@Dale..mooi rijtje meid! Nog ff wachten op die knaller @Majaaa.. doe je de CB wel met ochtendurine? Zou ik doen voor je nod.
Julia, een knaller is leuk ja, maar als ik die donderdag niet heb, ga ik er niet voor door testen of zo. Zolang de testjes mooi oplopen tot die tijd ben ik tevreden Hoewel, er komt straks nog een stapel nieuwe testen binnen die ik besteld heb toen ik nog geen mooie streep had, dus wie weet kan ik de verleiding niet weerstaan om toch af en toe te gluren
Boeien we zitten een beetje in hetzelfde schuitje lijkt het. Onzeker allemaal he. Dat gaat de goede kant op Dale cooper. Super! Spannend alle dames die bijna kunnen testen. Ik ga voor roze!! Hier gaat het iets minder! Testen lopen niet op en dat was de vorige keer ook niet goed!! Ik wacht het maar weet af, pffffff Vanaf links 12 13 en 14 dpo
Klopt hoor maar net bij het plassen een drupje lichtbruine afscheiding en dat komt mij te bekend voor! Ik ga ervan uit dat het toch niet goed afloopt. blegh!!!!
He bah. Stomme onzekere gedoe! Ik wou dat je van tevoren gewoon al weet dat alles goed zal gaan! Word een hectisch jaartje zo!
Ik had net roze afscheiding in mn onderbroek en tijdens het afvegen. Denk dat dat ook geen positieve gevolgen heeft, naast mijn enorme temperatuursdaling... Volgende ronde maar weer ( in juni zie ik vl pas weer aangezien hij in Frankrijk woont en ik daar dan naartoe ga)
Hey Dale.. misschien komt t door mijn voorgeschiedenis..maar ik zou persoonlijk altijd die knaller willen zien..hoe dan ook. Ik heb twee keer een biochemische zwangerschap gehad (wel een bevruchting..geen volledige innesteling) Beide keren rond nod een licht streepje. Toch ging het mis daarna. Met alle 'goede' zwangerschappen had ik altijd vroeg of laat die knaller. Vandaar. Ik vind het soms lastig mijn eigen ervaring niet op anderen te projecteren. Een van mijn vriendinnen kocht met 8 weken zwangerschap al een 7-zitter omdat het ook hun vierde was. Ik ben blij dat wij nuchterder waren toen ik weer zwanger was..anders werd ik nu dagelijks door dat bakbeest herinnerd aan de MA van 14wk. Mijn punt is..sorrie..als jij er lekker vanuit wilt gaan dat alles ok is dan moet je dat doen. En dat meen ik oprecht. En ik hoop voor je dat het ook zo is!
Hier net zo Julia, Nog nooit een knaller gehad maar dus ook nog nooit een goede zwangerschap. Ik wacht het maar weer af... Stom lijf!!!
Ik heb bij mijn eerste zwangerschap van mijn nod tot 5 mnd bijna elke dag lichtbruine afscheiding gehad. Soms ook helderrood. Dus het hoeft niet perse slecht nieuws te zijn... Ik duim voor je. Vind je testen er ook veelbelovend uitzien hoor!
Lief van je! Ik hoop het met heel mijn hart!!! Zo verdomde onzeker wordt ik ervan, ik laat het nu maar los en zie het wel. Kan het helaas niet beïnvloeden...
Cdvg ik hoop het oooook voor jou !!! Shit heel verhaal getypt is nu weg grrr Ik denk nu missch heb ik wel te vroeg getest. Ik test vrijdag weer. Pfff rollercoaster!
Ik duim voor jullie meiden! En speciaal voor de dames met de oplopende testen! Dat ze maar mooi mogen blijven oplopen en dat de kindjes tot minimaal 37 weken blijven zitten!
ik heb ook bij mijn vorige zwangerschap in het begin bloedingen gehad. Ik hoop dat de testen toch nog gaan oplopen. Sterkte!
Spannend is het hier weer! Hier ineens een flinke zeurende pijn in mn onderrug en buik. En nog steeds wat slijmverlies....ik duim dat het geen ongesteldheid is. Ik moet nog 5 dagen geduld hebben om te testen!!
Julia, wat een vreselijke ervaringen hebben sommigen hier zeg! Dat wens je niemand toe. Ik snap je voorzichtigheid hoor! Wij zijn nog maar sinds januari bezig, dus ik sta er vrij onbezorgd en misschien ook wel naïef in. Maar stel dat toch blijkt dat mijn weg naar een mooi kindje niet zo makkelijk blijkt te zijn, dan heb ik in ieder geval deze tijd soort van onbezorgd kunnen genieten! En ik hoop dat jij dat ook heel binnenkort mag doen
No ik kon me niet meer inhouden, 12dpo, maar omo wit hoeft nog niet alles te zeggen, maar dan kan ik t weer even loslaten tm donderdag... Had donderdagavond 19-3 een knallende ovu test en heb een griepje gehad, voel me nog raar, dus t kan voor mijn idee nog alle kanten op. Maar ik wacht eerst donderdag even de rode duivels af...