Dat zat niet in mijn planning nee.. Nouja, zondag met de cb test. Maar ik weet niet of ik kan wachten haha
Jeej een paar roze! Gefeliciteerd dames! Geniet van de bijzondere tijd die jullie tegemoet gaan! Wat een testdrang bij iedereen! ik heb er nog niet echt last van, maar moet ook nog ruim 7 dagen wachten op NOD... Ik vind het wel spannend worden nu... vanmorgen tijdens het hardlopen hele zere borsten, ondanks de geode sport bh... dat was het enige signaal dat ik vorige zwangerschap had... maar goed, het kan ook tussen mijn oren zitten... Hoe dan ook, we moeten gewoon rustig afwachten... Succes alle (bijna) NOD'ers!
Spannend he.. Ik zat ook vol spanning voor de kast om mn test te pakken. Maarja, moet je m wel kunnen vinden. Ik denk dat ie pootjes heeft gekregen want van de week heb ik m nog ergens anders neer gelegd. Weet dus alleen niet meer welke laatje. Balen !
Ik test met de action testen ook omo wit! Terwijl kruidvat 2v5 en clearblue toch echt duidelijk aangeven dat ik zwanger ben!
Hier nog geen echte testdrang.. gisteren de hele dag last van buikkrampen.. het ene moment van die lichte ongi krampen en soms ineens van die felle steekjes onderin.. pff vandaag ook weer Denk dat ik gewoon on ga worden..Maar nog een paar dagen wachten...
Ik denk het Elfs! Maar voor de dames die dus met action omo wit testen kan het nog alle kanten op!! Hoop echt dat de lijst knalroze word!
Elfs Ik heb zwanger en kids gemaild en die zeggen morgen kan je op zn vroegs testen dan is het 6 dagen voor nod
Super Ica!! Gefeliciteerd! Gaat lekker zo dames!! Hier gister een druppel bloed... En daar is het bij gebleven. Eigenlijk helemaal geen krampen dus geen idee of dat misschien innestelingsbloed is geweest! Besloten met manlief om zaterdag al te test. Dat is CD30 en dpo 13... Nog even geduld dus!
16: (5) Famke89, 26 jaar, 1e ronde, 2e kindje! Ica, 32 jaar, tweede ronde, tweede kindje L4atje, 2e ronde na mk, 1e kindje MMM Barbsan, 20 jaar, ronde 3, 1e kindje Marianne1, 33 jaar, ronde 15/16, 2e kindje 17: (5) Fiol, 38jr, 4de ronde, 2de kindje Sharonn, 25 jaar, 2e ronde, 2e kindje Vickske87, 27 jaar, ronde 18, 1e kindje Inky85, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje Wodjeka, 32 jaar, ronde 1, 1e kindje 18: (4) Patricia, 30 jaar, ronde2 na bbz, 1e kindje Boommm, 25 jaar, ronde 1 na MK, 3e kindje Woozl, 27 jaar, 1e ronde, 1e kindje Emra, 32 jaar, 2e ronde na MA, 1e kindje 19: (4) Ellamalou, 31 jaar, 4e ronde, 1e kindje Kassie, 33 jaar, ronde 3, 2e kindje Flowers86, 29 jaar, ronde 3 na ma, 1e kindje Enjoyce, 29jaar,1ste ronde,2de kindje! 20: (5) J010, 30 jaar, 8e ronde, 1e kindje Mystiek, 30 jaar, ronde 21, 1e kindje Vissertje, 30 jaar, 1e ronde, 3e kindje Ik87, 27 jaar, ronde 30, 1ste kindje (MMM) Jennifer1986, 3e ronde, 1e kindje 21: (6) FantasyMom, 32 jaar, 2e ronde, 1e kindje Huclau, 32 jaar, 3e ronde na mk, 2e kindje Marae, 24 jaar, 1e ronde, 2e kindje Wish01, 26 jaar, 3e ronde, 2e kindje Knutselsmurf, 36 jaar, 2e ronde na bzz, 1e kindje Faartje1, 26 jaar, 1e ronde, 2e kindje 22: (9) HMT, 26 jaar, 1e ronde, 2de kindje Masrya, 26 jaar, ronde 10, 2e kindje Monique, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje Robano88, 26 Jaar, ronde2, 1e Kindje Smurffin, 27 jaar, ronde 6, 2e kindje beeb1987, 27 jaar, 11e ronde, 1e kindje Elfs, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje Nonma, 32 jaar, ronde 6, 2e kindje Suusd, 25 jaar, ronde 1, 2e kindje Datumloos: (3) Denise112, 5de ronde, 1e kindje Amandie, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Dolliej, 25 jaar, ronde 9 (3 ronde na bzz), 3e kindje Buiten de lijst: Totaal: 40 Zwanger (4), Ongesteld (2), MMM (*), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel)