Ik kom ook bij deze lijst! Het is al erg druk hier! Dale Cooper, 30 jaar, eerste kindje, derde ronde, nod 2 april. Succes allemaal!
♥ NOD lijst 1 t/m 8 april 2015 ♥ 01 april (5): Damen, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje Ik87, 27 jaar, ronde 26, 1e kindje * Maev, 31 jaar, ronde 13 (2e ronde na mk), 2e kindje Nine85, 29 jaar, ronde 1 (na mk), 1e kindje Sana88, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje 02 april (7): Lotsoflove, 33 jaar, ronde 8, 2e kindje, Trutje89, 22 jaar, ronde 7, 1e kindje Luminis, 22 jaar, ronde 3, 1e kindje SunshineM, 20 jaar, ronde 3, 1e kindje Logan, 23 jaar, ronde 32 (11 na laatste mk), 1e kindje Suzanneke, 23 jaar, ronde 3 (na bbz), 2e kindje Dale Cooper, 30 jaar, derde ronde, 1e kindje 03 april (6): Julia1979, 35 jaar, ronde 2 (na MA 14wk), 4e kindje * Mirte85, 29 jaar, ronde 11, 1e kindje Isele, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje Daisykesie, 28 jaar, ronde 4, 3e kindje Flowerr, 23 jaar, ronde 15, 1e kindje * Annekeruiter85, 29 jaar, ronde 4 (na mk), 2e kindje 04 april (6): Bodien, 27 jaar, ronde 4, 2e kindje * Chanan, 32 jaar, ronde 2, 2e kindje CSI, 25 jaar, ronde 3, 2e kindje Huclau, 32 jaar, ronde 5, 2e kindje Clarajilla, 23 jaar, ronde 5, 1e kindje Sahi, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje 05 april (4): Esmeralda, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje Doornstruikje, 40 jaar, ronde 6 (4e na 2x mk), 3e kindje Kat80, 30 jaar, ronde 1 (na MK), 1e kindje Appelboompje, 31 jaar, ronde 18, 1e kindje 06 april (1): Krullie88, 26 jaar, ronde 2, 2e kindje 07 april (1): Troeteloetje, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje 08 april (1): 2013Mama, 25 jaar, ronde 2, 2e kindje Datumloos (3): Fidel2012, ronde 10, 30 jaar, 2e kindje * Molensteen, 31 jaar, ronde 4, 2e kindje Dege, 23 jaar, ronde 5 (2e ronde met clomid), 1e kindje * Meisje1234, 27 jaar, ronde 3 Totaal: (34) ♡ Zwanger (0), ♡ Ongesteld (0), MMM (6) *, Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN, GEBRUIK QUOTE (en haal dan na je aanvullingen de quotes weg).
Nine85, het gemiddelde is 14 dagen maar er zijn natuurlijk ook uitschieters naar beneden of omhoog. Maar ik zou inderdaad uitgaan van 14 dagen. Welkom Dale Cooper
Suzanneke wat leuk dat je op mijn pagina wilde kijken. Ik had nog niet gemerkt dat de link het niet deed. Ik moet even zoeken hoe ik het werkend ga maken ik maak allemaal haakwerkjes, haaiensloffen, vesten, omslagdoeken, dat soort dingen. Ik heb in ieder geval een facebook-pagina dat Bolletje van Katoen heet. Julia wat verdrietig zeg, steeds zo'n mislukt einnesteling. Zijn je andere kindjes zonder hulp van clomid verwekt? Want dan lijkt het me misschien nog frustrerender. Nine verdrietig he, zo'n MA, heb ik voor mijn dochter ook gehad. Vooral als je verder nog niet thuis bent in zwangerschapslans, is het helemaal een shock, vind ik in ieder geval. Ik mag ongeveer een weekje wachten nog op mijn ei. Planningstechnisch zou het makkelijk zijn als mn ei zaterdag komt, maar j lijf doet wat het wil he we gaan het zien
Suzanneke de link zou nu moeten werken, bij mij doet 'ie het in ieder geval en anders snap ik er niks van, hihi
Eigenlijk is het dus volgens de gyn geen mislukte innesteling.. Want ze zegt dat het baarmoederslijmvlies prima is.. tis puur dat mijn lichaam het toestaat eitjes te bevruchten die bijv niet helemaal goed zijn. Mijn twee oudste kindjes zijn met Clomid verwekt, de derde spontaan (in een eerste onderzoeksmaand zonder clomid maar met echos), en de laatste waarvan ik dus met 14weken te horen kreeg dat het hartje was gestopt was ook spontaan (wel ook met timingsechos, de eerste maand) Echter na die miskraam was mijn cyclus weer helemaal mis en veel te weinig progesteron. Mijn gyn vond het daarom verstandig niet van het toeval uit te gaan en gewoon lekker weer met Clomid te proberen. De 'missers' die er tussen zitten die zijn wel frusterend inderdaad, maar aan de andere kant was dat pas weer ronde 1.. dus t beloofd wat Ik heb en hou gewoon goede moed.
Spannend zeg. Idd goede hoop houden. Hier nu ronde 3 clomid 100 de vorige xren 50mg maar die sloeg niet aan. Ik krijg geen follikelmeting. Ze gaan hier uit van cyclus van max 35 dagen. Hier vanaf nu gewoon om de dag klussen. Ovu testen werken niet bij mij
wordt al gezellig druk hiero! net gebeld door de ha, bloeduitslag van antistoffen chlamydia is goed, geen antistoffen gevonden dus ik loop gelukkig niet al jaren met een sluimerende soa rond. *opluchting* post inmiddels gehad van het fertiliteitscentrum, vragenlijsten liggen hier ook al ingevuld klaar. Volgende week donderdag de afspraak, ben benieuwd wat ze van plan zijn
Hier beginnen ze altijd weer met 50mg..zelfs al kwam je de vorige keer met 100mg. Dat vind ik prima. Ik had de eerste ronde met 50mg al twee eitjes dus het gaat Maar als je geen ovulatietestjes kunt gebruiken..waarom krijg je dan geen follikelmetingen? Of vind je dat wel prima? Wel de eerste keer gehaf zodat je het ongeveer weet? Ik zit zelf altijdcrond dag 19/20.
Hallo dames mag ik ook op de lijst. mijn nod is denk ik 8 april cyclus is nog onregelmatig. ben begin december bevallen van zoontje van 22 weken. Dit is de eerste ronde
Ik zie nu net in mijn app, die mijn cyclus bijhoud dat mijn nod op 30 april zou zijn... en ik dus maandag mijn eisprong heb. hij berekend een gemiddelde van de vorige 2 cyclussen. zit altijd op 29 en vorige ineens op 26..... ik ben benieuwd! maar blijf lekker in deze NOD lijst als dat voor jullie oke is Nu om de dag vrijen, dan zou ik theoretisch gezien mn eisprong niet kunnen missen toch?
net 2e dag van ovulatietestje deze ronde en een knaller had ik hem gewoon bijna gemist, vorige keren was mn knaller op dag 18 ongeveer, zit vandaag op dag 13. Even mijn temp in de gaten houden, maar ik denk dat ik naar de eerdere lijst mag
En ik mag ook weer op de lijst! Dalk, 33 jaar, 6e ronde, NOD 4 april Ik hoop zo dat het deze ronde raak mag zijn, mijn NOD valt exact op mijn moeders verjaardag! Zou zo leuk zijn om dan positief te testen! We gaan er in ieder geval weer voor en dan is het toch weer afwachten wat moeder natuur ermee gaat doen! Lekkere drukke lijst deze ronde!
Ze doen pas fm bij 150 mg bij mijn ziekenhuis. Ik moet binnen een bepaalde periode om de dag klussen. Daar komt het op neer.