Sta wel niet op de lijst. ben vandaag 5 dagen overtijd, vanmorgen getest en was negatief. Heel irritant. Bah
Had behoorlijk buikpijn net en ik dacht piep het gaat doorbreken. Buikpijn is na een half uur zo goed als weg. Bloed ook even weg nu. Gosh waarom van die onduidelijke signalen.
Nog even spammen hoor! Onderste 2 testen zijn van vandaag, 1 dag na NOD! Blij en beetje bang tegelijk.
Gefeliciteerd hoor! Wel begrijpelijk van de angst maar probeer toch vooral een beetje te genieten ook!
Scarlett, hele mooie testen! Gefeliciteerd!! Kat80, een streep binnen afleestijd kan toch geen indroger zijn.. Ik zou inderdaad proberen het *rustig* af te wachten.. Noa, gefeliciteerd! Meiden waarbij t niet gelukt is, veel sterkte! Hopelijk lukt het snel genoeg! Houdt moed! Fijne pasen allemaal!
Weet iemand hier of aderen op je borsten een typische zwangerschaps kwaal is of dat het ook voor je menstruatie wat beter zichtbaar is?
@Suzanneke: Gisteren had ik ook een dipstick gedaan maar leek de streep te verdwijnen. Dit keer blijf hij idd staan maar is hij licht. Ik ga het echt proberen af te wachten. Als er woensdag nog steeds niet is, offer ik graag mijn CB digitaal op. Ik hou jullie hier sowieso op de hoogte. @laurazoey: ik had ze ook wel maar zegt helaas niet echt iets over een mogelijke zwangerschap. Ik had het in de week ook 2 dagen na mekaar dat ze erop lagen maar zegt bij mij voorlopig nog niks
Verschilt per persoon, ik heb dit ook altijd als ik ongesteld moet worden. Sommigen alleen als ze zwanger zijn. Voor jou hoop ik het laatste uiteraard! Succes!
Ik had ze nu ook. De ongi zet niet echt door. Heb wel heel de dag al pijn in mijn buik, soort kramp en steken. Het is bruin bloed met ook wat rood dus. het is net alsof me baarmoeder beurs is. Het mag van mij wel gewoon doorzetten want word hier gek van.
ik wou ook morgen gaan testen, maar vandaag ook krampen en steken in me buik, ben bang als ik morgen wakker word dat het dan zover is.
Ik had dit ook, vrijdagavond en gisterochtend was het bruin/bloed zelfs helemaal weg waardoor ik weer een beetje hoop kreeg. Maar gistermiddag ineens heel veel bloed en vanaf toen zette het echt door helaas Ik hoop bij jou niet!!
Ooow balen Is dat dan he. Nog even wat hoop en dan ineens is de teleurstelling op zijn grootst. Het zal bij mij ook wel zo zijn als bij jou. Het is nu niet helder rood maar een beetje met wit dus iets lichter. Moeilijk uit te leggen haha! En dat soort dingen heb ik nooit eerder gehad. Mijn vader is vorige maand overleden dus misschien dat emotionele stress ervoor zorgt dat het allemaal van slag is maar ik heb geen idee of dat kan. Stress opzich heeft bij mij nooit gezorgd voor verlate menstruaties.
Ik schuif door naar de volgende NOD lijst dames. Sinds vanochtend heel pijnlijke krampen dat ik er misselijk van wordt en wat bruine afscheiding dus hoop dat het snel doorzet. Benieuwd om jullie daar weer te zien!!
vandaag 1 dag voor me bod een test gedaan hellaas was deze omo wit, ik denk dat ik ook door gaat naar de volgende ronde,wat kan je lichaam je in de maling nemen zeg.