Gefeliciteerd alle dames! Kan de Namen allemaal niet onthouden. Ik heb hier nu pas een positieve ovulatie test haha beter laat dan nooit zulle we maar zeggen. Ik las nog ergens zwanger 1-2 dat je 1 week kado krijgt. Je krijgt 2 weken kado de eerste 2 weken van je cyclus kun je namelijk niet zwanger zijn.
ja dat was ik! dat bedoelde ik idd! Dat hij test vanaf de ovulatie datum en dat je dus iets cadeau krijgt
Ik zie hem ook! Net gek vroeg ongesteld geworden (had 4 juli positieve ovu test), balen! edit: nu wel precies een cyclus van 28 dagen. Dat is wel heel netjes voor eerste ronde na de pil (toch iets positiefs).
Gefeliciteerd dames! Normaal altijd hele erge testdrang waar ik ook wel aan toe geef.. Deze maand totaal geen last van. Hoop dat ik t volhoud tot nod deze x
Gefeliciteerd ica!!!! Hier vandaag een paar keer over moeten geven opt werk voel me zo beroerd hopelijk is het voor een goed doel! Dit komt De test drang niet ten goede in iedergeval hahaha maar ik laat ze stug id kast liggen!!!
Balen Woozl! Wel een mooie cyclus! Jeetje HMT zo misselijk? gatsie! Ik wacht ook netjes tot het weekend! Wel bijtend op mijn lip! haha
Voor mij tot nu toe nog goed nieuws ! Nog niet ongesteld. Ik weet ook niet wat ik moet verwachten nu.. Al 3 dagen krampen en steken heeeel laag in mn buik, rond mn lies maar net erboven zeg maar.. Verwacht toch wel dat als t krampen zijn van ongesteldheid dat het dan wel snel doorbreekt ..
16: (5) Famke89, 26 jaar, 1e ronde, 2e kindje! Ica, 32 jaar, tweede ronde, tweede kindje L4atje, 2e ronde na mk, 1e kindje MMM Barbsan, 20 jaar, ronde 3, 1e kindje Marianne1, 33 jaar, ronde 15/16, 2e kindje 17: (5) Fiol, 38jr, 4de ronde, 2de kindje Sharonn, 25 jaar, 2e ronde, 2e kindje Vickske87, 27 jaar, ronde 18, 1e kindje Inky85, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje Wodjeka, 32 jaar, ronde 1, 1e kindje 18: (4) Patricia, 30 jaar, ronde2 na bbz, 1e kindje Boommm, 25 jaar, ronde 1 na MK, 3e kindje Woozl, 27 jaar, 1e ronde, 1e kindje Emra, 32 jaar, 2e ronde na MA, 1e kindje 19: (4) Ellamalou, 31 jaar, 4e ronde, 1e kindje Kassie, 33 jaar, ronde 3, 2e kindje Flowers86, 29 jaar, ronde 3 na ma, 1e kindje Enjoyce, 29jaar,1ste ronde,2de kindje! 20: (5) J010, 30 jaar, 8e ronde, 1e kindje Mystiek, 30 jaar, ronde 21, 1e kindje Vissertje, 30 jaar, 1e ronde, 3e kindje Ik87, 27 jaar, ronde 30, 1ste kindje (MMM) Jennifer1986, 3e ronde, 1e kindje 21: (6) FantasyMom, 32 jaar, 2e ronde, 1e kindje Huclau, 32 jaar, 3e ronde na mk, 2e kindje Marae, 24 jaar, 1e ronde, 2e kindje Wish01, 26 jaar, 3e ronde, 2e kindje Knutselsmurf, 36 jaar, 2e ronde na bzz, 1e kindje Faartje1, 26 jaar, 1e ronde, 2e kindje 22: (9) HMT, 26 jaar, 1e ronde, 2de kindje Masrya, 26 jaar, ronde 10, 2e kindje Monique, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje Robano88, 26 Jaar, ronde2, 1e Kindje Smurffin, 27 jaar, ronde 6, 2e kindje beeb1987, 27 jaar, 11e ronde, 1e kindje Elfs, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje Nonma, 32 jaar, ronde 6, 2e kindje Suusd, 25 jaar, ronde 1, 2e kindje Datumloos: (3) Denise112, 5de ronde, 1e kindje Amandie, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Dolliej, 25 jaar, ronde 9 (3 ronde na bzz), 3e kindje Buiten de lijst: Totaal: 40 Zwanger (4), Ongesteld (3), MMM (*), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (2) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel)
@ Woozl; balen maar hele nette cyclus inderdaad, ook wat waard! @ Barbsan en L4atje; gaan jullie morgen op NOD testen??
Ik ga op z'n vroegst vrijdag pas testen. Heb niet het gevoel zwanger te zijn. Ik hoop ongelijk te hebben maar vrees met grote vrezen... ik duim voor meer roze dames!
Mijn nod was vandaag al, alleen geen testen in huis en komende week ook geen tijd om te halen helaas.. Dus dat word of wachten op bloed of zaterdag halen en zondag testen.. Word nog heeel lang wachten voor me aangezien ik al wel een heleboel klachtjes heb..
Spannend! Ik heb precies dezelfde klachten! sinds vandaag ook van die felle steken.. lies en bekken beiden doen pijn en lage rugpijn... Hier ook geen testjes in huis! Ik ga maar na het weekend eens een restje wagen als ik nog geen rood heb gezien..
Hallo dames! Mag ik meekletsen? Mijn nod is tussen de 22ste en 24 ste maar klets dus liever hier mee! Mag ik dan op de lijst ik ben 23 jaar 2de ronde 3e kindje.