Jaaaa vandaag een (zeer!!) positieve ovulatietest! Vorige rondes is me het steeds niet gelukt 'm te vinden dus op de 1 of andere manier geeft dit ook wel hoop! Wie nog meer positieve test (gehad)?
Leuk, positieve ovulatietests! Wij zijn donderdag weer in het ziekenhuis geweest en hebben van alles gepland voor ICSI. Na deze cyclus begin ik met de pil, en dan vanaf eind augustus ga ik spuiten. In september wordt het dan eicellen tappen en na bevruchting terugplaatsen. Spannend!
Nodlijst 16 t/m 22 juli 16: (4) Famke89, 26 jaar, 1e ronde, 2e kindje! Ica, 32 jaar, tweede ronde, tweede kindje L4atje, 2e ronde na mk, 1e kindje MMM Barbsan, 20 jaar, ronde 3, 1e kindje 17: (3) Fiol, 38jr, 4de ronde, 2de kindje Sharonn, 25 jaar, 2e ronde, 2e kindje Vickske87, 27 jaar, ronde 18, 1e kindje 18: (2) Patricia, 30 jaar, ronde2 na bbq, 1e kindje Boommm, 25 jaar, ronde 1 na MK, 3e kindje 19: (4) Ellamalou, 31 jaar, 4e ronde, 1e kindje Kassie, 33 jaar, ronde 3, 2e kindje Flowers86, 29 jaar, ronde 3 na ma, 1e kindje Enjoyce, 29jaar,1ste ronde,2de kindje! 20: (5) J010, 30 jaar, 8e ronde, 1e kindje Mystiek, 30 jaar, ronde 21, 1e kindje Vissertje, 30 jaar, 1e ronde, 3e kindje Ik87, 27 jaar, ronde 30, 1ste kindje (MMM) Jennifer1986, 3e ronde, 1e kindje 21: (3) Amandie, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje FantasyMom, 32 jaar, 2e ronde, 1e kindje Huclau, 32 jaar, 3e ronde na mk, 2e kindje 22: (7) HMT, 26 jaar, 1e ronde, 2de kindje Masrya, 26 jaar, ronde 10, 2e kindje Monique, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje Robano88, 26 Jaar, ronde2, 1e Kindje Smurffin, 27 jaar, ronde 6, 2e kindje Suusd, 25 jaar, ronde 2, 2e kindje! beeb1987, 27 jaar, 11e ronde, 1e kindje Datumloos: (1) Denise112, 5de ronde, 1e kindje Buiten de lijst: Totaal: 29 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (*), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel)
Enjoyce, ik test ongeveer 5/6 dagen. Ik had nu op dag 3 de dikste streep. Yes flowers! Spannend mystiek, fijn dat jullie stappen kunnen ondernemen!
Het geweldige wachten is al weer begonnen. Voor mij nu al een dag of 3/4.. En wat een hoofdpijn heb ik rn wat ben ik misselijk.. Ik zal eel ziek worden ofzo.. Blegh
Gok dat ik 4 dagen geleden mn eisprong had. Ben ook al aan het wachten dus. Nog nergens last van, vorige keer ook niet.
Ik heb sinds gister ongi achtige buikpijn en ik heb duidelijke zichtbare aderen op mijn borsten lijken wel spataders 😱.. ben benieuwd wat dit mij gaat brengen
Zojuist een positieve ovulatie test.. misschien dat ik vanavond nog een keer probeer. Dan een echte knaller.. voor het eerst dat het een duidelijke is. Duimen voor mezelf en jullie allemaal!!!
Hier ook op het wachtbankje... Misselijk en hoofdpijn check, maar hoogst waarschijnlijk door de themperatuur. J010, had jij een keer een ronde van 10 dagen?
Ja klopt, kreeg daar primolut voor en daarna weer gewone cyclus. Eerst bloedprikken want huisarts wilde miskraam uitsluiten. Uiteindelijk bleek het iets met een folllikel en niet goed loskomen te zijn, weet het niet meer precies
Meiden, iemand bekend met roze slijmverlies 5 dagen voor de eisprong??? Ik had dit gisteren namelijk met naar de wc gaan. Daarna nog een heeeeel klein beetje cremige afscheiding en nu niks meer Had al gegoogled maar innesteling kan het helemaal nog niet zijn en voor eisprong is het een beetje vroeg lijkt mij
Pffff geen idee robano misschien toch vlak voor de eisprong. Heb ook iets raars, ik ben gisteren begonnen met ovulatie testen en die was al positief. Test streep is al donkerder dan de controle streep is dat niet een beetjevroeg
Hmm ja dat is wel gek dan. Ik weet ook niet of het iedere maand op een ander moment kan. Waarschijnlijk als je onrerelmatie cyclus hebt, kan het wel denk ik.