Dat is jammer woozl! Ik heb zelf geen ervaring met die testen! Gewoon over een paar dagen nog een testje wagen!
Ik had 6dagen voor nod een heel licht lijntje maar wel roze De dag erna 5dagen voor nod een dikkere lijn en digitale stond zwanger 1-2
Ok goed om te weten dat ze bij jou wel werken, las nogal negatieve verhalen in een topic. Dat bij sommige mensen ze pas op NOD een heel licht streepje gaven. Maar is natuurlijk voor iedereen ook anders Ga gewoon nog even door met testen en anders volgende maand nieuwe ronde nieuwe kansen...
Wooz ik heb zelf geen ervaring maar lees er idd veel negatieve verhalen iver mja niet iedereen maakt even snel en even veel hormoon aan natuurlijk dus wie weet! Geen bloed geeft moed Ik heb bij mijn zoontje 4 dagen voor nod positief getest met kruidvat 2 voor 5 een heeeel licht streepje en toen met de zelfde urine meteen een cb digital test gedaan en die gaf ook brij vlug zwanger 2-3 aan maar ik hoor ook mensen die na hun nod pas kunnen testen met dese testen dus je weet het nooit denk ik
Ohh dat klinkt goed! 5 dgn voor NOD al een positieve test op de digitale! 😄 Dan kan ik ook volgend weekend misschien al testen.. 😉
Het is inderdaad zo dat de hoeveelheid HCG per vrouw verschilt. Er is een lijstje in omloop hoeveel HCG je rond welke week kunt hebben, en dan de 2 uitersten zeg maar. En ik zag dat daar een heel groot verschil in zit. 6 dgn ervoor is wel echt vroeg, houd moed!
Ik ben ook extreem ongesteld en inderdaad mijn hormonen gaan heel snel omhoog dus misschien niet goed vergelijkings materiaal
Het lijstje tot en met 15 juli is al behoorlijk roze! Meer dan een vierde is zwanger! Eigenlijk tot nu toe altijd het lijstje dat voor mijn lijst komt. Ik hoop zo dat ons lijstje ook eens zo roze wordt!
Nodlijst 16 t/m 22 juli 16: (4) Famke89, 26 jaar, 1e ronde, 2e kindje! Ica, 32 jaar, tweede ronde, tweede kindje L4atje, 2e ronde na mk, 1e kindje MMM Barbsan, 20 jaar, ronde 3, 1e kindje 17: (5) Fiol, 38jr, 4de ronde, 2de kindje Sharonn, 25 jaar, 2e ronde, 2e kindje Vickske87, 27 jaar, ronde 18, 1e kindje Inky85, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje Wodjeka, 32 jaar, ronde 1, 1e kindje 18: (3) Patricia, 30 jaar, ronde2 na bbq, 1e kindje Boommm, 25 jaar, ronde 1 na MK, 3e kindje Woozl, 27 jaar, 1e ronde, 1e kindje 19: (4) Ellamalou, 31 jaar, 4e ronde, 1e kindje Kassie, 33 jaar, ronde 3, 2e kindje Flowers86, 29 jaar, ronde 3 na ma, 1e kindje Enjoyce, 29jaar,1ste ronde,2de kindje! 20: (5) J010, 30 jaar, 8e ronde, 1e kindje Mystiek, 30 jaar, ronde 21, 1e kindje Vissertje, 30 jaar, 1e ronde, 3e kindje Ik87, 27 jaar, ronde 30, 1ste kindje (MMM) Jennifer1986, 3e ronde, 1e kindje 21: (6) FantasyMom, 32 jaar, 2e ronde, 1e kindje Huclau, 32 jaar, 3e ronde na mk, 2e kindje Marae, 24 jaar, 1e ronde, 2e kindje Wish01, 26 jaar, 3e ronde, 2e kindje Knutselsmurf, 36 jaar, 2e ronde na bzz, 1e kindje Faartje1, 26 jaar, 1e ronde, 2e kindje 22: (9) HMT, 26 jaar, 1e ronde, 2de kindje Masrya, 26 jaar, ronde 10, 2e kindje Monique, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje Robano88, 26 Jaar, ronde2, 1e Kindje Smurffin, 27 jaar, ronde 6, 2e kindje beeb1987, 27 jaar, 11e ronde, 1e kindje Elfs, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje Nonma, 32 jaar, ronde 6, 2e kindje Suusd, 25 jaar, ronde 1, 2e kindje Datumloos: (3) Denise112, 5de ronde, 1e kindje Amandie, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Dolliej, 25 jaar, ronde 9 (3 ronde na bzz), 3e kindje Buiten de lijst: Totaal: 39 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel)
Nodlijst 16 t/m 22 juli 16: (4) Famke89, 26 jaar, 1e ronde, 2e kindje! Ica, 32 jaar, tweede ronde, tweede kindje L4atje, 2e ronde na mk, 1e kindje MMM Barbsan, 20 jaar, ronde 3, 1e kindje 17: (5) Fiol, 38jr, 4de ronde, 2de kindje Sharonn, 25 jaar, 2e ronde, 2e kindje Vickske87, 27 jaar, ronde 18, 1e kindje Inky85, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje Wodjeka, 32 jaar, ronde 1, 1e kindje 18: (3) Patricia, 30 jaar, ronde2 na bbq, 1e kindje Boommm, 25 jaar, ronde 1 na MK, 3e kindje Woozl, 27 jaar, 1e ronde, 1e kindje 19: (4) Ellamalou, 31 jaar, 4e ronde, 1e kindje Kassie, 33 jaar, ronde 3, 2e kindje Flowers86, 29 jaar, ronde 3 na ma, 1e kindje Enjoyce, 29jaar,1ste ronde,2de kindje! 20: (5) J010, 30 jaar, 8e ronde, 1e kindje Mystiek, 30 jaar, ronde 21, 1e kindje Vissertje, 30 jaar, 1e ronde, 3e kindje Ik87, 27 jaar, ronde 30, 1ste kindje (MMM) Jennifer1986, 3e ronde, 1e kindje 21: (6) FantasyMom, 32 jaar, 2e ronde, 1e kindje Huclau, 32 jaar, 3e ronde na mk, 2e kindje Marae, 24 jaar, 1e ronde, 2e kindje Wish01, 26 jaar, 3e ronde, 2e kindje Knutselsmurf, 36 jaar, 2e ronde na bzz, 1e kindje Faartje1, 26 jaar, 1e ronde, 2e kindje 22: (9) HMT, 26 jaar, 1e ronde, 2de kindje Masrya, 26 jaar, ronde 10, 2e kindje Monique, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje Robano88, 26 Jaar, ronde2, 1e Kindje Smurffin, 27 jaar, ronde 6, 2e kindje beeb1987, 27 jaar, 11e ronde, 1e kindje Elfs, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje Nonma, 32 jaar, ronde 6, 2e kindje Suusd, 25 jaar, ronde 1, 2e kindje Datumloos: (3) Denise112, 5de ronde, 1e kindje Amandie, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Dolliej, 25 jaar, ronde 9 (3 ronde na bzz), 3e kindje Buiten de lijst: Totaal: 39 Zwanger (1), Ongesteld (0), MMM (*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel)
Vanochtend nog een test gedaan en dat streepje was al duidelijker dan die van gister. Vind het nog moeilijk te geloven eigenlijk..
Dat hoop ik ook voor jullie lijst! Als er straks meer zwangeren hier zijn: Er is een besloten maart clubje! Iets meer privacy voor wie dat graag wil http://www.zwangerschapspagina.nl/groups/3-een-vaart-naar-maart.html
Ik ziet 6 of 8 dagen voor nod. Maar dit is de eerste ronde na stoppen met de pil en ik verlies witte afscheiding. Niet mega veel. Ik schrok en dacht misschien ovuleer is weer. Aangezien alles weer op gang moet komen. Dus ik deed een ovulatie test. Hij geeft nu heel erg licht een streepje... domme vraag misschien maar kan ik nog een keer gaan ovuleren? Of zou de ovulatie begin deze maand niet helemaal positief geweest zijn? Snappen jullie me nog?
Sorry voor mijn late reactie! Ik zou jullie nog laten weten hoe onze 1ste iui behandeling is gegaan! Op 2 juli had ik een positieve ovulatietest. Heb toen met het zkh gebeld. Mijn man moest de volgende ochtend om 9 uur binnen zijn. Om 11 uur zouden ze bij mij dan zijn zwemmers inbrengen (sorry tmi hihi). Helaas was de kwaliteit niet heel goed (1 miljoen). Wat opzich vreemd is want voorheen waren ze super goed. Misschien heeft de spanning toch zijn uitwerking gehad op de kwaliteit. .. maar goed we moeten het ermee doen. Je gaat liggen en brengen dan een eendenbek in. Hierna gaan ze de baarmoedermond desinfecteren. Daarna gaan ze met een dun slangetje in je baarmoeder en injecteren ze de zaadcellen in de baarmoeder. De behandeling doet geen pijn maar wel ongemakkelijk. Daarna blijf je +- 15 min liggen. Emotioneel heb ik een behoorlijke tik gehad ... vandaar de late reactie. Op 20 juli mag ik pas bloedprikken op hcg.. behoorlijk lang wachten als je het mij vraagt. .ben benieuwd of ik zo lang kan wachten aangezien mijn borsten zwaarder en wat gevoeliger worden! .... spannend. .
Vissertje ik denk niet dat dit kan, aangezien je na ovulatie ongesteld wordt?? Weet het niet zeker. Ik zit ook in de eerste ronde na de pil en had gister en eergister opeens ook veel witte afscheiding. Dit is wel veel witter dan voor ovulatie. Dit had ik totaal niet toen ik aan de pil was. Laatje, super spannend. Ga voor jullie duimen. Ik ben opeens goed misselijk na een bak koffie. Laten we het voorlopig maar op toeval houden...
Wat spannend Laatje! Hopelijk positief nieuws de 20ste. Kan iemand me uitleggen/helpen hoe ik mezelf op de lijst kan zetten? Is me nog niet gelukt, maar zit op mobiel steeds dus misschien ligt t daaraan. Nod is 16e, 33 jaar, 2e kind en ronde15 of 16 zoiets. Dank!