Haha hier ook eindelijk, in mijn ogen op dag 22 een positieve test! Hij knalt denk ik morgen maar het kan ook zo weer over zijn. Nu hebben wij het gister en eergisteren ook al gezellig gemaakt (geheel spontaan), toevallig dus slaan vandaag even over. Morgen maar even weer Hoeveel tijd heb je nu precies na een positieve test? Minimaal en maximaal? Lotsoflove, ik zou het er dan vanavond nog even van nemen!! Luminus, ik zou vanavond ook nog eens proberen aangezien je test alweer negatief is, wellicht ie je ei al gesprongen maar dan heb je nog wel even toch!! Succes allemaal dames P.s ik ben 28
Goed zo, lotsoflove! Ik heb het net ook nog even gezellig gemaakt... vind het super spannend! Moet ik mijn NOD nu trouwens 5 dagen terugzetten? De vorige keer werd ik wel eerder ongesteld...
Spannend allemaal weer hoor meiden. Ik ga donderdag beginnen te testen en dan wordt het als een idioot plannen om te insemineren, want we hebben allemaal ook nog van alles te doen tussendoor 😜 Maar dit gaat natuurlijk voor, komt goed! Makkelijkste zou zijn als ik gewoon zaterdag mn ei heb
Hier dag 16. Vanmorgen een timingsecho gehad en nog maar twee follikels te zien van 12mm. Schiet nog niet op dus.. Vorige maand was de opbouw heel anders, maar daar mocht ik niet teveel mee vergelijken zei mijn fertiliteitsarts.. t kon allemaal nog prima. Geduld is het sleutelwoord.. zucht!!
Pffff, geduld. Daar heb ik echt te weinig van. Ik dacht er vanmorgen aan op te tempen haha, het is een wonder. Temp was precies hetzelfde als gisteren, als dat nou zo blijft dan haal ik mijn ei er zo tussenuit straks
Ik denk trouwens dat ik het gewoon doe op de dag van de positieve ovutest en dan de dag erna nog een keer, dan zit ik zeker goed. Wel jammer dat vriend avonddienst heeft deze week, hij is pas om half 2 thuis, dus ik moet hem van te voren zeggen dat hij me 's nachts wakker moet maken Ach ja, dat vind hij ook niet erg, hij is blij dat ik eindelijk eens aan de ovulatietesten ga haha.
Ik ben gister begonnen met de ovulatietesten. Ik hoop dat ik me ei voor het weekend krijg, want we ga een weekendje weg met 2 vrienden en hun dochter. En dan word het een beetje lastig om de ovulatietesten te doen!
Hè meiden. Ik zou graag toegevoegd worden op de lijst! We heben inmiddels twee gezonde jongens naar heel veel ellende maar toch blijft er een wens voor nog een kindje. Bij de oudste ben ik zwanger geworden naar 26 maanden toen hij 10 maand oud was wilde we het nog eens proberen ik heb toen een miskraam gehad nadat het de eerste maand gelijk raak was. Daarna niet ongesteld geworden maar heleaas weer een miskraam. Daarna duurde het maar liefst weer 16 rondes eer ik zwanger was! Onze jongste word bijna twee en we gaan er nu relaxed mee om dus geen ovu testen geen tempen. We zien het wel. M'n nod 1 april 28 jaar 3 kindje en is de 7 e maand dat we nu niks gebuiken. Liefs mamavand
Dames, wat spannend dat eieren zoeken!! Vandaag heb ik een vrij donker streepje getest, dus ik denk dat het morgen of overmorgen een knaller wordt! Leuk! Alleen ben ik bijna door mijn testen heen Net snel een flinke set bijbesteld, nu hopen dat het er morgen is en niet overmorgen. Ik wil namelijk vanavond weer testen, ik wil m'n ei niet missen! Of is dat onzin, twee keer per dag testen? Ach ja, het is ook meer voor mijn nieuwsgierigheid, ik heb mijn vriend sowieso hard aan het werk gezet en dat blijf ik doen tot ik zeker ben dat ik op het wachtbankje zit! Haha! @Julia, ik heb besloten naar jouw arts te luisteren en gewoon iedere dag te klussen! Hoppa! Succes met je eitjes trouwens. Hopen dat ze snel komen!
Haha ik test ook twee keer per dag om hem niet te missen. Hij was gisteren al duidelijk maar vanmorgen knalde hij ook echt. Hadden het vanmorgen 'toevallig' al gezellig gemaakt. Morgen nog eens en dan kan het bijna niet missen. Wij hebben sws een vrij hoog libido en hebben vaak al plezier voordat ik weet wanneer mij ei is dus gaat helemaal Goed komen. Hoe vaak doen jullie het rondom ei??
Hier vanmorgen een nauwelijks waarneembaar streepje op de ovutest, dus nog geen ei in zicht. Hopelijk komt ie wel gewoon netjes aan het eind van de week, we zullen zien... @cdvg, wij proberen het om de dag te doen zodra mijn menstruatie voorbij is. Het lukt niet altijd hoor, maar we doen ons best. Ergens na mijn ei doen we het wanneer we zin hebben.
Ik heb vandaag mijn ei dus mijn nod valt nog voor deze lijst. Dus ik mag hier af.. maar dat het voor jullie maar een mooie roze mag worden.
Hee rica wat toevallig! Verder welkom aan de nieuwe meiden, ben benieuwd zeg! Ik voel dat mn ei er aan gaat komen, dus vanaf morgen maar testen
Nee precies je probeert het na je menstruatie maar als het niet lukt of er heeft er één geen zin dan maar niet. Maar in de dagen voor je ei wordt er waarschijnlijk wel iets meer op gelet.. Ik heb mijn nod denk ik de 31ste, ik dacht 1 april maar het licht er maar net aan wanneer mij ei springt, of direct of morgen haha. Ik blijf hier ook gewoon mee kletsen, wel zo gezellig. @sahi, Vreemd eigenlijk dat je dat kunt voelen he, maar wel erg handig ook!!
@Dale - 2x per dag testen als je denkt dat ie komt is zeker nuttig! Ik kan met zekerheid zeggen dat ik een aantal positieve testen had gemist als ik dat zelf ook niet gedaan had. En dat kost nog veel meer testen want dan ga je lang door omdat je denkt dat ie nog moet komen misschien. Ik kies zelf in de loop vd ochtend als testmoment en vaak savonds in de loop vd avond weer dan op die dagen.