@Bodien en Lace..was een huismerk test vd plus. Begon toch een beetje te twijfelen en heb een cb gehaald. Er staat: zwanger
Wat fijn Sill!!! Van harte gefeliciteerd en een goede zwangerschap toegewenst! @Bodien: dankjewel! Hoe gaat het met jou, nog steeds positief? @wishtobe: snap het hoor! Ik hoop dat jullie heel snel zwanger mogen zijn!
Gefeliciteerd Sill! Een hele goede zwangerschap toegewenst. Ik heb met mijn zwangerschap toen precies het zelfde gedaan, eerst te weinig urine en toen nog een beetje erbij en dat gaf ook gewoon aan zwanger. Hier nog geen ongesteldheid, maandag naar de huisarts geweest en ze heeft toen een testje gedaan, zat toen pas op dag 28 dus was negatief. Ze maakt zich verder geen zorgen om de tussentijdse lichte bloeding, kan eisprong zijn geweest, of innesteling of gewoon hormonale veranderingen. Ik moet binnenkort weer testen als er niks roods is maar durf niet zo goed meer.. Ben wel echt heel erg misselijk de hele tijd. Ik ben dus of toch nog zwanger, of mijn cyclus/lichaam is niet meer hetzelfde als voorheen..:x
Gefeliciteerd sill echt super!! Lance ik begrijp volkomen wat je bedoeld. Ik lijk op jou of jij op mij Hier net zo waardeloos gevoel.. Wishtobe wat een lange weg leggen jullie al af!! Ik hoop dat het dan ook snel weer raak. Jullie wachten al TE lang!!! Sana wat vervelend die onduidelijkheid zeg. Hopelijk heb je snel een resultaat welke deze ook moge zijn. Al is zwanger natuurlijk een voorkeur hier steeds geen duidelijk oplopende testen. Wel een verschil in 10 dpo en16dpo maar het gaat niet hard genoeg. De vorige twee keer liep dit helaas ook niet goed af bij ons dus zie er het positieve niet meer van in. Heb de dokter gevraagd om een bloedtest maar deze is niet zo meewerkend dus ben benieuwd. Word vanmiddag terug gebeld. Voor nu ga ik maar uit van het slechtste dan kan ik ook niet meer teleurgesteld worden. Ik hoopte op drie keer scheepsrecht maar dit lijkt nu de verkeerde uitwerking te hebben.
Wauw nog 1 erbij! Gefeliciteerd! Cdvg ik snap dat je het positieve er niet meer van in ziet maar probewr toch ook niet te negatief te denken. Wie weet is het wel zo. Maar Snap het ook wel want dan valt het niet zo tegen!
Zo! Een explosie van berichten! Een hoop goede berichten gelukkig, gefeliciteerd! Maar voor de dames op rood, wat ontzettend jammer. Vandaag is mijn nod en ik heb vanmorgen de laatste test gedaan. Hij is heel mooi geworden vind ik! Straks de vk bellen. Maar vanmorgen op m'n werk zag ik in de verste verte wat bruin in mijn afscheiding en toen ik thuiskwam was het helemaal lichtbruine afscheiding. Bah! Ik had gehoopt dat ik na vorige week gewoon de rest van het jaar bloedloos door het leven kan gaan! Ik hoop dat het niks betekent. Dat wordt weer 100 keer per uur naar de wc, ik was juist een beetje van die tic af... Ik ben nu ineens weer helemaal bezorgd! Maar goed, bij deze de laatste test!
Dale, ze lopen erg goed op. Wellicht dat je wat bloedvaaatje heb die gesprongen zijn? En evt oud bloed kan altijd wel beetje....
Het wat naar zeg... Duim voor je meid.... Kun je njet een bloedtesten via Vk aanvragen? Of evt onderzoek omdat dit je nu al vaker is gebeurd?
Ziet er goed uit Dale cooper!! Gefeliciteerd!! Ik ben normaal een vrij nuchter persoon en kan heel veel Aan, ook emotioneel. Maar het lukt niet meer, zit er gewoon doorheen. Ik doe mijn uiterste best maar het gaat gewoon niet.. Sorry hoor!!!
Die zien er mooi uit Dale Cooper!! Mooie testen! Die van jou ook Bodien! @Cdvg: soms is het ook lastig om altijd positief te blijven! Het lijkt me inderdaad verstandig om contact te leggen met de huisarts. Ik hoop dat hij wil meewerken en dat je daar vanmiddag terecht kunt! Ik zal in ieder geval voor je duimen (én voor een meewerkende huisarts én voor een steeds meer oplopende positieve test)!! Ik steek nu mijn energie gewoon in goede gedachten voor jullie allemaal ! Ik praat hier nog maar net mee, maar merk dat ik ook erg benieuwd ben hoe het met de rest van jullie gaat én hoop op het allerbeste!
Stomme huisarts werkt niet mee dus. Hij vindt dat een hcg meting niets zegt en het kan na een goede meting altijd nog misgaan. Heb ik dus niets aan. Ik wacht het dus gewoon maar weer af. Het voelt niet goed in ieder geval!! Hoe gaat het hier? Alweer getest iemand? Gaan er meer de lijst roze kleuren??? Spannen hoor
Hoi ik ben nieuw, wij klussen nu net iets langer als een jaar (denk ronde 14) en mijn NOD vermoed ik op 4 april Ik ben 32 en we gaan voor onze 1e (en ik vermoed een mogelijke innesteling te hebben gevoeld 30-3 9dpo) O
Ja, ik heb getest! Onder mijn testje nog van gisteren. In het echt was het wel wat beter te zien. Maar die clear blue test liegt niet!!! Blij!!!
♥ NOD lijst 1 t/m 8 april 2015 ♥ 01 april (12): Damen, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje Maev, 31 jaar, ronde 13 (2e ronde na mk), 2e kindje Nine85, 29 jaar, ronde 1 (na mk), 1e kindje Sana88, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje Disneymama, 26 jaar, ronde 1 (na mk), 2e kindje mamavand, 28 jaar, ronde 7, 3e kindje Kolibri, 39 jaar, ronde 1, 3e kindje Anoniempje25, 28 jaar, 1e ronde gonal f & pregnyl, 2e kindje Cdvg, 28 jaar, ronde 2 (na 2e mk), 1e kindje Oummi, 24 jaar, ronde 5, 1e kindje Meisje26, 34 jaar, 1e ronde, 3e kindje 02 april (10): Lotsoflove, 33 jaar, ronde 8, 2e kindje Trutje89, 22 jaar, ronde 7, 1e kindje SunshineM, 20 jaar, ronde 3, 1e kindje Suzanneke, 23 jaar, ronde 3 (na bbz), 2e kindje Dale Cooper, 30 jaar, derde ronde, 1e kindje Laurazoey, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje Scarlett1985, ?, ronde 8, 1e kindje Lace, ?? jaar, ronde ??, 1e kindje Dide, 25 jaar, ronde 5, 1e kindje Kellyy, 25 Jaar, ronde 1, 1e kindje 03 april (6): Isele, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje Flowerr, 23 jaar, ronde 15, 1e kindje * Annekeruiter85, 29 jaar, ronde 4 (na mk), 2e kindje Molensteen, 31 jaar, ronde 4, 2e kindje Conejita, 36 jaar, ronde 2 (na mk), 2e kindje Maja, 27 jaar, ronde ?? (3e iui), ?? kindje Ik87, 27 jaar, ronde 26, 1e kindje * 04 april (11): Bodien, 27 jaar, ronde 4, 2e kindje * CSI, 25 jaar, ronde 3, 2e kindje Huclau, 32 jaar, ronde 5, 2e kindje Clarajilla, 23 jaar, ronde 5, 1e kindje Sahi, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Dalk, 33 jaar, 6e ronde, 1e kindje Loenie, 27 jaar, ronde 7 na BBZ, 1e kindje Dege, 23 jaar, ronde 5 (2e ronde met clomid), 1e kindje * Meisje1234, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje Kat80, 30 jaar, ronde 1 (na MK), 1e kindje Rianne2985, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje Wandaad, ?? Jaar, ?? ronde, ?? Kindje 05 april (6): Esmeralda, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje Doornstruikje, 40 jaar, ronde 6 (4e na 2x mk), 3e kindje Appelboompje, 31 jaar, ronde 18, 1e kindje Chanan, 32 jaar, ronde 2, 2e kindje Noa86, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje Kyra77, 37 jaar, 3e ronde 2e kindje 06 april (5): Krullie88, 26 jaar, ronde 2, 2e kindje Dametje, ?? jaar, ?e ronde, 3e kindje Rica, ?? jaar, ronde 1, 3e kindje Daisykesie, 28 jaar, ronde 4, 3e kindje Repeltje, 20 jaar, ronde 6, 1e kindje 07 april (4): Troeteloetje, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje Suzeq, 29 jaar, 1e ronde, 4e kindje Biianccc, 23 jaar, 1e ronde, 1e kindje Trotsema, 33 jaar, ronde 5, 3e kindje 08 april (6): Bo10, ?? jaar, 1e ronde (na miskraam 22wk), 1e kindje? Wishtobe, 27 jaar, 1e ronde (na bbz), 1e kindje * Essie87, 27 jaar, 8e ronde, 1e kindje Julia1979, 35 jaar, ronde 2 (na MA 14wk), 4e kindje * Mayo89, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje Amertje, 29 jaar, 1e ronde, 1e kindje Datumloos (3): Fidel2012, ronde 10, 30 jaar, 2e kindje * blijevrouw21, 24 jaar, ronde 4, 2e kindje 2moekes, ? jaar, 1e ronde na miskraam Totaal: (64) ♡ Zwanger (8), ♡ Ongesteld (6), MMM (7) *, Negatieve Test (2), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! Sill123 en Isele ik kan jullie niet terug vinden op de lijst, willen jullie je gegevens nog een x doorgeven?? Sorry!!