Wat spannend is het hier nog steeds! Ik hoop dat de dames die maar niet ongesteld worden, toch zwanger blijken te zijn! cdvg, wat ontzettend balen! Ik dacht, komt wel goed met jou! Heel veel sterkte de komende tijd en ik hoop dat je snel een blijvertje hebt. Dames op rood, succes met de volgende ronde!
Hoeveel meiden zijn er nou nog niet ongesteld, en ook geen positieve test in hander hebben? Ik ben vandaag 9 dagen overtijd, afgelopen zondag getest. Negatief.. Ga nou zaterdag weer testen. Hoop snel meer duidelijkheid te hebben. Dit is waardeloos
Ik ook priscil89! Ik had betekend dat ik na mn miskraam een cyclus zou hebben van 30 dagen en dan zou ik 1 april mn nod dag hebben. We zijn nu al 8 dagen verder en ben nog steeds niet ongesteld. Heb sinds vandaag wel krampjes, maar ook niet zo erg dat ik zeg het zet door.. Afgelopen maandag voor t laatst getest en was negatief, dus tis ook niet zo dat ik zwanger ben! voor mij is t gewoon afwachten..
Vervelend hè.. je kan helemaal niks doen. voel me zo nutteloos. Je staat stil ergens in je cyclus en je weet niet waar..
Ik had na mijn MK ineens een langere cyclus, heel vreemd maar waar. Weet jij precies wanneer je ei was?
Nee durf het niet te zeggen! Weet niet eens of ik een ei heb gehad!! Heb niet getemperd of ovutesten gebruikt dus ging maar gewoon uit van de 30 dagen! Maar dat blijkt dus niet bepaald te kloppen!! Zeker vervelend! Je weet niet wanneer t komt en je kan dus ook niets doen!
Nee dan is het lastig inderdaad! Je weet nu niet waar je op wacht en hoe lang je nog wacht.. Hopelijk hebben jullie regelmatig geklust en is er een goede kans op een mooie test 😊
Voor de dames die nog wachten, sterkte!! (Geduld is ook niet mijn sterke punt) Geen bloed is moed! (Ik testte 4 dagen na nod pas positief) Zeker bij onregelmatige cycli, is de kans heel groot dat het om een laat ei gaat, dus het kan nog alle kanten op voor jullie Voor de dames op rood, nieuwe rondes, nieuwe kansen. Ik duim voor jullie!!! Liefs van mij
Ja dat is zeker lastig. Echt regelmatig hebben we niet geklust, dus ga er ook niet vanuit. Ben nu gewoon aan het wachten tot ik ongesteld word! Wij hebben het weekend voor koningsdag een feesttent in ons dorp en ik ga daar nog een laatste keer een gezellig drankje doen en dan gaan we er weer helemaal voor! Jij heel veel sterkte cdvg! Ik hoop dat de volgende ronde raak is en een plakbaby!!
Whaha, ja, gisteren, op 9 dpo Weet ook niet wat me bezielde. Negatief natuurlijk. Geen symptomen te bekennen hier, heb er ook niet echt een goed gevoel over. FF heeft me trouwens in de war gebracht Ik had zondag 29 maart een positieve ovulatietest en ik dacht zelf dat mijn ei op dinsdag 1 april sprong (eipijn was eind van de middag ineens weg). Ik heb verder geen ovulatietesten meer gebruikt, dus ik weet niet of het op maandag gelijk weer negatief was. FF zegt echter dat mijn eisprong vrijdag 3 april pas was. Geloof er niets van, maar mijn temperatuur is inderdaad pas echt gestegen op zaterdag 4 april. Dus.... wie het weet mag het zeggen. Ik houd toch maar gewoon 1 april aan denk ik, anders moet ik nog langer wachten haha.
Helaas is t hier alsnog mis gegaan. Cb digital gaf ook al niet zwanger aan, helaas. Al had ik al een gevoel dat t niet klopte vanwege de andere testjes die zo licht bleven Misschien te vroeg getest. Hoop voor de andere op ook gauw meer duidelijkheid!
Hier precies het zelfde, ging ook maar uit van 29/30 dagen en dan 1/2 april NOD maar schijnt niet te kloppen. Negatieve testen (woensdag voor t laatst een vroege test van zw&kids)en niks roods te bekennen. Ook geen krampjes. Inmiddels al 10 dagen later nu! Waarschijnlijk geen eisprong gehad..? Cyclusdag 39 alweer..
Ja precies hetzelfde hier!! Wordt je toch moedeloos van? Als ik na 8 weken nog niet ongesteld ben geworden ga ik toch de huisarts maar eens bellen...
Priscil fijn dat je tenminste duidelijkheid hebt! Kun je weer verder. Hopelijk hebben wij ook gauw wat meer duidelijkheid Disneymama. Als ik over 2 weken niet ongesteld ben (of een positieve test heb) ga ik ook maar (weer) naar de huisarts. Nu denk ik echt van had ik maar ovutesten gebruikt, was er tenminste duidelijkheid over wel of geen ei. Maarja met zo een lange cyclus is het waarschijnlijker van niet toch?
Dat weet ik eerlijk gezegd niet! Heb me er niet zo in verdiept! Maar ze zeggen dat het tussen de 4 en 8 weken kan komen. Dus als het langer duurt ga ik naar de ha! Ik hoop dat het gewoon snel komt en dat we dan verder kunnen! Kan me niet herinneren dat het bij mn vorige miskraam ook zo lang heeft geduurd, maar toen had ik ook een curettage, dus misschien dat het daarom anders was... Oh wat fijn priscil! Kan je ten minste verder!!
Hier nog steeds geen ongesteldheid. Ga ervan uit dat mijn ongesteldheid 14 april komt ivm de positieve ovulatietesten. Heb me ingeschreven in het volgende NOD forum.
Shibainu, wat balen! Heel veel sterkte en ik hoop dat je snel een plakker hebt! Dames op rood, fijn dat jullie het af kunnen sluiten en lekker door kunnen naar de volgende ronde! Dames in de wacht, schiet eens op joh! Ik zou daar echt helemaal niet tegen kunnen, die onzekerheid! Sterkte ermee en ik hoop dat jullie alsnog met een positieve test in handen staan straks!
Loeniewhahha stomme testdrang he!!! Gewoon nu wachten. Snel Doorspoelen en niet twijfelen Dat van je ei is verwarrend, maar een positieve test en je fysieke gevoel zeggen ook wel wat toch? Heb je na de test nog wel doorgeklust Wel is het lastig omdat je nu aan je nod dag twijfelt.. Dames op rood, balen zeg!! Hopelijk volgende keer wel roze! En dames op bankje, dit zal vast frustrerend zijn. Zolang wachten en niet weten waar je aan toe bent.. hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid. Dale cooper hoe gaat ie met jou? Voel je je goed?