NODlijst 1 t/m 8 april 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door lotsoflove, 28 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sana88

Sana88 Lid

6 mrt 2015
    66
    4
    8
    NULL
    NULL
    Toch even een testje gedaan en de test ziet er ZO raar uit..pff snap er niks meer van :'(

De controle streep is zo licht en de teststreep niet echt recht

Bijgevoegde bestanden:

2. disneymama88

disneymama88 Bekend lid

6 jan 2015
    601
    0
    16
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster
    Zuid-Holland
    Morgen anders een cb digitaal kopen Sana?

3. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Die test ziet er fout uit Sana. Ik zou morgen een 2v5 van de kruidvat doen.. Ik duim met je mee

4. Sana88

Sana88 Lid

6 mrt 2015
    66
    4
    8
    NULL
    NULL
    Dit is de 2v5 van kruidvat. Ik doe morgen wel die andere maar verwacht er niks van. Wil gewoon graag weer verder...

5. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Ohja nu zie ik het..wat een raar resultaat. Ik begrijp dat je door wilt..Dit is ook niet leuk..Ga je ook aan de bel trekken bij je huisarts?

6. Sana88

Sana88 Lid

6 mrt 2015
    66
    4
    8
    NULL
    NULL
    Zoals verwacht negatieve test. Dag 44. Ik weet niet wat en of de huisarts wat voor me kan doen.. Ik heb al 2 weken het gevoel dat mn ongesteldheid eraan zit te komen maar het breekt maar niet door en al die spanning in mn lichaam..daar word ik niet bepaald vrolijk van. Frustrerend dit.

7. disneymama88

disneymama88 Bekend lid

6 jan 2015
    601
    0
    16
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster
    Zuid-Holland
    De huisarts heeft als het goed is wel iets om je ongesteldheid een zetje te geven. En ik zou er toch zeker even na laten kijken!! Succes ermee!!

8. Loenie

Loenie Actief lid

27 okt 2014
    479
    0
    16
    Bodien, nee toch:( Hopelijk is het 'gewoon' een miskraam (sorry, dit klinkt heel stom, geen miskraam is natuurlijk het beste) en geen bbz. Houd het wel goed in de gaten hoor, bij erge pijn aan een kant, schouderpijn of het gevoel hebben dat je moet poepen en er komt niets bel dan aub meteen de huisarts/vk/gyn.

Sana88, pffff, snap dat je er gek van wordt. Ik zou ook de huisarts even bellen, misschien kan hij/zij het inderdaad wel even op gang helpen met iets.

Hier nog geen menstruatie, temp was vanmorgen wel weer gezakt naar het niveau van voor de eisprong. Dus dan zag het vandaag of morgen wel beginnen. Pfffff:(

9. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Vervelend Sana. Misschien stuurt de huisarts je ook wel even door naar een gyn.. Heb je vaker zulke lange rondes?

Loenie..een dipje in je temp kan een keer voorkomen..is het morgen weer zo..ja dan denk ik ook dat je snel ongesteld wordt..

10. Loenie

Loenie Actief lid

27 okt 2014
    479
    0
    16
    Hij was gisteren ook al aan het dalen Julia, vanmorgen dus weer. Ik ben na de eisprong tussen de 36.9 en 37.1 blijven hangen, gisteren was het 36.7 en vanmorgen 36.5, dus ik heb geen hoop meer. Als ik vandaag of morgen ongesteld word ben ik wel blij dat mijn cyclus weer een normale lengte heeft.. Met die 16 en 13 dagen kon ik niets natuurlijk.
    Toch zal het wel ff zeer doen als ik het eerste bloed zie, dat blijft een rotmoment vind ik. Dan ff uithalen en door naar ronde 8 of 9 na de bbz:( Pfff, wat een tijd al.

11. Sana88

Sana88 Lid

6 mrt 2015
    66
    4
    8
    NULL
    NULL
    Julia, ik weet niet hoe mijn cyclus is. Ik ben 1,5 jaar aan de pil geweest, gestopt, na ontrekkingsbloeding meteen zwanger. Na vroeggeboorte 1x ongesteld geworden. Herinner me niet meer hoelang mijn cyclus was 2 jaar geleden. Weet wel dat het nooit 6 weken duurde.
    Ik ga het gewoon loslaten en afwachten. Momenteel gaat het met andere dingen in mijn leven ook niet goed dus nu een kindje zou de situatie wat complexer maken (niet dat het niet welkom zou zijn mocht het toch gebeuren).

Loenie dat is inderdaad zo. Ook al zakt je temp. Als er geen rood is, is er nog die stiekeme hoop. En bij bloed is het echt niet zo.

12. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.613
    165
    63
    Ik begrijp je heel goed hoor. Als het dan toch verkeerd gaat liever een miskraam als een bbz. Overmorgen moet ik weer bloedprikken en afspraak bij de gyn. Ik zal op de symptomen letten. Maar denk dat het wel een miskraam is want er zat een wat groter stolsel bij.

13. Loenie

Loenie Actief lid

27 okt 2014
    479
    0
    16
    Ik mag op rood:(

14. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Lekker vlot Loenie..succes de volgende ronde!

15. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Zijn er nog dames die wachten hier? Sana?

16. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Zijn er nog dames aan het wachten?

17. Sana88

Sana88 Lid

6 mrt 2015
    66
    4
    8
    NULL
    NULL
    Afgelopen maandag ongesteld geworden! Na 48 dagen. Geen idee wanneer ik de volgende menstruatie kan verwachten dus ook niet met welke lijst ik mee kan doen. Ach ja ben allang blij dat het toch (vanzelf) is gekomen. Lief dat je nog aan me dacht.

18. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Fijn om van je te horen Sana! Nieuwe ronde dus. Hopelijk worden ze steeds korter. Wens je veel succes meid!

19. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Och bodien wat naar!!! Toch ook mis gegaan. Stomme langzaam oplopende testen van ons ook!!! Ik had zo gehoopt dat het bij jou wel goed zou gaan!! Sterkte meid.. Heb je inmiddels al wat meer duidelijkheid? Liefs C

Deel Deze Pagina