Hmm.. Als lf iedere maand het zelfde moet zijn dan moet ik morgen of overmorgen ongesteld worden..Als ik dat word. Weet alleen wat me lf van vorige maand was dus weet niet of die daarvoor ook 12 was?
Annekeruiter gefeliciteerd super leuk!!! @loenie, ach en zo is het ook gezellig toch, en anders gaan we door onder een andere naam 😉 haha! Maar heb jij ook iets tegen doe korte cyclus of is je LF wel lang genoeg?
Ik gebruik ovulatietesten en ben wel al meer dan een jaar gestopt met de pil... ik zal dan maar eens een testje doen zkr? ben gwn zo bang.. xxx
Joepie nog meer roze!! Ook een beetje rood, hopelijk een volgende ronde meer geluk!! Ik ben tevreden met mn test van vanochtend hij is een beetje donkerder dan die van woensdagavond.. Zo de vk bellen..
Eerste keer over tijd? Spannend. Maar leuk spannend! Ik zou zeggen doen die test. Je kan het ook gewoon niet doen. Uiteindelijk kom je er sowieso achter dat je zwanger bent.
Dames!!!!! Ik heb getest vandaag met die van kv 2 vr 5 Ik wil jullie zo graag mening geven hij is donker echt maar ik krijg hem maar niet geupload ik smijt er seffes nog een action test tegen en op het werk koop ik een clearblue !! Ik sta hier te springen en te huilen van geluk
Gefeliciteerd Suzanneke! Spannend! Een goede zwangerschap toegewenst! Klinkt goed Oummi, jij ook gefeliciteerd! Ik geloof dat bij mijn menstruatie doorzet vandaag...
Oummi, ben zeer benieuwd naar je test. In ieder geval gefeliciteerd! Flowerr jammer, succes volgende ronde!
De action test was een mindere knaller mr ook een streepje nu nog sebiet om de clearblue ik kan het gwn niet beseffen wou dat het al 16u was dat ik het mn man kan vertellen want zo over de tel is ook maar niks hahaha
Action test is minder gevoelig dan kv test. Logisch dat ie wat minder knalt. Weet je al hoe jr het aan je man gaat zeggen oummi?
@oummi gefeliciteerd!! Geniet van het zwanger zijn Ik heb vanmorgen ook getest met kV 2 voor 5... Ben nog wel onzeker.. Morgen nod en is misschien wel een te licht streepje voor 12 dpo..
Zie hier een tabelletje dat ik tegenkwam: Days Past Ovulation Typical hCG Level Less than 5 DPO 1-2 mIU 5 DPO 2-5 mIU 6 DPO 4-10 mIU 7 DPO 8-20 mIU 8 DPO 10-25 mIU 9 DPO 15-30 mIU 10 DPO 20-50 mIU 12 DPO 40-100 mIU 16 DPO 200-400 mIU 20 DPO 220-800 mIU Dat verklaart denk ik ook waarom sommigen met 8 DPO al positief testen en ander pas later, ook nog eens afhankelijk van welke test je gebruikt... Daarbij vond ik ook nog deze: found this post and found it super informative. I love how she broke this down for all of you that AREN'T getting BFP at 10 dpo. hCG doubles every 48 hours. You can have a level of 1 - 5 in a non pregnant state. Implantation could belater than you think. If a woman implants at 8dpo, with a 'non pregnant' hCG level of 1 [Which is totally normal] it would rise as follows 8dpo - 1miu hcg 10dpo - 2miu 12dpo - 4miu 14dpo [Day AF is typically due] - 8miu 16dpo - 16miu So this lady wouldn't finnd out until 15dpo on a very senstive 10miu pregnancy test, superdrug own or possibly asda own. Obviously if she implants LATER than 8dpo [which is normal] she will find out even later. Now, Take a lady who implants at 8dpo, But has a'Non pregnant' hCG level of 5. Hers looks like this; 8dpo - 5miu 10dpo- 10miu - Could find out here on superdrug own, internet cheapie 12dpo - 20miu - Could find out here with freedom cheapie strip/most poundland tests and asda own] 14dpo - 40miu [day period is typically due] Most tests would pick it up here So, This lady, Even though implantation is on the same say for both ladies, Can find out MUCH sooner. Now, If this lady were to implant at 6dpo she could potentially find out at just 8dpo. But if the first lady were to implant at 12dpo, She would find out even later, Even if they have the same cycle and OV days! Vond het wel weer even verhelderend. Je basis HCG-waarde kan dus per vrouw al verschillen en dan gaat het verdubbelen dus ook sneller of minder snel... Hier de verleiding vanmorgen niet kunnen weerstaan met 9 DPO. Omowit
Interessant Amertje. Hier 9 dpo. Gisteren de hele dag steekjes in mijn bekken en ook een soort drukkend gevoel. Geen idee of dit tekenen van een innesteling zijn maar t viel me wel op. Temperatuur al voor de derde dag op rij hetzelfde en mooi hoog. We zullen zien
door al die testers hier heb ik testdrang gekregen haha mijn nod is 7 april dus nu 4 dagen voor nod , en hoe eigenwijs ik ben toch een testje gedaan.. ik dacht niets te zien tot die opdroogde het is een tuurtestje maar toch zie ik wat of ik wil wat zien maar krijg hem helaas niet op de foto ! ik kan niet meer wachten !
Mijn test is nog steeds negatief.. Ennog steeds ruikt me urine naar ham kaas chips. Heb ook nog geen gevoel alsof ik ongesteld moet worden. Maar ook geen symptomen van een zwangerschap, alleen me vriend vind me snel saggereinig maar meer ook niet. Nu maar afwachten wanneer ik ongesteld word