&kelly jep je nod verandert ook ! Zoals je ziet in het topic er staan verschillende weken tussen zodra je dus ongi ben verhuis je vaak naar een ander topic ! X x
Als deze ronde om is ga je naar een volgende periode, schrijven soms (hopelijk niet) dezelfde dames mee en kun je gezellig verder kletsen.. @loenie, wat spannend zeg, komt nu wel erg dicht bij hoor. Ga je eerder testen?? Dames op rood, wat balen weer!!! Hier gaat het redelijk, lijk het vrij makkelijk van mij af te kunnen zetten deze keer. (gewenning wellicht ) Blijf positief en probeer nu veel info te verzamelen voor het gesprek met de gyn.
Hallo! Ik ben nieuw hier! Spannend allemaal zeg! Hoop voor iedereen dat t allemaal goed zal gaan. Zelf ben ik nog een beetje onzeker. Ik ben dus shibainu25, 25 jaar en dit is de tweede ronde nadat ik in februari met de pil gestopt ben. Gister 8aprilhad ik mn nod en heb verschillende tests gedaan, sensitest dipstick blijft zo lichtjes 'maar wel te zien, de midstream was duidelijker en clearblue digital geprobeerd en die gaf aan zwanger 1-2... Ik hoop dat het allemaal goed blijft gaan maar maak me toch een beetje zorgen omdat die sensitest er niet van af knalt haha! Maar we zullen zien, het is voor ons eerste kindje dus ik vind het echt heel spannend!
Het wordt rustig hier.. Noa, hoe is t nu? Balen meisjes op rood, volgende ronde hopelijk meer geluk! Shibainu, spannend! Maar als cb aangeeft dat je zwanger bent dan bne je gewoon zwanger hoe licht of donker een streepje ook is! Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe! Loenie, ik duim op een positieve test voor jouw!
Ja de nods zijn geweest en iedereen is door naar of een zwanger forum of een nieuwe nod lijst! Ik ben nog steeds niet ongesteld ! Laat ze nu maar komen die rooie duivels!! Alle zwangere gefeliciteerd!! Alle dames op rood succes in de volgende ronde!
Ik lees nog mee..duim nog mee... en ja..ben inderdaad ook al in een ander forum..maar daar is het nog rustig ipv weer rustig hihi..
Alvast voorzichtig gefeliciteerd..die dipstick van sensitest vond ik ook altijd maar erg licht... Je zit nu een beetje op de grens van 4 en 5 weken zwanger. Als je wilt weten of je hcg mooitoeneemt zou je begin volgende week nog eens een CB met wekenindicator kunnen doen..die moet dan wel 2-3 aangeven. Hopelijk blijf je lekker zwanger
Hier nog niks noppes nada.. aanstaande zaterdag maar testen. Als die negatief is weet ik zeker dat het nog even op zich laat wachten mn eerste ongesteldheid na mk.. Ps heb wel weer gevoelige borsten mja dat zegt niks
Hier zet de menstruatie ook nog steeds niet echt door. 't blijf alleen btje gekleurd bij het afvegen... Maar omowit is omowit, 14 dpo, dus da's gewoon jammer!
Hier dpo 15 . Vanmorgen met afvegen beetje roze afscheiding,dacht o nou komt het , tampon ingedaan,zit nog steeds niks aan?? Voel me ok niet ongesteld .maar me testen zijn Omo wit. Pff word dan liever gelijk ongesteld als het toch niet zo is en door na de volgende ronde,of een streepje.
Oow.. Nog heel wat meiden in afwachting, dat is zeker vervelend!! Als het dan niet is gelukt dan kun je beter gelijk bloed zien! Ik hoop op meer roze en anders veel geluk de volgende ronde!!
nu helemaal naar de mk vind ik het vreselijk vervelend dat ik niet weet wat me cyclus is of wat me lichaam gaat doen.. Ergens denk ik laat me gewoon ongesteld worden dan weet ik waar ik aantoe ben ... Mja niet ongesteld worden kan natuurlijk ook wat anders betekenen .. in dat geval denk ik als we maar niet gaan bloeden.. GRRRRRR kut onzekerheid... zaterdag testen en dan weten we zo ongeveer wel waar we aantoe zijn.. dan zit ik namelijk op de 32 dagen