannend! Het kan een symptoom zijn, wanneer ga je testen? Ik loop helaas uit de pas met de rest hier, ik heb eergisteren pas een posi ovulatietest gehad, dus bij mij is het niet kunnen slapen helaas geen eventueel symptoom. Ja, van een mega ei haha
Hier ook al ondertussen dag 6 van de nare levendige dromen. Opgestaan en meteen weer die vervelende ongikrampen gelijk ook verbandje ingelegd. Het gekke is dat ik meestal als ik deze krampen heb sowieso bruine afscheiding heb en nu niks...Stond in de spiegel te kijken vanmorgen en kwam er een giga-ader door men borst en tepelhof 2e keer dat ik hem spot maar kan er nu geen pijl meer op trekken of dit ook was in de ronde dat ik zwanger was. Vanmorgen ook mijn nijntje mogen verzorgen, arme stakker had diarree gehad vannacht, en dat een dagje voor zijn 6e verjaardag. Samen sterk dames!!
Goeiemorgen allemaal, wat een wind he! Ik heb er belabberd van geslapen, maar ik slaap we vaker heel slecht, nu alweer een week. Voo mij is dat geen symptoom hoor overigens, zoek er niks achter. Heb wel ongikrampen, ben nu 12dpo. Maar vorige maand had ik dus totaal geen krampen, dus ik ga nog even nergens van uit. Moet me wel enorm inhouden om nog niet te testen, vanmiddag even kv 2v5 halen en morgenochtend testen denk ik. Heb ook nog steeds t gevoel dat mn boobs anders zijn, maar ook hiervan ben ik niet zeker of het een symptoom is. Ik had gehoopt het dat het na een eerdere zwangerschap wel duidelijk was voor me, maar helaas
100 paginas bij elkaar gekletst dames! Gezellig hihi. Hier 6dpo en geen kwaaltjes dus daar is nog niets van te maken. Ben benieuwd naar alle tests vandaag! Ik tel zelf de dagen af naar vrijdag. Dan ben ik 9 of 10 dpo en wil ik een gokje wagen.
Oke ja dan loop je idd later! Ik heb 19 maart mijn lh piek gehad. De afgelopen maanden al bij gehouden en werd meestal 11 dagen na lh piek ongesteld. Maar hou wel 14 dagen aan.. Dus ik denk donderdag maar ik ben zaterdag jarig en vrij dus kan ook wel dat ik tot dan wacht. Ik kijk wel😉 net vanochtend getempt was 37,2 dus benieuwd. Jij ook succes met wachten!!