Nodlijst 16 t/m 22 juli

Discussion in 'NOD forum' started by Fiol, Jun 17, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SuusD

SuusD Fanatiek lid

Jan 8, 2013
    3,004
    3
    38
    Ik heb ook niet altijd op dezelfde dag mijn sprong
    Hangt ook van de cyclus lengte af

2. Smurffin

Smurffin Bekend lid

Sep 11, 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    En die heb ik niet. kan er bijna altijd de klok op gelijk zetten:D donderdag ochtend ongesteld alleen afgelopen ronde een dag eerder.

3. HMT

HMT Actief lid

Feb 26, 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier maar eens aan de klus vanavond tis afgeloeld! Hahaha verwacht komende week mn eisprong geen idee welke dag maar als we er. Gwn om de dag klussen kunnen we de sprong nie missen toch ;) heel raar sinds mn bevalling hebk veel minder zin in seks maar rondom mn eisprong is mn libido gigantisch hahaah vooral nu we zonder condoom doen word het natuurlijk nog veel leuker hahaha 😜

4. Smurffin

Smurffin Bekend lid

Sep 11, 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    Inderdaad om de dag kan je hem niet missen. Pffff eigenlijk te warm om het gezellig te maken haha maar ja zal wel even "moeten";)

5. Amandie

Amandie Bekend lid

May 31, 2012
    681
    0
    0
    Ik moet helaas van de lijst af! Ik ben nog steeds niet ongesteld (zit er nu een week op te wachten. Had verwacht het vorige week maandag te worden, maar nog steeds niets noppes nada helaas. Ben benieuwd wanneer het wel door gaat breken... Door de borstvoeding is het denk ik nog steeds heel onregelmatig...

Succes iedereen!

6. EstelleA

EstelleA Actief lid

Jun 12, 2015
    352
    77
    28
    Hoi iemand die mij kan zeggen waar ik moet beginnen tellen om de lengte van mijn cyclus te weten? :)

7. famke89

famke89 Fanatiek lid

Oct 9, 2013
    1,495
    375
    83
    Female
    Eerste dag van de laatste menstruatie.. tot eerste dag van je nieuwe menstruatie

8. EstelleA

EstelleA Actief lid

Jun 12, 2015
    352
    77
    28
    Ok dankje :) moet het ng allemaal leren is nog allemaal nieuw vr me. Het is pas als je aan kindjes begint dat je gelijk alles wilt weten :p

9. j010

j010 Bekend lid

Apr 27, 2015
    691
    186
    43
    Female
    010
    Als je zondagochtend een positieve ovulatie test hebt. En je hebt zondag sex, dan is het ok toch als je maandag niet doet en dan dinsdag weer?

10. Flowers86

Flowers86 Bekend lid

Apr 6, 2015
    784
    457
    63
    Ik had precies hetzelfde, ik heb toen zondagochtend geklust en maandagavond.

11. j010

j010 Bekend lid

Apr 27, 2015
    691
    186
    43
    Female
    010
    Flowers86, ja dat is een betere verdeling!! :)

Ik zondagochtend en zondagavond ( ook niet helemaal de bedoeling maar hopelijk geen negatief effect).
    Vanavond maar weer.. :)

12. SuusD

SuusD Fanatiek lid

Jan 8, 2013
    3,004
    3
    38
    Ik ga jullie verlaten ik heb nog geen eisprong dus dat betekend dat mijn nod dag later is dan 22ste

13. HMT

HMT Actief lid

Feb 26, 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik dacht net ik heb nog 3 ovu testen liggen ik zal er is 1 doen (verwacht vandaag mn ei) maar hij bleef spier wit
    Wat zouden jullie dan denken? Ei al geweest of moet nog komen? Heb sinds mn bevalling nu 3 cyclusen gehad alle 3 van 30 dagen

14. j010

j010 Bekend lid

Apr 27, 2015
    691
    186
    43
    Female
    010
    Als je hem vandaag verwacht, had de test gisteren positief moeten zijn toch? Als deze vandaag positief was, dan zou je ei morgen of eventueel overmoren zijn

15. HMT

HMT Actief lid

Feb 26, 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gister hebk nie getest hahaha zG er net nog 3 in mn la liggen denk knal er is ff 1 tegwn aan 😅 maar het kan dus nog goed dat mn ei wel vandaag is? Nja voor de zekerheid vandaag en donderdag nog maar ff klussen en zal donderdag nog is een testje wagen als die wel enigzins iets vertoont hebk een langere cyclus en anders is mn ei al geweest
    Heb nu wel onderbuik krampen links (had bij mn vorige zwangerschap ok links toen raak was en de andere 2 rondes rechts dus wie weet hahaha)

16. mmoniquee

mmoniquee Actief lid

Dec 19, 2014
    445
    44
    28
    Hi

Ik heb net een smiley gehad op mijn test en vanochtend nog niet.
    Vanavond maar even aan de klus.

Mijn nod zal wrsch nu naar de 21e gaan

Attached Files:

17. knutselsmurf

knutselsmurf Bekend lid

Mar 14, 2015
    621
    9
    18
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!

Mijn ovulatietest van vandaag is lichter dan die van gisteren. Een stuk lichter. Eigenlijk was het gisteren best een knaller...
    Dus ik denk dat ik gister mijn piek had. Gisteren ook geklust.
    Ik ben 25 juni ongesteld geworden dus dan heb ik mijn ei (vandaag) dan op 12 dagen. Normaal heb ik een lf van 14 dagen dus dat zou betekenen dat mijn nod op 21 juli ligt.
    Klopt dat?

Ik had namelijk eigenlijk verwacht donderdag mijn ei te hebben dus dit verbaasde me gisteren nogal... ;)

Attached Files:

18. Smurffin

Smurffin Bekend lid

Sep 11, 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    Lastig dat je twee verschillende hebt gebruikt, maar hij is wel veel lichter dus denk inderdaad dat je eisprong hebt/ gehad.

Na 3 positieve ovulatie testen was die van mij nu ook veel lichter. Afgelopen zaterdag en zondag gezellig gemaakt en vanavond ook nog maar eventjes;)

19. HMT

HMT Actief lid

Feb 26, 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie positieve testen hoor! Ik zou de ook vanuit gaan dat ie nu dan is geweest!
    Ik ga zo onze kleine man douche fles geven en in zn bedje leggen dan hebben we weer even tijd voor elkaar 😊

20. HMT

HMT Actief lid

Feb 26, 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan er niks aan doen maar vind het weer zo f*cking spannend allemaal hahahaha had nooit verwacht dat dit bij een 2de weer zo zou zijn

Share This Page