Haha hier hetzelfde. Ik klets vanaf dinsdag al de oren van zijn hoofd maar of hij altijd even blij is met mijn getetter... Ik zou zeker die digitale ook doen morgen. Die zijn toch heel gevoelig. Gefeliciteerd Barbsan! Kon ook niet anders met al die kwaaltjes van je. Geniet er van.
Gefeliciteerd roze dames!! En voor de dames op rood, heel veel geluk in augustus. Hier vandaag 13 dpo en een tuurstreep kv, wel pas in de middag gedaan. Zou dit nog goed nieuws kunnen zijn?
Joy ik denk het maar had op een andere test ook een licht lijntje Dus weet echt even niet meer wat ik nu moet denken ook wat betreft ovulatie testen wanneer moet ik testen nu...
Het zou kunnen dat het bij/net na de innesteling mis is gegaan. Dat risico loop je als je voor NOD test. Volgens mij heb ik ooit gelezen dat 90% misgaat nog voor de NOD. De meeste merken dit niet omdat het gezien wordt als ongesteld zijn (mits je dus niet hebt getest voor NOD). Dat maakt het natuurlijk niet minder klote nu maar ik zou niet teveel gaan twijfelen over je cyclus! Succes!
Masrya kan dat 4 dagen van Nod het is niet rood het is bruin met beetje roze in doorzichtig slijm (sorry voor details)
Oh meiden, ik kon het niet laten. Het is nog veel te vroeg (5 dagen voor NOD) maar deed een ovulatie test die ik nog had liggen en 2 hele dikke strepen .. Daarna een kruidvat test gedaan en echt heeeeeeel licht streepje. Bijna niet op foto te krijgen. Maar eerder altijd witte testen gehad.. Morgenochtend nog maar een keertje. Het was wel gelijk binnen een minuut. Maar echt heel licht...
Zie dat ik vanmorgen per ongeluk hier in dit forum gereageerd heb😂 sorry was bedoelt voor het nod forum 1-8 aug maar deze stond uit nieuwsgierigheid nog open😁 Alle dames op roze van harte gefeliciteerd... Zal voortaan goed opletten waar ik men bericht plaats😁😁😁😁
Het klinkt niet als een echte menstruatie.. Ik bedoel, zelf heb ik dit nooit zoals jij het beschrijft. Bij mij is het meestal meteen hoppa gelijk echt rood..
Ik weet het niet Elfs ken dit ook niet maar ben erg zenuwachtig En denk dat ik het even los moet laten
Dat sowieso! Stress/spanning is nooit goed. Wacht even af tot di/woe en doe dan nogmaals een testje als het hierbij blijft!