Ooow wat lees ik een goed nieuws elke keer! Gefeliciteerd dames!!! Ik krijg ook testdrang van hier rondlezen! Maar ik ben een schijterd, want nu ronde 14 (geloof ik) en ik durfde vanmorgen niet nu 1 dag voor nod. Dit voelt nu niet meer als een "gewone" ronde, of mijn eisprong is 10 (!) dagen te laat gekomen, of ik heb iets anders gevoeld op cd26. Nouja het enige waar ik vanuit kan gaan is dat mijn lf altijd 14dagen is. Het afgelopen jaar kwam mijn ei altijd tussen dag 16-18, mijn cyclus is gemiddeld rond 30 dagen en ik ben dus regelmatig. Heel spannend dus, of mijn lijf is nu heel erg in de war of .... Geduld wordt nu heel erg op de proef gesteld om niet zo direct te gaan testen (dom, had het beter vanmorgen kunnen doen). Ik maak mezelf gek haha Ik duim voor jullie!!
Ja ik heb nu de dipsticks van sensitest liggen maar ik ga niet vandaag al testen. ik vraag me eigenlijk iets af Als je een hoop typische kwaaltjes hebt komt dat door je hcg.. als je dinog niet hebt zou dat kunnen betekenen dat je hcg inderdaad nog niet hoog is? Haha klonk voor mij logisch maarja zo kan ik overal wel wat voor verzinnen. Lace wij lopen gelijk, spannend! Welke kwaaltjes heb jij momenteel? Ik krampjes en borrelende darmen. Af en toe steekjes in baarmoeder. Verder heel moe en me hoofd is er niet helemaal bij. Heel fijn maar niet heus. Veel witte afscheiding. Sorry hihi.
@meisje1234 ik denk dat die van jou echt niet licht is. Heb wel eens gedacht dat ik mn bril niet op had bij andere testen omdqt ik niks zag en dan was het er wel. Ik heb mijn bril nu niet op bij die van jou en zie een streep. Wat ik vaak zie is : streep is streep, dus gefeliciteerd ! Gewoon over n dag of 2 het verschil bekijken
Meiden op roze, gefeliciteerd! Meiden op rood, zoooo balen Hier waarschijnlijk ook ongesteld aan het worden Ik voelde gistermiddag iets ploppen en sindsdien bruinverlies en nu ook een beetje roze bloed. Van de schrik meteen een test gedaan omdat ik 6 april pas mn nod heb, maar die was omowit. Ik lijk maar niet voorbij die 10 dpo zonder bloed te kunnen komen. Ik ben die teleurstelling elke maand nu al zo zat! Het verdriet om mijn meisje wordt dan ook telkens versterkt...
Ow lees nu de andere berichten pas. Lace, hoezo denk je dat de maandstonden doorkomen? Heb je bloed? Ik nog niet maar wel die kramp nu. temp is nog steeds 37.3. Ik heb morgen een feestje en ik weet nu niet of ik kan drinken..
Ik ben al poosje misselijk en verder dezelfde klachten die jij noemt. Gisteren was mijn nod, had vanmorgen alleen een beetje Bruinverlies, alleen nu weer helemaal niks. Maar ga er dus vanuit dat ik toch gewoon ongesteld ga worden! Hoop voor jou op beter nieuws Kelly!
Ik heb weleens gelezen dat een beetje bloed/bruinverlies de eerste paar maanden van een zwangerschap mogelijk is, pseudo menstruatie heet het geloof ik. Kan natuurlijk ook de echte zijn, maar er wordt in ieder geval voor je geduimd vanaf hier
Goh, dit gaat wel erg goed met al die testen! Wat ontzettend fijn! Zou het de lente zijn? Voor de dames op rood en in onzekerheid, weer veel sterkte! Flowerr, wat ontzettend balen zeg Ik gun het je zo!
Ik heb net negatief getest. Mijn nod was 2 april. Nog geen tekenen van menstruatie dus ik wacht gewoon rustig af
weer getest, gister licht streepje binnen de tijd. Nu is die witter dan wit...kan wel janken! Weet wel dat ik veel te vroeg ben, maar wil gewoon, net als iedereen, een mooie streep zien!
Dank jullie! Ondertussen clearblue getest deze zei 2-3 weken dus ik ben het officieel! Heb al de gyn gebeld en mag (pas) 28april komen.. wat zal dit lang duren seg!!! Ik heb 2 fopspenen gekocht met I love Papa en heb ze verpakt nu straks geef ik ze hem af en hij zal geen idee hebben wat het dus extra leuk haha!! Wens jullie allemaal een gezond babytje hoor ik loop al heel de dag te lachen ooh!! Wel bang dat er nog wat mis gaat mr mogen we niet vanuit gaan he!
Oooh leuk oummi! Je man zal versteld staan als hij de speen ziet Lace, uitgaande van de langste cyclus is nod 8 april, gemiddelde cyclus 5april. Hoe dan ook te vroeg. Ben nou eenmaal zeer ongeduldig....
Ah balen zeg . Op naar de volgende ronde dan maar. Is het nou zo dat er altijd een max is voor de dagen voor je ongesteld word na je eisprong? Ik dacht max 18 dagen. Ik ben wel zeker van mijn eisprong namelijk.
Ah oei dan zwijg ik,ik kom uit Belgie weet niet of dit verschil maakt? Maar we willen allemaal natuurlijk zo snel mogelijk een hartje zien toch hihi
Nou ik heb net ook maar getest, omo wit natuurlijk Morgen (n)od, dus we wachten het af. Heb nog 1 test liggen, die gebruik ik pas als ik echt overtijd ben. Balen