Was lastig Kimmuh deze cyclus weet je niet echt waar je aan toe bent. Vanochtend zelfde testje herhaald als 2 dagen geleden en gelukkig loopt hij op.
Hier blijft de test helaas wit... Denk een verlaat ei. Voel me ook niet zwanger.. Weet niet waarom, maar ben een beetje pessimistisch.. Heb t gevoel dat het lang gaat duren dit keer. En krijg mega veel respect voor de dames die lang moeten wachten!!
Kimmuh dat betekend dat als je een cyclus van 28 dagen hebt hij op de 14e komt dat is dan "normaal" een late is dat hij er pas is met 19dagen bijv
Hier nog steeds spannend. Niet ongesteld, soms wel het gevoel dat het eraan kan komen.. Krampen, pijnlijke borsten en pukkeltjes.. Maar blijft dus uit. Ik heb altijd een lange cyclus, ongeveer 36 dagen. Nu op 39 dagen. Als t vandaag niet doorzet wordt het echt spannend, dan doe ik morgen een testje. Ik laat het weten! En de andere dames??
Aah jammer!! Had je er een goed gevoel bij of dacht je al dat je ongesteld ging worden? In ieder geval succes met de volgende ronde! Hier blijft het spannend, heb mezelf ontzettend moeten inhouden om niet te testen vandaag.. En ging er vanuit dat ik wel ongesteld zou worden, maar nog steeds niet.. Ik voel al dagen dat ik krampen heb en zo voelt het ook altijd als ik ongesteld ga worden.. Als t vannacht niet gebeurd, dan morgen testen.. Fingers crossed!
Droomde over een positieve test, moet je nagaan hoe je hoofd er mee bezig is.. Maar helaas een witte test en daarna erg ongesteld geworden. 4 dagen later dan normaal. Maar goed, op naar volgende ronde!!
Zo, ik kom me ook nog even flink te laat melden. Mijn menstruatie heeft zelfs veel eerder ingezet dan ik verwacht had. Nu even geen rondes meer - ik heb een pil gekregen en ga slikken tot ik mag gaan spuiten. Dames op roze - gefeliciteerd! Dames op rood - succes in de volgende ronde!