Mijn geduld is inmiddels ver te zoeken hoor ! Maar mn vriend en ik hebben serieeus deze week écht geen tijd om een testje te halen.. Dus dan word het lastig helaas. Echt klote hoor.. Vooral omdat ik er zon goed gevoel bij heb ! Ben benieuwd hoe jou testje er maandag uitziet. Gaan we duimen voor elkaar ?
Ik had 1 pakje kruidvat 2 voor 5 liggen gister getest (5 dagen voor nod beetje dom dus) hartstikke wit En als het schaap over de dam is volgt de rest vanzelf dus net weer een witte test Vandaag en maandag gelukkig werken dus pas dinsdag de tijd om nieuwe testen te kopen dus zal nu echt geduld moeten hebben Ik heb gwn echt in mn achterhoofd dat het raak is maar ben toch bang voor een teleurstelli g
Jee gefeliciteerd! Heel duidelijk! Aan alle dames op rood, hopelijk mag het de volgende ronde wel lukken! Mijn test was inderdaad van de action!
Gefeliciteerd flowers en joy!! En balen vissertje, hopelijk voor jou meer geluk in de volgende ronde. Ik mag ook inmiddels ook echt op roze View attachment 465788
16: (5) Famke89, 26 jaar, 1e ronde, 2e kindje! Ica, 32 jaar, tweede ronde, tweede kindje L4atje, 2e ronde na mk, 1e kindje MMM Barbsan, 20 jaar, ronde 3, 1e kindje Marianne1, 33 jaar, ronde 15/16, 2e kindje 17: (5) Fiol, 38jr, 4de ronde, 2de kindje Sharonn, 25 jaar, 2e ronde, 2e kindje Vickske87, 27 jaar, ronde 18, 1e kindje Inky85, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje Wodjeka, 32 jaar, ronde 1, 1e kindje 18: (4) Patricia, 30 jaar, ronde2 na bbz, 1e kindje Boommm, 25 jaar, ronde 1 na MK, 3e kindje Woozl, 27 jaar, 1e ronde, 1e kindje Emra, 32 jaar, 2e ronde na MA, 1e kindje 19: (4) Ellamalou, 31 jaar, 4e ronde, 1e kindje Kassie, 33 jaar, ronde 3, 2e kindje Flowers86, 29 jaar, ronde 3 na ma, 1e kindje Enjoyce, 29jaar,1ste ronde,2de kindje! 20: (5) J010, 30 jaar, 8e ronde, 1e kindje Mystiek, 30 jaar, ronde 21, 1e kindje Vissertje, 30 jaar, 1e ronde, 3e kindje Ik87, 27 jaar, ronde 30, 1ste kindje (MMM) Jennifer1986, 3e ronde, 1e kindje 21: (6) FantasyMom, 32 jaar, 2e ronde, 1e kindje Huclau, 32 jaar, 3e ronde na mk, 2e kindje Marae, 24 jaar, 1e ronde, 2e kindje Wish01, 26 jaar, 3e ronde, 2e kindje Knutselsmurf, 36 jaar, 2e ronde na bzz, 1e kindje Faartje1, 26 jaar, 1e ronde, 2e kindje 22: (12) HMT, 26 jaar, 1e ronde, 2de kindje Masrya, 26 jaar, ronde 10, 2e kindje Monique, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje Robano88, 26 Jaar, ronde2, 1e Kindje Smurffin, 27 jaar, ronde 6, 2e kindje beeb1987, 27 jaar, 11e ronde, 1e kindje Elfs, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje Nonma, 32 jaar, ronde 6, 2e kindje Suusd, 25 jaar, ronde 1, 2e kindje Alpa, 35 jaar, ronde 11, 1e kindje Joy1, 23 jaar, ronde 1, 2de kindje Datumloos: (2) Denise112, 5de ronde, 1e kindje Dolliej, 25 jaar, ronde 9 (3 ronde na bzz), 3e kindje Buiten de lijst: Mama S, 26 jaar, ronde 1, 3e kindje Totaal: 42 Zwanger (6), Ongesteld (9), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel)
Jij ook gefeliciteerd inky! En Joy natuurlijk ook, wat top zo'n vroege positieve test! Balen vissertje op naar de volgende ronde!
Goedemorgen dames, Yes weer meer roze, gefeliciteerd meiden! Heel veel succes wachtende! Meiden op rood, balen pffffff, maar hopelijk volgende ronde beter!! Hier de keuken eruit slopen vandaag!
Joy, Flowers86 en Inky, Super gefeliciteerd!! Alle dames op rood, sterkte en hopelijk snel een positieve test in handen! Dames die nog moeten testen; ik duim met jullie mee!!
Gefeliciteerd dames! Oh, ik moet echt nog wachten tot morgenvroeg van mezelf... Het wordt zo spannend! Nod is dinsdag... Maar ergens ben ik ook echt wel bang voor die teleurstelling... Maar goed, dat maakt de uitslag er niet anders op! Ik duim mee voor alle meiden die ook nog moeten wachten.
Gefeliciteerd nieuwe dames! Ik heb vanochtend kv2v5 gedaan. Ik twijfel, ik zie bij inzoomen wel iets en als ik hem draai op bepaalde manier. Fotos zijn van rond 8-10min. (Dat knalpaarse streepje helemaal rechts bedoel ik niet, vloeistof ophopingsstreepje denk ik) Krijg het niet fijn op de foto maar wellicht voor de tuurders.
Jaaaa nog meer roze op de lijst gefeliciteerd! Dames op rood balen. Hoop dat het voor iedereen snel raak mag zijn.
Eerst zag ik niets maar na even turen denk ik ook wel wat te zien. Was dat 'streepje' er ook al na die 5 min? Super spannend!!