Helaas al drie dagen achter elkaar tempdaling..Dat wordt hem niet meer deze ronde.. Zal morgen wel ongesteld worden.
Kellyy, Annekruiter en Julia1979: Balen!!! Ik weet nog niks geen ongi, 3e dag 37 graden. Ochtendurine opgevangen, nu wachten tot de kruidvat opengaat
Spannend wanda! Ik duim voor je! hebben meer dames hier wel eens zoveel helder rood bloed verloren. Ik heb dat nooit. ik voel me echt zwanger terwijl ik geen eens een positieve test heb gehad. Haha!
Ja herkenbaar hoor! Dat heb ik elke maand als ik "twijfel" (zou het deze maand?), en dan BAM!!! alsof je gestraft wordt voor de gedachte alleen Maar ik ga nu ff naar de kruidvat, want ik wil nou wel weten of mn lijf me weer voor de gek houd
Wanda, spannend!! Je maakt er wel weer een cliffhanger van deze ochtend! Kelly, dat heb ik ook wel eens gehad.. Kijk even hoe het gaat en anders is het misschien verstandig om er over een weekje nog een testje te doen. Maar ik zou er voor nu maar van uit gaan dat je niet zwanger bent..
Thanks Thanks jij ook Dames op rood knuffel en succes in de volgende ronde Dames in spanning duim duim duimduimduim
Hoe zit het eigenlijk met de lijst? Wil iemand die weer updaten en omhoog halen? Ik heb net een lijst geopend voor mei..maar das niet handig op de ipad lol..dus ik waag het hier maar niet..
Net ongesteld geworden! Heel blij om..Als je weet dat iets toch komt..dan maar zo snel mogelijk niet? Tis mijn 13 dpo. Heel prima. Maar goed..ik mag dus op ROOD. Morgen even de nieuwe medicatie halen.. Donderdag starten.
Nou ik heb de testen in huis, urine uit de koelkast gepakt. Is die wittig en helemaal troebel terwijl ik het donker helder heb weggezet Nog nooit zoiets gezien, nu dus twijfel of die urine nog wel goed is om te testen Vaaaaaaaaaaag dus Maar ik laat hem nu op temperatuur komen (ik lees toch dat kamertemp gewenst is). Mocht deze test niet goed uitpakken, dan morgen maar weer (als mn geduld me niet vanmiddag weer laat testen) Inderdaad een cliffhanger, nog steeds dus. Stomme onzekerheid :x
Hai meiden, slecht nieuws!!! Voorgevoel zat goed en vandaag is opnieuw een miskraam begonnen. Dit is daarmee de tweede van precies 5 weken en de derde miskraam in 5 maanden. Helaas mag het niet zo zijn en dit is vrij heftig in zo'n korte tijd. Bedankt voor al jullie steun lieve meiden. wij gaan dit opnieuw proberen een plekje te geven!!!
@CVDG jeetje meid wat heftig zeg !! Ik wil je igg even een digitale knuffel geven en heel veel sterke wensen !! Gaan ze nu verder onderzoek doen ? X x
cdvg, Wat ontzettend naar voor jullie! Wil jullie heel veel sterkte wensen! Anneke, ook voor jou sterkte en een portie goede moed voor de volgende ronde! Dames op roze, van harte gefeliciteerd! Dames op rood, balen, he! Ik zie jullie vast terug in de volgende ronde!
Vol ongeloof, flabbergasted en trillend, kijk ik elke paar seconden, maar die vage lijntjes staan er elke keer dat ik kijk nog steeds... Heb hier 2 positieve testen liggen nu volgens mij mag ik op roze