NODlijst 1 t/m 8 april 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door lotsoflove, 28 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    dankjulliewel allemaal, kunnen het niet bevatten en ondanks dat ik alle kwaaltjes opzij school kan ik er niet meer omheen, hij is nog mooier opgedroogd.

ik heb een lf van 10dagen en zit vandaag op dat 32. eigenlijk mijn NOD. maar zaterdag 14dagen na de positieve test en dan hoop ik op een mooie opgelopen test of misschien een knaller.

2. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    20150401_132933.jpg

3. Meisje1234

Meisje1234 Actief lid

20 feb 2015
    337
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zie idd ook iets mooi roze ;) :) spannend hoor!

Hopen dat er nog meer zullen volgen ja!

4. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Waauw mooi hoor gefeliciteerd!

Ook suzanneke, ik zie hem hoor, super leuk!!!

Haha ons rijtje lijkt inderdaad wel wat op elkaar al heb ik het idee dat die van jou iets donkerder is ;)

Je test van vanmiddag was heel mooi bodien, ik test volgens mij in de middag ook donkerder. Gaat vast helemaal goed komen... Tis lastig he deze niet knallende testen ;)

5. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Voor 10dpo vind ik dat een hele mooie streep! Ik denk dat ik ook tot 10dpo (zaterdag) wacht ipv vrijdag.

6. mayo89

mayo89 Actief lid

4 feb 2015
    139
    36
    28
    Hier vandaag weer een knal positieve ovulatie test. Denk echt dat het toch de eisprong is. :( nog langer wachten. Dames met een positieve zw test gefeliciteerd !!! Voor de dames met een wit testje.... hoop dat het streepje snel komt. :)

7. Lace

Lace Bekend lid

23 mrt 2015
    684
    3
    18
    NULL
    NULL
    Vanmiddag de kv testen opgehaald. In de stad erg misselijk, wat poosje heeft aangehouden. Net zag ik een heel klein beetje bruin door de afscheiding, maar echt minimaal. Ik word dus constant tussen het een en het ander geslingerd.

Net op kraambezoek geweest, ik merk dat ik me dan inhoud om 'iets te voelen', om teleurstelling verder te voorkomen. Stom hè..!

Morgen dag des oordeels...;)

8. Isele

Isele Lid

13 feb 2015
    18
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ik hier toch ook, voorzichtig gezegd, een positieve test in handen heb! Hij is heel licht dus durf er nog niet helemaal op te vertrouwen...

Wilde gelijk naar de winkel rennen voor een cb test maar m'n plas is nu toch ff op:D. Misschien straks nog even en anders morgen gelijk!

Heb geen foto van de test, maar zal verslag uitbrengen van de test morgen..

9. Kellyy

Kellyy Actief lid

27 apr 2013
    280
    104
    43
    NULL
    NULL
    Cdvg gefeliciteerd! Fijn dat ze oplopen! :D

Blijemevrouw: ik vind hem duidelijk zat, gefeliciteerd! Hopen op oplopende, komt vast goed.

Sahi, nee morgen is mijn nod maar dat is er van uitgaamde dat mijn cyclus 28 dagen is. Vorige maand gestopt met de pil dus zou wel heel apart zijn zo snel. Hoop dat het geen ontpillen is ofzo. Ben al vaker gestopt met pil, nooit veel verandering gezien In cyclus. Het raarste vind ik de buikpijn van dag 4 en 5 voor nod. code rood moest en zou komen dacht ik. de afgelopen dagen was ik zowat droog. Vandaag juist witte afscheiding en zeurderig gevoel. Het allervreemdste vind ik nog dat ik mezelf er op betrap dat ik onbewust al doe of ik zwanger ben. me vriend ook trouwens maar die is bang voor teleurstelling. Ik wacht me sensitesten af, die komen morgen en dan vrijdag of zaterdag nog een x testen. Geloof het haast niet omdat de kans te groot is dat mijn cyclus langer is. Word een beetje gek van mezelf zoals jullie lezen xD

10. Kellyy

Kellyy Actief lid

27 apr 2013
    280
    104
    43
    NULL
    NULL
    Isele: ow wat spannend! Heb het gemist denk ik, op hoeveel dpo zit je?

Voorzichtig gefeliciteerd dan maar!

Ik heb trouwens ook ineens uit het niets keelpijn en hoofdpijn. hoort er denk ik niet bij!

11. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.614
    165
    63
    Gefeliciteerd ik zie ze op alle testen! Gefeliciteerd!

12. Isele

Isele Lid

13 feb 2015
    18
    0
    1
    NULL
    NULL
    @ Kelly. Vandaag is mijn nod/14dpo..

13. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

En weer een zwangere erbij, gefeliciteerd!!

*nog 4 dagen geduld, nog 4 dagen geduld, nog 4 dagen geduld...*

14. Oummi

Oummi Lid

20 mrt 2015
    60
    0
    0
    Prodiciaaaaat super super hier nog steeds geen ongesteldheid ben nu aan het nadenken of ik mss morgen ongesteld moest worden? Zou ik het volhouden tot vrijdag om te testen indien geen bloed tevoorschijn komt? ZOOOOO SPANNEND!!!

15. Meisje1234

Meisje1234 Actief lid

20 feb 2015
    337
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend hoor! Kun je nog wachten tot morgen?! ;) duim met je mee!

16. Isele

Isele Lid

13 feb 2015
    18
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ik moet nu in elk geval wachten tot morgenmiddag. Hoop dat de cb test dan duidelijkheid verschaft....en anders ook weer geduld. Iig nog niet ongesteld, dat is een ding wat zeker is:)

17. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Ik kom mee het bankje nog even verwarmen. heb toch al kunnen weerstaan aan de drang om vanavond een testje te doen. heb me vandaag weer niet lekker in men vel gevoeld, heel geprikkeld, geobstipeerd, van tijd tot tijd krampen en iets zegt mij gewoon dat die krampen er niet horen te zijn... Tik, tak, tik, tak

Nieuwe zwangeren gefeliciteerd!!
    Rode meiden :(:( Vol goede moed naar de volgende ronde!

18. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Mayo, hoe lang heb je al een positieve ov test? Isele wat spannend. Ik ben benieuwd naar je test van morgen!!!

Haha daisy, vroeg op bed zodat er weer een dag om is :D

Hoop dat je menstruatie uitblijft lace!!

Ik duim voor jullie...

19. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.614
    165
    63
    Volgensmij kan de lijst weer behoorlijk aangepast worden. Ik kan het alleen niet op mijn telefoon ;)

20. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Oh wat een geklets!

Zwangeren gefeliciteerd !!
    Rood? Balen zeg

Hier zondag dus flinke steken al dagen meer moe
    Temp blijft 37,4 en vorige cyclus zakte die 2 dagen voor nod en das nu niet... Wel soms ongikrampen, maar dat had ik elke 4 wkn in me zwangersvhaps 2 jaar terug... Dus kan alles betekenen....

Ff wachten nog, als temp morgen en vrijdag nog gelijk is test ik vrijdag

Deel Deze Pagina