Ik heb gisteren om 12uur een knaller gehad op de ovulatie test, gisteravond was de streep minder. Benieuwd wat hij straks doet. Gisteren hebben we het in ieder geval gezellig gehad. Ik gebruik de multivitamine van davitamon mama. En koop ze als ze 1+1 gratis zijn.
Nouja zeg, ik had net slijmerig bloed bij het afvegen. Zit nu op CD13. Waar zou dat van kunnen zijn? Vanochtend maar begonnen met ovulatietesten. Maar die is nagenoeg wit. Amper een streepje erop. Terwijl ik vorige ronde op cd11 al een streepje had.
Ok... piek op 8/10 gehad.... dat is duidelijk. Testen waren gisteren nog hoog maar niet meer knal... vandaag al heel wat minder. Dus ei vandaag en morgen temperatuurstijging wss? Temperatuur blijft wel stabiel. Nog geen dip gehad... of morgen dip en overmorgen stijging?
Als je vandaag een knaller hebt hoef je niet direct vandaag ook je eisprong te hebben heb ik begrepen. Als je een LH piek hebt springt je eitje dan binnen 24 en 48 uur heb ik begrepen. @Meisje93 misschien je piek gemist? Soms krijgen vrouwen met hun eisprong wat bloed verlies.
Ja vind deze ook wel leuker dan de vorige. laat maar komen die stijging want begin weer heel ongeduldig te worden.
@HarleyQuinn & @Elena83 ja zou ook nog kunnen. wel erg vroeg als ik naar mijn cyclus kijk... Hebben het alleen zondag middag gezellig gemaakt. @HarleyQuinn Ik hoop dat je temp morgen gaat stijgen! @Chantallcindy super zeg dat je een knaller had. Kan vandaag springen maar ook morgen.
Als je ei idd vroeger was dan kan die zondagmiddag zeker geen kwaad! Mss wel voldoende. ik hoop het zo voor jou. Ik ben zelf ook enorm benieuwd naar die temperatuur. Als die morgen nog niet gestegen is ga ik brullen en wenen denk ik. Dan denk ik niet dat ie nog gaat springen.
@HarleyQuinn ik snap jou. Maar je temp kan ook vanavond laat nog springen en dan kan het zijn dat dat nog niet te zien is aan je temp en dat ie pas de dag erop juist stijgt. Maar ik duim voor je dat ie morgen hoog is
Nou ik hoop toch echt dat mijn ei nog niet geweest is. Dan ga ik niet echt met een gerust hart op het wachtbankje.. Nee dat snap ik! Ga heel hard voor je duimen dat het wel zo is.
Mss kan je het vanavond nog eens gezellig maken? Je bent nog 2 dagen vruchtbaar he na je eisprong. Mss dat het nog lukt. Maar ik hoop dat je eisprong nog niet gehad hebt zodat je toch nog wat met een rustig gevoel mee kunt aftellen.
Ik denk dat mijn eisprong nog niet geweest is. Zojuist wat roze afscheiding. Maar begint ook rekbaar te worden. Bmm gevoeld die lag heel erg hoog. Niet eerder gehad. Gisteravond lag die nog lager. Benieuwd wat de ovulatie test morgen zegt.
Ja dan ben je tegen je eisprong. Zijn tekenen dat ie nog moet komen. De mijne zat ook nog hoger vanmorgen. Na de eisprong moet ie geleider aan zakken.