Nodlijst 16 t/m 22 juli

Discussie in 'NOD forum' gestart door Fiol, 17 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. faartje1

faartje1 Actief lid

9 jul 2015
    276
    16
    18
    Ja zie hem!! Gefeliciteerd!!!

2. enjoyce

enjoyce Bekend lid

15 dec 2011
    712
    0
    16
    Vrouw
    Wouw! Gefeliciteerd!

3. enjoyce

enjoyce Bekend lid

15 dec 2011
    712
    0
    16
    Vrouw
    Ik heb mijn nod 22, ik heb een early test gekocht kun je 6 dagen eerder testen. Ik mag van mezelf donderdag gaan testen maar hoop langer te kunnen wachten!

4. Kassie

Kassie Actief lid

3 aug 2011
    107
    0
    0
    iets in de lucht
    La Herradura, Spanje
    Jeeej, het eerste streepje van deze lijst! Hoop dat ie mooi oploopt en er nog veel meer streepjes voorbij gaan komen de komende weken!

5. knutselsmurf

knutselsmurf Bekend lid

14 mrt 2015
    621
    9
    18
    NULL
    NULL
    Ja! Proficiat!!

6. Boommm

Boommm Niet meer actief

Bedankt allemaal! Wat betreft m'n cyclus heb ik eerlijk gezegd geen idee. Vorige ronde was een miskraam, dus weet niet wanneer de nieuwe ronde in is gegaan zegmaar. 1 juli had ik een positieve ovulatie test.
    Durf nog niet zo goed heel erg blij te zijn, maar vind het wel erg leuk en spannend.

7. faartje1

faartje1 Actief lid

9 jul 2015
    276
    16
    18
    Alle andere dames nog kwaaltjes/pijntjes?
    Ik heb sinds eergisteren wat vage buikkrampen zo af en toe.. normaal heb ik daar nooit zo vroeg voor mijn menstruatie last van.. en het viel me op dat mijn afscheiding (sorry beetje vies! ) zoetig ruikt :( . heel vreemd dat heb ik nooit meegemaakt!
    Maar goed..alles lijkt nu wel iets omdat ik er zo mee bezig ben denk ik :) ..

8. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    Pffff kwaaltjes, voor mijn gevoel wel weer grotere boobies;). Ik had positieve ovulatie test op 6 juli dus zal nod ook eerder zijn, maar ik houd de 22ste aan:D scheelt weer dat ik op vakantie ga.

9. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Ik heb gister avond getest en deze was negatief.. maar goed bij mijn dochter testte ik ook pas na nod positief en deze ligt ergens tussen 13 en 16 juli (had zonder pil altijd cyclus van 28-30 dgn)

Dus er is nog hoop! Als ik dinsdag niet ongi ben test ik weer ff :)

10. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Ohh en Boommm gefeliciteerd!! :D hopelijk blijft deze beep plakken ❤

11. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb op 7 en 8 dpo buikkrampen gehad, dat is nu weer over. Zit nu op 10 dpo. Maar heb dit wel vaker dus ga er gewoon vanuit dat ik ongesteld word volgende week.

12. Elfs

Elfs Actief lid

1 okt 2013
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel van alles..
    Maar dat mn borsten nu zwaarder voelen en dat elk hobbeltje (op de fiets) zeer doet valt me het meest op. Dat had ik bij mn eerste zwangerschap ook. Ohja en een erg opgeblazen gevoel na het eten.. en lichte buikkramp..

13. faartje1

faartje1 Actief lid

9 jul 2015
    276
    16
    18
    @smurffin: ooo spannend! Hoop het zo, dan ga is je vakantie extra leuk! :)

@famke89: idd nog even wachten, en er is nog geen rood dus dat is altijd positief :D

@Marianne1: ....we duimen dat dat niet gebeurt! ;)

@elfs: o dat is wel toevallig dan dat je dat bij de 1e ook voelde...hmmm wie weet... ik weet nog dat ik bij de 1e allemaal tekenen van tevoren kreeg, ik kreeg ineens een lichte streep op mijn buik (dat was een maand voor de zwangerschap ik was nog niet eens gestopt met de pil)! En de dag van mijn nod werd ik wakker met een ijzersmaak in mijn mond en tandvlees dat gevoelig was, en daar heb ik nou echt nooit last van! Dus testje en raak:p..
    Maar voor nod had ik, los van die streep, geen enkele klacht..

*zucht* wachtbankje.... :)

14. Ica

Ica Lid

15 jun 2015
    37
    0
    0
    Boommm gefeliciteerd! Wat een mooi streepje al!

Zelfde ovu datum ed hier :D Dus waar ik ineens goed kon wachten vind ik het nu toch wel spannend worden!

Hier bij vlagen wat krampjes... Gigantisch moe al dagen (Maar kan ook even door mijn werk komen.).. en gisteren erg warme en volle borsten (dat is nu alleen weer weg)
    Vorige keer had ik dat ook, vooral de warme borsten.

15. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Mooie test gefeliciteerd!!!
    Hier begint het wachtbankje nu al vervelend te worden....

16. Flowers86

Flowers86 Bekend lid

6 apr 2015
    784
    457
    63
    Ik heb niet echt onwijze kwaaltjes. Alleen elke dag wat kraampjes maar dat had ik vorige ronde ook na ei dus dat zal niks betekenen. Verder is wel mijn temp echt hoog, ook hoger dan vorige ronde. Maar geen idee of dat wat betekent 😃 nog precies een week op de wachtbank!

17. Fiol

Fiol Actief lid

8 apr 2015
    385
    0
    0
    Zuid Holland
    Goedemorgen dames, inderdaad erg slechte WiFi hier, zowaar nu ff wel!!! Ik lees wel mee! Maar reageren lukt soms niet!
    Ik heb hier geen kwaaltjes, behalve dat ik soms erg kort voor de kar ben, hihi.
    Succes meiden op de wachtbank!

Boom die test ziet er mooi uit, voorzichtig gefeliciteerd.

18. knutselsmurf

knutselsmurf Bekend lid

14 mrt 2015
    621
    9
    18
    NULL
    NULL
    IK heb nog helemaal geen kwaaltjes, maar zit ook pas 5 dpo.
    Bij mijn vorige zwangerschap, wat uiteindelijk een bbz was, had ik ook geen kwaaltjes. Pas op nod werd ik een klein beetje misselijk. Twee dagen daarna testte ik pas licht positief met een kv-test.

Eerder testen heeft voor mij daarom volgens mij ook geen zin...
    Ik probeer me gewoon in te houden tot dinsdag de 21e en kijk hoe ik me dan voel. ;)

19. HMT

HMT Actief lid

26 feb 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd boommm! Ga voor je duimen hoor dat het een blijvertje is!!!

Qua kwaaltje hier precies het zelfde al bij de maand dat ik zwanger was van mn zoon
    Maar weet niet of ik het echt voel of dat ik het wil voelen dus dat zal volgende week wel blijken

Komende week zaterdag en zondag hebben we een feestje waarbij nogal wa drank in het soel komt dus denk dat ik zaterdag ga testen

Bij mn zoontje teste ik 4 dagen voor nod positief met een kruidvat 2voor€5 test dus meteen daarna eencb gedaan hahahahaha ik wil het wel zien staan :p

20. woozl

woozl Actief lid

7 jul 2015
    341
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wat is wachten toch vervelend...

Zit nu 6 dagen voor NOD. Heb zo'n uiterst gevoelig testje gedaan van zwanger en kids (die kan 6 dagen voor NOD). Deze bleef helaas helemaal wit. Iemand ervaring met dit testen?

Deel Deze Pagina