helemaal gelijk meis!! ik heb bij mijn zwangerschap ook 100% genoten en ben daar erg blij om! ook al is ze op het laatst gestorven ze heeft een blije mama gehad en dat is ook belangrijk! ik probeerde altijd te genieten zolang het goed gaat. als het fout gaat kun je dán altijd nog verdrietig worden. soms makkelijker gezegd dan gedaan hoor en denk ook niet meer dat het bij mij werkt maar het werkte heel lang wél zo voor mij en heb daarom wel één héle fijne tijd gehad met mijn meisje in mijn buik! Dais: oef spannend meis! ik ook wel last van onderrug maar meer als ik uit bed kom. kan ook vermoeidheid zijn bij mij. lastig is dat álle zwangerschapskwaaltjes óók pms kwaaltjes zijn hang in there!
Gefeliciteerd dames op roze! Spannend voor de meiden die nog moeten testen! Mag ik er ook bij? 24 jaar - na 2 MA weer eerste ronde - 5 april NOD
ik zou vandaag ongi moeten worden ! Maar nog geen bloed te zien ! Wel vreselijke krampen en zere rug ! Ovulatietest was 2 dagen eerder positief als normaal !! Dan val ik eigenlijk stiekem buiten de lijst hihi 😜 X x
Spannend hoor Sahi en Trutje, hopelijk blijft de menstruatie weg. Hier doe ik inmiddels mijn best om het los gelaten, ik kan er toch niets aan doen mocht het niet goed gaan en het beïnvloed mijn werk en dus ook mijn inkomen (eigen bedrijf) en dat is niet de bedoeling. Ik heb geen verwachtingen en ik zie wel wat de uitkomst is. Er kan toch niets aan gedaan worden. De uitkomst staat vast alleen wij weten deze nog niet...
Gefeliciteerd voor iedereen die op roze staat! Knap cdvg, wij zijn nog maar in ronde twee maar merk dat ik er veel mee bezig ben... Toch duim ik voor je dat je binnenkort mooie strepen ziet! Hier nog wat kwaaltjes en geen bloed, nog 2 dagen voor nod, spannend! (Ik wilde nergens meer op hopen, maar met de kwaaltjes is dat lastig. Zijn andere dan die ik krijg als ik ongesteld zou worden).
Wat heftig wat veel hebben meegemaakt, ik ga nu wel 100 maal naar toilet, niet omdat ik bloed wil zien mr als ze dan toch komen wil ik er liefqt zo snel mogelijk vanaf zijn!
Heeft iemand ook last van warm lijf en koude rillingen? Ik loop elke keer te zweten maar heb wel koude rillingen. Of zou ik een griepje onder de leden hebben!! Wie nog meer?
Hier nog steeds geen bloed, of andere tekenen van een naderende ongie. Wel nog steeds misselijk, ruik van alles, pijnlijke boobies, etc.
Lace ik ben nog niet zolang bezig maar heb inmiddels wel twee miskramen gehad en daardoor gaat het plots mijn leven ineens meer beheersen, het lijkt (klinkt wellicht gek) of de wens ineens groter is geworden. Maar nu gewoon proberen de verwachting laag te houden en zolang er geen bloed is, is er nog geen probleem Haha erg he al die kwaaltjes, helaas lijken ze ook veel op die van een menstruatie, verraderlijk hoor. Ik duim voor jullie allemaal.
Hier heel vaag... Gisteren rommelende darmen en misselijk. Op dag 14 heb ik een positieve ovulatie test gehad. Zie foto. Nu had ik vandaag last van veel doorschijnend slijm.. sorry voor de details. Nog een ovulatie test gedaan en knalde er vanaf. Nu op dag 22.
Aangezien dat je nog niet zolang gestopt met de pil en de eerste ronde bij jou ook erg lang was. Komt deze knaltest misschien meer overeen met jou cyclus, die uiteraard nog op gang moet komen na het stoppen met de pil. Zou ik denken tenminste....maar weet ook niet...ben geen kenner uiteraard!
Neen, ik ben bang voor de teleurstelling.. af en toe steken in mijn borsten en in mn buik zowat, had ook een hele droge mond weet niet of dit een symtoom is haha! Verstrooid mr durf bij niks zeggen of dit eventueel door zwangerschap zou komen.. jij?
Nee heb ook nog niet gestest idd ik ben ook bang voor teleurstelling. Enige waar ik nu heel veel last van heb dat ik een blos heb ik gloei echt helemaal maar heb constant koude rillingen.. En mijn borsten tepels zijn groter.. Afwachten maar.... Succes !!
@mayo: een ovulatietest reageert ook op zwangerschap....en aangezien het al een volle week verder is. Zou dat het misschien kunnen zijn??? Ik wil geen valse hoop geven hoor, maar 2 knaltesten in 1 cyclus is wel vreemd idd.
Die testen vind ik maar gek inderdaad... Een 2e eisprong zou raar zijn... Ik ben vanmiddag gaan testen omdat ik opvliegers heb, flauw voelen, kapot zweten, duizelig... Ik snap er niks meer van hoor... Kan me ook niet voorstellen dat een omowitte teste over 2 dagen positief is, als ik er nuchter naar kijk, maar goed...