Hallo, Zijn er mensen die hetzelfde mee gemaakt hebben als ik nu heb? Ik voel altijd mijn eiersprong want dan krijg ik krampen aan de rechter of linker kant van mijn eiersprong. Maar ik zit nou op NOD 4 en heb dinsdag een negatieve test gehad. Ben misselijk, heb last van grotere pijnlijke borsten, erge rug pijn. Houd mijn lichaam me voor de gek of zou ik dan toch zwanger kunnen zijn? Groetjes
Ik had vorige maand alle sypmthomen maar zonder positieve test. Nu heb ik last van enorme buikpijn en tadaaa positieve test. Maar ik zal als ik jou was op de dag van de nod nog een keer testen.
Ik heb een week geleden ook buikpijn gehad. Ben al vier dagen over mijn NOD heen. Zou maandag ongesteld moeten zijn eigenlijk. Gefeliciteerd met je zwangerschap
Kan zijn dat je hcg niet hoog genoeg is. Maar ervaring van ei voelen kan ook follikelgroei zijn en niet eisprong. Dus mss toch later ei gehad dan je dacht. Maar je vraag staat niet goed hier. Hier mogen enkel nod lijsten geplaatst worden. Je zult meer reactie ontvangen onder " zwanger worden "